heippa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
terve terve!
Minä olen koittanut laskeskella Painonvartijoiden pisteillä nyt 3 viikkoa, tai 4:s viikko alkoi tänään...Painoa on lähtenyt 4 kg, mikä on hyvä tahti, toivon vaan että jaksan tavoitteeseeni jonne on vielä 10 kg... :whistle: :whistle:
Kyllä me porukalla onnistutaan kilot karistamaan!!! Tosin vaikeampaa taitaa olla sitten pitään ne pienemmät kilot.... :/

:wave:
Reilut 16 kiloa kevyempänä minä täällä huitelen! PV on ollut avuksi, nyt yritän itsekseni. Jos minäkin olen onnistunut näin hyvin, niin kaikki onnistuvat! Tsmppiä!

Tervetuloa kirjavaan joukkoon! Minä olen myös paikkareitten pisteilijänä, minulla se on ainoa (ja ehdottomasti viimeinen) keino, jolla saa pysyvää tulosta aikaiseksi.
Kiloja on lähtenyt yhteensä n.22kg piiiiitkällä ajalla pitkien repsahdusten kera... mutta nyt taas etiäpäin mennään, tsemppiä! =)

Ilmottaudun mukaan joukkoon :) Eilen alkanut laihis ja tänään kaivoin pistevihot laatikonpohjalta! Nyt on onnistuttava tai kuolen ylipainoon ennenaikasesti :laugh: Pidetään peukkuja toisillemme!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2005 klo 20:22 Essi81 kirjoitti:
Ilmottaudun mukaan joukkoon :) Eilen alkanut laihis ja tänään kaivoin pistevihot laatikonpohjalta! Nyt on onnistuttava tai kuolen ylipainoon ennenaikasesti :laugh: Pidetään peukkuja toisillemme!!

tervetulon mukaan!
pidän peukkuja.mullakin vasta kolmas pvä menossa mutta jo nyt oloni on ns.kevyempi,johtunee siitä ettei oo turvotusta nii paljoa enää:)
tsemmpiä :flower:

mä oon viidettä viikkoa pisteillä ja huomenna olis punnitus. tähän mennessä lähtenyt 4,1 kg. vielä olis kymmenisen kiloa jäljellä. Mutta kivasti on homma lähtenyt liikkeelle ! =)

Yhteistyössä