Heippa, muut läskit kotiäidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskikkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskikkä

Vieras
Mies oli 2 viikkoo lomalla kotona minun ja lasten kanssa ja lihoi 5 kiloo!!
Töissä on kuulemma helpompaa, kun ei tarvii koko ajan syödä. no näinhän se on ja siksi mäkin varmaan oon tällainen possu, kun pitää 5 ateriaa päivässä laittaa ja istua lasten kanssa pöytään, laihduta siinä sitten!

no ei se ihan noinkaan ole. minäkin syön viisi ateriaa lasten kanssa päivittäin ja usein vielä kuudennen (iltapalan) lasten mentyä nukkumaan. ja silti on kilot kontrollissa ja jopa laihduttamaankin pystyy. taitaa olla enempi kiinni MITÄ syö kuin miten usein syö.

Siis viisi ateriaa päivässä on terveellinen tapa syödä :) Mutta pitää vähän katsoa että mitä syö ja kuinka paljon...

Ja ukkos on varmaan kerännyt nestettäkin itseensä, jos on imenyt suolaisia grilliherkkuja sisuksiinsa urakalla, tai muuten vaan ahminut :D Ne kilot varmasti putoaakin samaa tahtia pois kuin tulivatkin.

No niinhän ne aina ukolla putookin kilot pois, kun töihin menee, mutta mulla vaan tulee lisää. Olen kai aika saita, kun syön lasten jämät, nyttemmin en enää ota itselleni paljon mitään, kun niiltä jää kuitenkin. Toki kotiäitinäkin voi pysyä hoikkana, mutta ei tällainen selkärangaton nilviäinen, pullakahvitkin on niin ihania!

Mä syön aika vähän kun olen kotona.Sen verran mitä kulutan.Enkä syö herkkuja joka päivä vaan kerran viikossa. =)
Sori kun vastasin vaikka en ole kotiäiti ja läski vaan ylipainoinen.

Olen ollut kotiäitinä jo 7 vuotta ja painan edelleen saman 53kg, mitä ennen lapsia. Kukaan ei pakota syömään jatkuvasti. Ei se ole kotiäitiyden vika, että lihoo, vaan väärien elämäntapojen. Lähde ulos, liiku ja löydä joku mieleinen tapa liikkua.

Yhteistyössä