heippa taas ja kyssäriä pukkaa. Siivousvinkkejä kaipailen...

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Ensinnäkin:

kellään sattuis olemaan näpsäkkää konstia kuraisten jalanjälkien poistamiseen vaaleasta ryijymatosta? (joo ei lapsen tekemä vaan ihan täysikasvuisen miehen. :kieh: )

Toiseksi:

Millä mömmöllä putsaatte keraamisen liesitason? Mulla tämän kämpän edellinen omistaja jätti semmoista putsausainetta, jolla tuon on saanu tosi näpsäkästi puhtaaksi. Mutta nyt se on loppu enkä ole löytäny sitä mistään lisää...

Joten mietin vain, että mitenköhän muut saa sen pysymään kiiltävänä?... :snotty:

Tattista vastauksista. Jospa sais tämänkin kämpän taas loistamaan. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 18:17 vieras kirjoitti:
Marketeista löytyy useampaa merkkiä keraamiselle liedelle tarkoitettua puhdistusainetta. Ovat jossain pesuainehyllyssä.

Höh. Mä taidan sitten oikeasti tarvita niitä rillejä jo. :snotty: En o löytänyt nääs yhtään. ..tai sitten pitää vaihtaa kauppaa. ;)

Mutta kiitoksia. Tähyilen ensi kerran kaupassa vielä tarkemmin. Ei satu olemaan kokemusta, mikä ois hyvää ja toimivaa? :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 18:19 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 18:17 vieras kirjoitti:
Marketeista löytyy useampaa merkkiä keraamiselle liedelle tarkoitettua puhdistusainetta. Ovat jossain pesuainehyllyssä.

Höh. Mä taidan sitten oikeasti tarvita niitä rillejä jo. :snotty: En o löytänyt nääs yhtään. ..tai sitten pitää vaihtaa kauppaa. ;)

Mutta kiitoksia. Tähyilen ensi kerran kaupassa vielä tarkemmin. Ei satu olemaan kokemusta, mikä ois hyvää ja toimivaa? :D
Eipä noissa ole tainnut olla kovin suurta eroa merkkien välillä. Halpakauppojenkin pesuainehyllyistä kannattaa katsella.

Minä olen saanut ihan fairy power sprayllä (käy keraamiselle liesitasolle) Löytyy melkeen joka ikisestä marketista eikä maksa paljoo!

Tulee siisti ja sitä voi sitte käyttää muuhunkin, kuten kattilan puhdistukseen... ja vuokaan, missä on aikas pinttynyttä likaa.

ja jos tuota ei ole mulla kaapissa, teen altaaseen veteen fairy veden ja sillä pyyhin, lähtee... ja hyvin kuivaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2007 klo 18:29 Katiaana kirjoitti:
Minä olen saanut ihan fairy power sprayllä (käy keraamiselle liesitasolle) Löytyy melkeen joka ikisestä marketista eikä maksa paljoo!

Tulee siisti ja sitä voi sitte käyttää muuhunkin, kuten kattilan puhdistukseen... ja vuokaan, missä on aikas pinttynyttä likaa.

ja jos tuota ei ole mulla kaapissa, teen altaaseen veteen fairy veden ja sillä pyyhin, lähtee... ja hyvin kuivaan.

Ok, kiitoksia. :) Täytyy kokeilla tota power spraytä. ...en tiedä, pitäskö pikku hiljaa jo uusia tuo kattilaosasto, kun joka ruoanlaittokerralta jää ihme jälkiä tuohon hellaan.. :snotty: Noo, onhan nuo kattilat toisaalta jo vanhoja, jotenki niitä ei ole tullu uusittua, vaikka suunnilleen kaikki muu jo opiskeluaikoina käytössä ollut jo onkin... :ashamed:

Yhteistyössä