Heippa oisko tietoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
2 988
147
63
39
Järjestääkö yliopistot netissä zoomin välityksellä opintoi. Tai siis vaik historia luentoi tai joku muu taho et ootteko törmännyt tälläsiin nettikursseihin? Opettajat voisi tehdä sitä sivu töinä iltasella pitää vaik nettiluento. Mut se olis halpa sit se antais vaik tunnin päästä jotain läksyä ja pitäiskö sit luennolle osallistuvan pitää esitelmä. Jännitäiskö teitä zoomin välityksellä tehtävä esitys? Mua ainakin jännittäis. Tai jos luennolle osallistuu useempi sama ni sit arvotaan ne ketkä esiintyy. Olisko fifty fifty tulot. Luennon pitäjä puolet ja firma joka järjestää sen tai siis oppilaitos saa puolet. Oisko yks luento 10€. Ku siis joo on kansalaisopisto mut mitä kattonut ne kurssit on nyt just jo käynnissä. Tai sit range on liian korkee hintataso siis. Mut historia luennot vois olla itelle kiva ja rytmittää lisää arkea muilla jutuilla. Tai siis jos tiedätte jonkun joka järjestää netti luentoi. Suomeksi. Fyysinen luento on sit hankalampi ja paikkarajoitettu. Mut netis vois olla paljon enemmän kuuntelijoita

Tai olisko teillä ideaa jostain hyvästä historian luennoitsijasta joka sit livenä järjestää myös luentoi. Kenen luennoitsian haluisitte itse nähdä? Ja olisko toi netti luennoitsia palkkio verovapaa myöskin. Halpa hintq voisi tuoda uusia ihmisiä opiskelujen pariin voisko netissä järjestää täysin koulun ja köyhät saisi tukea tähän et päivät voisi netissä mennä opiskellen itselle mieluisia juttui ja niistä sit kokeet ja muut. Noh en tarkota nyt itseäni. On kyl reikiä päässä kauha ja tippa läppä. Mut siis mitä jos suorittaa netissä sen mitä 200opintopistettä pelkkää historiaa nih luulis et sit olis kova tietämys niillä siitä alasta? Vai pitäiskö olla muitakin asioita hallussa ja opiskella laajemmin? Ite vois kyl tälläselle nettiluennolle ottaa tilauksen. Ja valita itelle niitä mieluisia historia juttui. Esim joku voi yhteiselle netti ilmoitustaululle heittää et nyt haluisin tai kaipailisin luentoa ritari ajoista sit joku ope voi ottaa sen et hän vois silllon ja sillon pitää sen luennon ja voisko siihen alle sit ilmottaa et pääseekö sille luennolle ja maksaa sen ennen sitä? Ja sen luennohan voi pitää myös kotonaan jos niin haluaa siis luennoitsia ja opelle toimisi kysymys appi et opiskeliat voi jos jotain tulee mieleen ni tekstaa kyssärin. Sit jos häiriköi ja on epäasiallinen ope vois poistaa sen järjestelmästä.

Ja voishan niitä luentoja pitää myös eläkkeellä olevat opettajat Myöskin ja ansaita eläkkeen päälle. Ja siis voishan siellä vaik pitää luentoo joku joka on vaik kokenut kadunelämää ja olis siitä puolesta kerrottavaa. Ykskin jannu instassa puhuu väkivaltaa vastaan nykyään mut raha oli vissiin ongelma. Mut netissä luentoo. Nettikoulu sopis itelle kyl😁

Jos haluat vain oppia niin "MIT OpenCourseWare" tarjoaa paljon luentoja laidasta laitaan täysin ilmaiseksi.

Jos haluat vain oppia niin "MIT OpenCourseWare" tarjoaa paljon luentoja laidasta laitaan täysin ilmaiseksi.
Joo kiitos täytyy tutkailla. Joo almanakassa on aikaa ni täyttöä vaatis. Historia ennenkaikkea

Terve. Sinä olet tämän palstan
hyväsydämisin ja mukavin mies.

Olet kertonut nuorena olleesi
kova naistenmies ja pettäjä.

'Pojat on poikia', niin
on aina sanottu..

Mies viisastuu vuosien myötä.

Sinussa on evoluutiosi myötä

runsaasti syleilevää
lempeyttä, empatiaa,
hienoviritteistä
hengen kauneutta.

Tämän halusin Sinulle kertoa.

En pokausmielessä, vaan
ihmiseltä toiselle.

Hyvää huomenta, Ysi. (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)

👋💚💫🌿

Järjestääkö yliopistot netissä zoomin välityksellä opintoi. Tai siis vaik historia luentoi tai joku muu taho et ootteko törmännyt tälläsiin nettikursseihin? Opettajat voisi tehdä sitä sivu töinä iltasella pitää vaik nettiluento. Mut se olis halpa sit se antais vaik tunnin päästä jotain läksyä ja pitäiskö sit luennolle osallistuvan pitää esitelmä. Jännitäiskö teitä zoomin välityksellä tehtävä esitys? Mua ainakin jännittäis. Tai jos luennolle osallistuu useempi sama ni sit arvotaan ne ketkä esiintyy. Olisko fifty fifty tulot. Luennon pitäjä puolet ja firma joka järjestää sen tai siis oppilaitos saa puolet. Oisko yks luento 10€. Ku siis joo on kansalaisopisto mut mitä kattonut ne kurssit on nyt just jo käynnissä. Tai sit range on liian korkee hintataso siis. Mut historia luennot vois olla itelle kiva ja rytmittää lisää arkea muilla jutuilla. Tai siis jos tiedätte jonkun joka järjestää netti luentoi. Suomeksi. Fyysinen luento on sit hankalampi ja paikkarajoitettu. Mut netis vois olla paljon enemmän kuuntelijoita
Avoin yliopisto ja avoin ammattikorkeakoulu tarjoaa erilaisia kursseja.

'Pojat on poikia', niin
on aina sanottu..

runsaasti syleilevää
lempeyttä, empatiaa,
hienoviritteistä
hengen kauneutta.

En pokausmielessä, vaan
ihmiseltä toiselle.

Sinä olet valon kuningatar nainen. Sivulta.

'Pojat on poikia', niin
on aina sanottu..

runsaasti syleilevää
lempeyttä, empatiaa,
hienoviritteistä
hengen kauneutta.

En pokausmielessä, vaan
ihmiseltä toiselle.

👋💚💫🌿
Hyvää iltaa sinullekkin. Taisin vähän punastella en ole tottunut kehuihin. Mut sit täytyy palata todellisuuteen myös.
Kyl ne hyvät miehet tälkin hetkel hoitaa perhettää ja haravoi vaik pihaa ja on turvallinen aikuinen lapsillee. Eikä ketkuile kaljan kaa useasti vaan ehkä hyvin harvoin. Lapsen kaa ei oo menny viimevuosina hyvin ku mä oon kekkuloinut tuolla viihteellä . Tänään oli testi ois tarjottu shottei ja kaljaa mut join vaan kahvia ja limun. Oli baarinmusabingo ja voitin kaks bingo rivii ja sain kaksrivii kahteen kertaan ja voitin kaks karkkipussia. En oo ikinä ennen voittanut bingosta mitään. Oletko sä voittanut koskaan bingosta mitään? Harvoin pelaan tänäänkin eka kieltäydyin lapusta etten pelaa mut viime hetkillä sit no jos mäkin sit saan lapun ja pelaan.

Mut kyl miehillä pitäis olla elämäkin edes jotenkin järjestyksessä eikä oo sitä haahuilua ainakaan koko aikaa. Et onhan tässä työtä. Ja huomasin kyl ittessäkin vakavia puutteita ku tapailin vähän tätä naista. Ettei se multakaan mallikkaasti sujunut omalta osalta. Ja oli siinäkin oma juttunsa ku sit oltiinkin yhtäkkiä joka päivä yhdessä ja mä oon vuosia elänyt yksin enkä joka päivä näe tuttuja edes et ja on mul siis kiintymys ongelmia etten nyt niin empaattiseksi voi itseäni sanoa. Katos iso osa mun sydämmestä katosi vuonna 2017. Mut siis kelaa nyt oon tuntenut ikävääkin. Mulla on paljon paskaa päällä ja ehkä siellä alla on jotain hyvääkin. Tunsin jopa pientä rakkauden läikähdystä live tilanteissa. ja avonaisuus on monen asian summa et mäkin oon aika kiinni riippuu niin seurasta. Mut hyvää yötä sullekkin ja kiitos piristyksestä

'Pojat on poikia', niin
on aina sanottu..

runsaasti syleilevää
lempeyttä, empatiaa,
hienoviritteistä
hengen kauneutta.

En pokausmielessä, vaan
ihmiseltä toiselle.

👋💚💫🌿
Miten sä ratkoisit jos sulla olisi kiintymys ongelma? Ja onko niillä kiintymys ongelmaa jotka heti hyppää suhteesta toiseen ku jos toiseen on kiinnittynyt tunteissa ni pikku ihastukset ei enään hetkauta ku sitä omaa kumppania kohtaan on syvä kiintymys. Mulla se on ehkä niin et harvat kuuluu siihen klaaniin jotka antaa niitä erilaisia tunteita ja se miten itsensä tuo esiin se on kyllä tosi hapuilua nyt. Jos te saisitte nyt ottaa kumppanin. Ni miten aloittaisitte sen juttunne. Muistu mieleen et ku kerran mul putos kolikot maahan nih yks nainen auttoi keräämään ne kolikot ja mulla tuli hyviä tunteita sitä kohtaan. Se pieni avulias ele silloin låmmitti sydäntä. En voi sanoa että aina huomaisin pieniä tekoja. Pääseekö siihen kiintymykseen jos on aina vaan rehellinen mitä mielessä vai onko siellä mielessä edes mitään? Kyl mun ropotteudessani on omat juttunsa eikä mun oo kyl yleensä tarve haukkua toista lyttyyn. Siitä tulee vaan sitä pahaaoloa itelkekkin ja sit kummatkin voi huonosti ja kierre ja lyttäys ja muut voi pahentua. Tälläin kirjoittamalla kyl saa juttui paremmin tuotua esille et mitä mieles ja kirjoittaminen on ainakin välillä voinut ehkä olla jopa terapeuttista välillä. Mulhan se yks hoitaja sanoi et kirjoita. Pitäs melkeen kirjottaa juttui ylöspäiväkirjaan. Mitä juttuja sä laitoit päiväkirjaan jos edes kirjoitit sellaista? Ootko nähnyt sitä leffaa jossa kaikkien on puhuttava totta? Ja toki se oikea porukkakin voi aiheuttaa kiintymystä siis sille sun sydämmelle ja vääräporukka ei niinkään. Koska nytkun huomannut et ollu muutamia joista on tullut pikkasen kiintymyksen yrityksiä ja olenkin tuntenut pienesti . Pitkätie vuodesta 2017. Ihan niillä tunteidenkin tasolla.. et miten välttää et parisuhteesta tulee itsestäänselvyyn ja sit ehkä muuttuu robottimaisemmaksi jos on itsestään selvää. Ni miten vältää niitä parisuhteen sudenkuoppia. Latistaako teijän mieltä jos miehenne sanoisi et lopettaa röökin polton mut ei lupauksesta huolimatta pidä sitä?

Uusimmat

Yhteistyössä