Heippa kouluista asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9mmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noi vertaistukiryhmat on kylla ihan huippuja, kun siella voi ja saa ja pitaa puhua asioista niiden oikeilla nimilla (no, yleensakin pitas) ja pienestakin jutusta jengi on heti mukana, tietavat mita tapahtuu...ja osaavat myos antaa niita omia kaytannon kokemuksen tuomia auttavia vinkkeja...tosin yksi sopii yhdelle, toinen toiselle. Puhumattakaan siita henkisesta tuen voimasta :) - hyva kun menit mukaan.

Ja totta - mielessa on voimaa :)...ja toivottavasti jossain vaiheessa loksahtaisi nuo hoitokeinoihin panostamisetkin kun ruvettas aktiivisemmin tutkimaan ja tekemaan toita oireiden helpottamiseksi.

joo tottakait mä liityin heti ja siellä on myös läppä lentänyt :) on kyllä saannu nauraa muiden sirripäiden jutuille. omani olenki nimennyt tinttukseksi ja haluankin että tuhkani ripotellaa etelänapamantereella kaukana kaikista vattumaisista sirkoista ;).

Mut siis mua alkaa ahistaa jos en sa heti puhua tunteistani suoraan ja kysellä niin sitten saan helpotuksen kun jää vatvomaan niin se sitten ahistaa parempi puhuu aina heti kaikki niin pysyy mielikin virkeenä ja skarppina lisäks puhtaana ja tyhjänä ..
keskuteluissa kun oon käyynny tossa niin togorafilla pystyy hyvin kuvaamaan mutta viellä ei ole sellaista kameraa jolla voi nähdä kaikki hermoyhteydet :( ja paljon kaikkee mielnkiintosta oon oppinu kyselemäällä hajoittaja soluista sun muista. aivojen radoista ja kuulon anatomiasta ja aivonesteistä ja sitä rataa . kyselemällä oppii kyl nopeemmin kuin penkillä se on vissi. tai tiiäks kun itse kyselee niin se jää paremmin mieleenkin. plussaa kun näkee koko ajan niitä kuvia ja toinen selittää niitä.

Yhteistyössä