Iso vanhempien kanssa. Lasten kasvatukseen liittyen. Ku mulla tämä ongelma kun ollaan kaikki yhdessä ni ukki koko ajan mitätöi mun sanat mitä sanon lapselle ja ottaa aina päinvastaisen kannan mitä minä olen esittänyt. Ja tottakait lapsi tykkää kun saa kaiken ukiltasn periksi sit mä oon se pahis joka joutuu sanomaan ei tai oleen tiukkana kun yrittää vedättää tunnen tyttöäni ja huomaan sitä vedätystä. Mut sit tunnen pistoksen sydämmesäni ku tyttö menee jutteleen ukille ku ukilla mennyt roolit sekas ja kuvittelee kait olevansa lapsen isä. Kun ei mene sille jakeluun et vahemmat ne päätökset tekee ja sen on hyväksyttävä se mut ukki vähättelee mun mielipidettä joka saa mut raivoihin. Onko teillä ollut mitään tälläistä suhteessa isovanhempiin. Ja siis ukki tekee kyllä paljon hyvääkin. Mut se on vanhankoulun mies joka ei pidä yhtään esim tatuoinneista ja sanoo sen suoraan et hyi mille näyttää ja en pidä siitä et lapsen kuullen arvostellaan toisen ulkonäköä. Ja on kova jääräpää. Mut mua vituttaa kun nyt se yrittää ottaa isän roolia ja mä tunnen siitä pahaaoloa kun se ei anna mun olla isä joka tekee päätökset silloinkun lapsi on mun vastuulla.