Heips vaan täältä taas.

• Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
MySelene
joku ehkä muistaakin mun skitsoilut.. :whistle:

no..kävin tos maanantaina lääkärissä ja ne sitten lähetti mut lataukseen. tänään tulin kotiin ja nyt otetaan päivä kerrallaan. :)

eilen aloitin mielialalääkkeiden syömisen ja ootan vaan että alkais toimimaan.
KIITOS kaikille jotka auttoi mua. muuten en varmaan olis tässä. :hug:

ps. miks mun ketju on hävinny? :eek:

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
niin ja joku ainaskin huuteli modeja poistamaan sen, kun sen ketjun perusteella sai vissiin aika helposti sun henkilöllisyyden selville
okei..no hyvä että poistettiin mutta olis olu kiva lukee. ite ku melkein koko maanantai on vähän..hmm..niin...kadoksissa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
niin ja joku ainaskin huuteli modeja poistamaan sen, kun sen ketjun perusteella sai vissiin aika helposti sun henkilöllisyyden selville
okei..no hyvä että poistettiin mutta olis olu kiva lukee. ite ku melkein koko maanantai on vähän..hmm..niin...kadoksissa. :/
ni et varmaan hirveesti muista mitä kirjotit, mut paljon voimia tulevaan :hug:

MySelene
semmosta vaan mietin..ku nyt on tehty jotain lastensuojeluilmoitusta..niin olenko ny sitten suurennuslasin alla? onko kellään kokemusta? mitä tapahtuu kun ne tulee kotiin tsiigaa että onko kaikki hyvin? :|

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
semmosta vaan mietin..ku nyt on tehty jotain lastensuojeluilmoitusta..niin olenko ny sitten suurennuslasin alla? onko kellään kokemusta? mitä tapahtuu kun ne tulee kotiin tsiigaa että onko kaikki hyvin? :|
Osaako kukaan vastata tähän?Niiden halejen lomassa?

MySelene
semmosta vaan mietin..ku nyt on tehty jotain lastensuojeluilmoitusta..niin olenko ny sitten suurennuslasin alla? onko kellään kokemusta? mitä tapahtuu kun ne tulee kotiin tsiigaa että onko kaikki hyvin?

KIITOS kaikille. :heart: :flower: eteenpäin mennään...onko kellään kokemusta tosta l.suoj.ilm.?

Yhteistyössä