Heinola herätys!! =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Olemme muuttamassa Lahdesta Heinolaan. Kaupunki on vähän tuttu.

Kertokaa, mitä kaikkea kivaa kahden pojan kanssa voidaan tehdä?! Noin 1 v ja 2 v.
Missä on hyviä puistoja, kivoja kahviloita ym. Auto on käytössä.
Millaisia kerhoja seurakunta tarjoaa ja missä?
Kaikki vinkit otetaan vastaan ja uudet tuttavuudet myös.

:flower: =)

Ps. Ja aion nostaa tätä niin kauan, että saan vastauksia. ;)

Vielä ei tiedossa. Etsitään omakotitaloa, mutta saatetaan joutua välillä vuokralle, jos ei omaa heti löydy. Että jos tiedossa on myytäviä okt, niin kerro ihmeessä. :)

Ja kiitos vastauksesta. Laittelen vaikka yv:tä, kun saan hetken rauhan jalassa roikkujalta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Hintaa alle 150 000. Saa olla vähän remontoitavaakin. :)

Ai jaa... tuossa on pyynti 155 000 ja vissiin just remontoitu mut sijainniltaa ei mun mielestä ole kovin lapsi ystävällinen...
Anjalankadulla oli myynnissä joku mut oli tosi pieni, vain 100 neliötä mut hintakin oli jotain 80 tontun luokkaa.

Käyppäs etuovi.com sivuilla kattomassa, siellä on ihan edullisia taloja heinolasta. Itse suosittelen tietysti kirkonkylää, koska itse asutaan täällä ja tykkään ihan kauheesti tästä paikasta. Täällä on seurakunnan kerhokin, mutta itse en ole käynyt. Leikkipuistoja nyt taitaa olla ympäri kaupunkia... Mutta en kyllä keksi mitä muuta täällä vois touhuta...

Tässä olis yks aika eullinen, ei vaan ole sisältä kuvia
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11996133020910&.pkg=11996133144880&.pkg=11996133020850&list_id=11996133170130&itemcmd=move1&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.903118

Ja tää ostettais ite jos vaan voitais, on minusta kivalla paikalla
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=11996133020910&.pkg=11996133144880&.pkg=11996133020850&list_id=11996133170130&itemcmd=move15&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.863278

Kiitos kinuskille.

Kaikki etuoven talot on koluttu moneen kertaan, mutta kun ei vaan sitä oikeaa tunnu löytyvän.
Tuo linkittämäsi talo on kans ollut vaihtoehtona, mutta siinä on ehkä vähän liikaa remontoitavaa. Yksi talo on remontoitu alusta loppuun alkaen perustuksista ja nyt ois kiva päästä vähän vähemmällä. Ja heti muuttamaan.
Tuossa on hyvää kyllä iso tontti. Onko tuo sijainti millainen? Ja onko siitä nopea yhteys motarille?
:)

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Kiitos kinuskille.

Kaikki etuoven talot on koluttu moneen kertaan, mutta kun ei vaan sitä oikeaa tunnu löytyvän.
Tuo linkittämäsi talo on kans ollut vaihtoehtona, mutta siinä on ehkä vähän liikaa remontoitavaa. Yksi talo on remontoitu alusta loppuun alkaen perustuksista ja nyt ois kiva päästä vähän vähemmällä. Ja heti muuttamaan.
Tuossa on hyvää kyllä iso tontti. Onko tuo sijainti millainen? Ja onko siitä nopea yhteys motarille?
:)

Mun mielestä tuo on ihanalla ja rauhallisella paikalla, mitä olen siitä lenkillä ohi kävellyt. Koulu melkeen vieressä ja 2 päiväkotia (vaikka teillä ei varmaan vielä ajankohtaista), motarin liittymään matkaa pari kilsaa, kauppaan (jossa myös posti) alle kilometri.

Kiitos.

Tuota taloa ei olla esittelyssä käyty katsomassa, ehkä sekin vielä pitäisi tarkastaa. Jos kerran paikkakin ois kiva. :)

Haaveissa ois sellainen vaikka 70-80 luvun talo, kahdessa kerroksessa ja autotalli. Saattaa vaan olla mahdottomuus löytää. Yksi talo Rainiossa oli kiikarissa, mutta sekin on tällä hetkellä jäissä, kun myyjät pitää huimaa hintaa. ;)

Yhteistyössä