Heipä hei, uusi äippä ilmoittautuu!!!

Uusi kerholainen ilmoittautuu!! Tein tänä aamuna plussatestin, kolmas tulossa ja heti tänne kirjoittelemaan!! :) Jännittää, ihan hassulta tuntuu. Tuttuahan tämä jo on, silti ainutlaatuista. Pojat on jo 3v9kk ja 2v1kk. Touhua siis riittää. Kaiholla muistelen aikaa, jolloin ekan kanssa istuskelin täällä kaksplussassa ja oikein kerkisin joskus jopa vastailemaan juttuihin, siitä on nyt siis yli 3 vuotta!!! Ei siis mistään rauhallisimmasta päästä nuo minun poijjaat...

Asustellaan etelä-pohjanmaalla, omakotitalossa, minä, mies, pojat, 2 koiraa ja kani. Olisi kiva päästä taas pitkästä aikaa mukaan tähän "kerhotouhuun" ikävä on niitä aikoja jo. Voi kyllä olla, että aika on kortilla, mutta kirjoittelen kun jakselen. Pitää varmaan reksiteröityä oikein tähän, niin jää paremmin koukkuun. =)

Vähän kyllä pelottaakin. Olin aika vahvalla lääkekuurilla (600mg buranaa viikon) ennenkuin tiesin koko raskaudesta mitään. Luulin ihan oikeasti etten olisi vielä raskaana ja nyt sitten kauhea pelotus päällä, että tulevalle vauvalle on tapahtunut jotain... Nyt sitten jossittelen.. Tyypillistä minua. Onhan tämä vielä niin alussa, että mitä tahansa voi sattua. Inhottaa olla realisti. :(

Mutta ketäs täällä on niitä vakkareita? Ja miten pääsee tammikuun listalle? Haluan joukkoon!!! :D

terveisin, Johnu

p.s. Tutuille terkkuja! (jos niitä täällä vaikka olisi)

 

Yhteistyössä