Heippa avaruudesta asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uudenkuun aikaan löytyy joku juttu kun laittaa hakuun tai
🌜🌚 Nukutko täydenkuun aikaan? Mua ei kuut häiritte. Löytyykö sulta kiikareita ja meinasitko tsiigailla noita planeettoja kun ne on kohillaan? Voi jopa nähdä niiden planeettojen kuut. Mun mielestä ehkä tähtien tarkkailu on kodikkaampaa talvella esim kun oltiin maatilalla niin siellä kun oli pilvetön pakkas päivä yöllä nih siinä oli taikaa. Jos sulle aukeis paikka avaruuslennolta ni lähtisitkö matkaan ja käväisisit vaikka kuussa raketilla. Mitä tekisit eka kun laskeutuisit kuuhun? Mitäs kuuta nyt mentiinkää?

Planeetta uutisia ja voihan olla kuten sanottu et joku alien voi elää niin et hengittää rikkiä. Uskotteko te että olemme täysin yksin maailmankaikkeudessa vai onko jossain planeettoja jossa olisi elämää? Ku tääl veikataan et ufoi olis käynny täällä mut olen hieman skeptinen. Miten ne olisi keksineen tavan liikkua niin nopeasti et miljardi valovuottakin menee suitsait nopiasti veikkaan et niilläkin on matkanteko ongelmia. Vai uskotteko et telportaatio olisi mahdollista jossain päin maailmankaikeutta. Tai voihan olla niin että jossain on laji joka elää miljardei vuosia putkeen ja näin ovat tehneet maailmankaikkeudessa matkaa miljardei vuosia. Mut ainiin luin yhestä tosi rohkeesta 23 vuotiaasta nais astronautista joka sanoi olevansa täysin valmiina viettämään loppuelämänsä marsissa. En oo varma kuinka tosi uutinen. Mut onkyl naisel isot balssit jättää planeetta maa ja viettää loppuelämänsä ankeassa marsissa vai olisiko se suuri seikkailu tutkien kövellen planeetta marssia. Hei muistaako kukaan oliko marsissa painovoima vai sielöäkin on höyhenen kevyt? Mut joo tässä artikkeli eksoplaneetasta.

Kiitos!

Ole hyvä tuli vaan tollanen tekniikka puoli vastaan en vois sanoo et olisin kovin kummoinenkaan tietokone ihminen. Tai ainakin työtä ja tuskaa se vaatis. Tykkäätkö sä tietokone teknisistä jutuista? Mut välillä on kiva lukea avaruus asioita onhan avaruus rauhallinen paikka. Muistatko missä sijaitsee rauhanemeri?

Kiitos!

Tos oli muuten paljon sanoja et lukeminen puuroutui mitä tos sun mielestä pääpiirteissään sanottiin?