Heipistä onko tietoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
minkälaisen tuomion saa törkeästä pahoinpitelystä suurinpiirtei? Exäni kuristi viime vkoloppuna ja asiaa tutkineiden mukaan siinä oli hengenlähtö lähellä.Eka päätin että en hae korvausta,mutta asiahan menee joka tapauksessa käräjille koska ei ole enää asianomistaja rikos,ajattelin itse hakea sittenkin korvausta kivusta ja henkisestä kärsimyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:o en valitettavasti tiiä mutta herranen aika sentään! :o :hug:

juu,mies oli putkassa 3 päivää ja itellä kauheat kivut,tutkinut lääkäri totesi että oli todella lähellä kuolema,olen aika shokissa vieläkin....eilen tuntu etten jaksa enää mut tänään sain voimaa kun mies kiisti kaiken,mutta poliisit yms täysin mun puolella.Vammat kuvattu yms.Kuulemma todistusaineisto on niin vahva että käräjille menee törkeänäpahoinpitelynä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

tämä vaadittiin että lähdin pojan kanssa pois.Ois pitänyt mennä jo ajat sitten...nyt kauhea sotku ja suunnaton tuska kaikesta. Eilen jopa ajattelin että miksi tän päivän piti sit tulla.Ei tajua ei...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tämä vaadittiin että lähdin pojan kanssa pois.Ois pitänyt mennä jo ajat sitten...nyt kauhea sotku ja suunnaton tuska kaikesta. Eilen jopa ajattelin että miksi tän päivän piti sit tulla.Ei tajua ei...

Todella hyvä että lähditte, ei kaikki ymmärrä vielä tuossakaan vaiheessa lähteä vaan ajattelee että se ei tiennyt mitä teki tms.
Voimia sinulle ja pojallesi, kyllä se tästä paremmaksi muuttuu!

Yhteistyössä