Palstaa tullut seurailtua aina silloin tällöin jo useemman vuoden ajan, nyt sitten ajattelin "repästä" ja rekkautua B) :wave:
Ööh....no en ole. Eikä mieskään italiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Älä-älä:Oletko kenties oikeuslääkäri? Miehesi italialainen?
Mistä päin olet?Alkuperäinen kirjoittaja otuz:Mitä pitäisi kertoa?Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kerros nyt vähän itsestäs.
Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko 30-vuotias kuten nikkisi antaa ymmärtää?
Otuz = 30Alkuperäinen kirjoittaja otuz:Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko 30-vuotias kuten nikkisi antaa ymmärtää?
:wave: Heippa!Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan::wave: Hei vaan!
Mä päätin myös vähän aikaa sitten repästä ja rekkautua, kun olin aikani sivummalta seurannut
outzAlkuperäinen kirjoittaja otuz::wave: Heippa!Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan::wave: Hei vaan!
Mä päätin myös vähän aikaa sitten repästä ja rekkautua, kun olin aikani sivummalta seurannut
Onkohan nikissä jokin vika vai tuntuuko musta vaan että asenne mua/mun nikkiä vastaan hiukan hyökkäävä :/
Nääh, tää nyt vaan on tämmönen leikkikenttä, johon mahtuu kaikenmoista menijää.Alkuperäinen kirjoittaja otuz::wave: Heippa!Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan::wave: Hei vaan!
Onkohan nikissä jokin vika vai tuntuuko musta vaan että asenne mua/mun nikkiä vastaan hiukan hyökkäävä :/