HEIPPA TE JOILLA ON KIELILÄVISTYS! olisi kysyttävää! :)

  • Viestiketjun aloittaja läväri
  • Ensimmäinen viesti
läväri
Kauanko teillä meni, että lävistys parani kokonaan kivuttomaksi?
Koska pystyit syömään kiinteää ruokaa?
Onko syöminen ja pureskelu normaalia vasta sitten kun vaihtaa lyhyempään koruun?
Minkä pituinen koru sulla on nyt käytössäsi?

Kävin ite laittamassa lävistyksen tiistaina ja vielä on arka ja turvonnut... Haluaisin tietää miten teillä muilla meni paranemisprosessi kyseisen lävistyksen kanssa!

Kiitos! :)
 
Kyllä siinä ainakin kuukausi taisi mennä, että oli täysin parantunut. Turvotus laski parissa viikossa ja sen jälkeen pystyi syömään paremmin.
Kannattaa se koru vaihtaa heti lyhyempään, kun lävistys on parantunut. Liian pitkä koru häiritsee.
En muista minkä pituinen koru on tällä hetkellä, aika pitkä kuitenkin, koska mulla tiukka jänne kielessä ja lävistys jouduttiin sen vuoksi laittamaan viistosti :)
 
itse en suosittele tuota suuvettä hoitoon vaan keittosuolaliuosta jota saa apteekista, sitä myös lävistysliikkeet suosittelevat ! ja minä pystyin kyllä syömään ihan normi ruokaa heti ja noin kolme päivää siinä meni että se parani ehkä hitusen arka vielä sen jälkeen oli mutta ei mitenkään huomattavasti. siskolla oli sama homma kun otti aikanaan !
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja läväri;24284809:
Kauanko teillä meni, että lävistys parani kokonaan kivuttomaksi?
Koska pystyit syömään kiinteää ruokaa?
Onko syöminen ja pureskelu normaalia vasta sitten kun vaihtaa lyhyempään koruun?
Minkä pituinen koru sulla on nyt käytössäsi?

Kävin ite laittamassa lävistyksen tiistaina ja vielä on arka ja turvonnut... Haluaisin tietää miten teillä muilla meni paranemisprosessi kyseisen lävistyksen kanssa!

Kiitos! :)
Mulla oli kieli melkein viikon turvoksissa ja sen aikaa oli vaikeeta ruuan kanssa, eikä se helppoo senkään jälkeen ollu. Jos johonkin koru kopsahtaa tai jää kiinni niin kyllähän se sattu. Sit ku paranee kokonaan, nii ei oo hätää. ;) Ei sillä korun mitalla ole väliä, mulla oli se pitempi koru vuosikausia ja lyhyt tuntu sen jälkeen vähän samalle, kun se että ottaa korun pois.
 

Yhteistyössä