Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Vauvat ja taaperot
HEINIKSET 05!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Niiskulainen, post: 33151555"]</p><p>Onnea Moonankin perheelle kovasti onpa mukava että teillä on arki lähtenyt hienosti pyörimään =)</p><p></p><p>Murmeli: Mun mielestä te olette kyllä tosi urhea perhe, Topi on kyllä ansainnut reippaustodistuksen ja useamman ja äiti myös =). Olen lueskellut aina että topi on tosi iloinen ja veikeä pikkukaveri vaikka kaiken näköistä teidän perhe on käynyt läpi ja siitä varmasti saat kiitellä kyllä itseäsi kun olet pystynyt pitämään arjen käynnissä vastoinkäymisistäkin huolimatta. </p><p></p><p>Iitu: Nopeemminhan sulla ranne pääsee paranemaan kun on Vertti hoidossa ja sitten jaksaa muutenkin paremmin, jos mulla olisi tollainen mahdollisuus niin varmaan käyttäisin kun tietää että siitä on koko perheelle hyötyä enemmän kuin haittaa ainakaan hoitajan mielipiteen takia ei kannata jättää viemättä jos muuten olet sitä mieltä että voisit viedäkkin ja eihän se edes välttämättä ajattele pahalla tollaista en minä ainakaan hoitajana ajattelisi =).</p><p></p><p>Niin ja raskaus on sujunut oikein hyvin vähän aina silloin tällöin maha kirii kun paljon hommia tekee, mut sit usein lepo auttaa. Selkäkään ei ole onneksi pahentunut ehkä jopa helpottanut nuo selkäoireet tai sitten olen oppinut nyt jo välttämään niitä asentoja ja nostoja jotka saavat selän turvoksiin. Tyttöä pitää kuitenkin vielä ahkeraan nostella ja oon koittanut vältää selällä nostoa vaikka välillä kiireessä nostellessa tuppaa unotumaan. Laskettuaika on mulla 3.10</p><p></p><p>Meillä oli miehen sisko perheineen viikonlopun. Tehtiin mieheni kans lounas ennen heidän kotiin lähtöä. Ruokapöydässä sitten mies ihan yllättäin ehdotti mulle että sinähän voisit lepäillä ja minä voisin siivoilla vähän täällä. Minä siinä hymyssä suin että sehän kuulostaa tosi hienolta ja että mei voidaan sit varmaan tytön kans mennä mummolaan katsomaan uutta kiikkua sillä aikaa. Miehen sisko sit siinä että ompas kummaa puhetta miehensuusta että voisi siivoilla. No minä siinä sitten kuienkin sanoi että mulle passaa hienosti että tollaista meni ehdottaa, kun minä yleensä kerkeän siivoamaan viikolla isomminkin kun mies on töissä ja harvemmin enää joutuu siivoamaan, mutta joskus siivotaan isommin myös yhdessä. No siihen sitten miehen sisko alkoi että kyllä sitä yleensä kotona olevan pitäisi ehtiä vaikka lasten nukkuessa siivota ja tehdä muut kotiaskareet. No minä sit siitä vähän loukkaannui ja tokasin että niin mut meillä tehdään yleensä näin ja se on toiminut meillä vallan hyvin tehtiin muualla yleensä miten vaan muuten ja lähdin kesken syönnin pöydästä pois. Tuntuu pahalta että mennään noin puutumaan toisten perheiden työnjakoihin etenkin silloin kun parisuhteessa kumpikin on tyytyväisiä kotityönjakoihin. En ehkä noin vahvasti olisi reagoinut jos en olisi raskaana ja tunsin tuon sanomisen kotiäitiyden vähättelyksi, kuitenkin täällä kotona olessa teen melkein koko ajan kotiaskareita tai touhuan tytön kans ja siltikin aina jää hommia vielä iltaan ja niitä on pakko jakaa miehen kans että saa tehtyä kaikki, autan myös miestä itse remonttihommissa sen minkä osaan ja leikkaan ruohoa vaikka jossain perheissä ne on mielletty miestenhommiksi. Ja mies on itse sanonut että tykkää mielummin kotona touhuta kotiaskareita kuin mitä mennä sohvalle makaamaan päivän päätteeksi ja touhuta meidän kans ja tekee myös kotiaskareita ja leikkii tytön kans, toki hällä myös "omaa aikaa" on ja haluan sitä myös itsellenikin että jaksaa tätä arkea pyörittää ja lisäksi haluan myös mieheni kanssa yhteistäa aikaa ilman huonoa omatuntoa potematta. Mieheni sisko ei varmaan oman miehen kans ole käynytkään sitten heidän lapsen syntymän jälkeen missään kahdestaan, laps on nyt päälle yksi ja ei heillä kertaakaan ole ollut laps hoidossa kellään vähääkään aikaa, no eikait siinä jos kumpikin on tyytyväisiä sellaiseen, mutta minä haluun myös välillä käydä vaikka mieheni kanssa ihan kahdestaan silloin tällöin vaikka syömässä tai elokuvissa. Toki sitten kun on ihan vastasyntynyt niin parisuhteen pitäisi kestää pikku kahdestaan olemattomuuspaussinkin, ainakin minä en malttanut jättää silloin heinisvauvaamme hoitoon edes vähäksi aikaan muulle kuin isälleen silloin kun hän oli alle 3 kuukauden. Mutta oli sellainen vierailunpäätös että enpä ihan vähään aikaan halua vieraanvaraisuuttani tuhtata tälle perheelle, vaikka omaa kummipoikaa kyllä haluaisin nähdä enemmänkin mutta hänen äitinsä on aika usein sellainen ajattelematon töksäyttelijä että taidan olla tällä hetkellä siinä tilassa etten sellaisia ihmisiä kestä lähelläni. Harmittaa vaan miehen puolesta, kun varmaan haluaa nähdä siskoaan ja pitäähän sitä kestää ja koittaa vaan antaa mennä aina ajattelemattomuudet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. </p><p></p><p>Mitäs kesätouhuja ootte kerenny tekemään mukusjen kans. Me käytiin järvessä uimassa ja tyttö ei olis lähtenyt millään pois. Oli aika lämmintä vesi kun siihen tottu eka =D. Taka-pihalla myös on sellanen pieni uima-allas ja siellä uisi vaikka aamusta iltaan, nyt vaan ei niin lämpimiä päiviä ole ollut kuin mitä viikonalussa, että on uinnit vähän vähentyneet.</p><p></p><p>Mukavia aurinkoisa paisteita taas kaikille heiniksille! </p><p></p><p>Niiskulainen rv 23+4</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Niiskulainen, post: 33151555"] Onnea Moonankin perheelle kovasti onpa mukava että teillä on arki lähtenyt hienosti pyörimään =) Murmeli: Mun mielestä te olette kyllä tosi urhea perhe, Topi on kyllä ansainnut reippaustodistuksen ja useamman ja äiti myös =). Olen lueskellut aina että topi on tosi iloinen ja veikeä pikkukaveri vaikka kaiken näköistä teidän perhe on käynyt läpi ja siitä varmasti saat kiitellä kyllä itseäsi kun olet pystynyt pitämään arjen käynnissä vastoinkäymisistäkin huolimatta. Iitu: Nopeemminhan sulla ranne pääsee paranemaan kun on Vertti hoidossa ja sitten jaksaa muutenkin paremmin, jos mulla olisi tollainen mahdollisuus niin varmaan käyttäisin kun tietää että siitä on koko perheelle hyötyä enemmän kuin haittaa ainakaan hoitajan mielipiteen takia ei kannata jättää viemättä jos muuten olet sitä mieltä että voisit viedäkkin ja eihän se edes välttämättä ajattele pahalla tollaista en minä ainakaan hoitajana ajattelisi =). Niin ja raskaus on sujunut oikein hyvin vähän aina silloin tällöin maha kirii kun paljon hommia tekee, mut sit usein lepo auttaa. Selkäkään ei ole onneksi pahentunut ehkä jopa helpottanut nuo selkäoireet tai sitten olen oppinut nyt jo välttämään niitä asentoja ja nostoja jotka saavat selän turvoksiin. Tyttöä pitää kuitenkin vielä ahkeraan nostella ja oon koittanut vältää selällä nostoa vaikka välillä kiireessä nostellessa tuppaa unotumaan. Laskettuaika on mulla 3.10 Meillä oli miehen sisko perheineen viikonlopun. Tehtiin mieheni kans lounas ennen heidän kotiin lähtöä. Ruokapöydässä sitten mies ihan yllättäin ehdotti mulle että sinähän voisit lepäillä ja minä voisin siivoilla vähän täällä. Minä siinä hymyssä suin että sehän kuulostaa tosi hienolta ja että mei voidaan sit varmaan tytön kans mennä mummolaan katsomaan uutta kiikkua sillä aikaa. Miehen sisko sit siinä että ompas kummaa puhetta miehensuusta että voisi siivoilla. No minä siinä sitten kuienkin sanoi että mulle passaa hienosti että tollaista meni ehdottaa, kun minä yleensä kerkeän siivoamaan viikolla isomminkin kun mies on töissä ja harvemmin enää joutuu siivoamaan, mutta joskus siivotaan isommin myös yhdessä. No siihen sitten miehen sisko alkoi että kyllä sitä yleensä kotona olevan pitäisi ehtiä vaikka lasten nukkuessa siivota ja tehdä muut kotiaskareet. No minä sit siitä vähän loukkaannui ja tokasin että niin mut meillä tehdään yleensä näin ja se on toiminut meillä vallan hyvin tehtiin muualla yleensä miten vaan muuten ja lähdin kesken syönnin pöydästä pois. Tuntuu pahalta että mennään noin puutumaan toisten perheiden työnjakoihin etenkin silloin kun parisuhteessa kumpikin on tyytyväisiä kotityönjakoihin. En ehkä noin vahvasti olisi reagoinut jos en olisi raskaana ja tunsin tuon sanomisen kotiäitiyden vähättelyksi, kuitenkin täällä kotona olessa teen melkein koko ajan kotiaskareita tai touhuan tytön kans ja siltikin aina jää hommia vielä iltaan ja niitä on pakko jakaa miehen kans että saa tehtyä kaikki, autan myös miestä itse remonttihommissa sen minkä osaan ja leikkaan ruohoa vaikka jossain perheissä ne on mielletty miestenhommiksi. Ja mies on itse sanonut että tykkää mielummin kotona touhuta kotiaskareita kuin mitä mennä sohvalle makaamaan päivän päätteeksi ja touhuta meidän kans ja tekee myös kotiaskareita ja leikkii tytön kans, toki hällä myös "omaa aikaa" on ja haluan sitä myös itsellenikin että jaksaa tätä arkea pyörittää ja lisäksi haluan myös mieheni kanssa yhteistäa aikaa ilman huonoa omatuntoa potematta. Mieheni sisko ei varmaan oman miehen kans ole käynytkään sitten heidän lapsen syntymän jälkeen missään kahdestaan, laps on nyt päälle yksi ja ei heillä kertaakaan ole ollut laps hoidossa kellään vähääkään aikaa, no eikait siinä jos kumpikin on tyytyväisiä sellaiseen, mutta minä haluun myös välillä käydä vaikka mieheni kanssa ihan kahdestaan silloin tällöin vaikka syömässä tai elokuvissa. Toki sitten kun on ihan vastasyntynyt niin parisuhteen pitäisi kestää pikku kahdestaan olemattomuuspaussinkin, ainakin minä en malttanut jättää silloin heinisvauvaamme hoitoon edes vähäksi aikaan muulle kuin isälleen silloin kun hän oli alle 3 kuukauden. Mutta oli sellainen vierailunpäätös että enpä ihan vähään aikaan halua vieraanvaraisuuttani tuhtata tälle perheelle, vaikka omaa kummipoikaa kyllä haluaisin nähdä enemmänkin mutta hänen äitinsä on aika usein sellainen ajattelematon töksäyttelijä että taidan olla tällä hetkellä siinä tilassa etten sellaisia ihmisiä kestä lähelläni. Harmittaa vaan miehen puolesta, kun varmaan haluaa nähdä siskoaan ja pitäähän sitä kestää ja koittaa vaan antaa mennä aina ajattelemattomuudet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mitäs kesätouhuja ootte kerenny tekemään mukusjen kans. Me käytiin järvessä uimassa ja tyttö ei olis lähtenyt millään pois. Oli aika lämmintä vesi kun siihen tottu eka =D. Taka-pihalla myös on sellanen pieni uima-allas ja siellä uisi vaikka aamusta iltaan, nyt vaan ei niin lämpimiä päiviä ole ollut kuin mitä viikonalussa, että on uinnit vähän vähentyneet. Mukavia aurinkoisa paisteita taas kaikille heiniksille! Niiskulainen rv 23+4 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SISILISKO?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Tänään 13:30
vierailija
26 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Kuulkaas nyt neidit Piitteni, puutarhatonttu Oolaffi, Makarooni ja Starmeri! Antakaa 🇺🇦:lle lupa ampua putlerin infra tuusan peeksi ja vähän äkkiä!
Tänään 11:12
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Miten sanoa nätisti miehelle että en tykkää siitä mitä se tekee
Tänään 10:33
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Arvot|”Ei demareita, kiitos!” lukee Akseli Lehtosen, 22, makuuhuoneen ovessa – tällaista on olla nuori konservatiivi vihervasemmistolaisten keskellä
Tänään 10:12
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1065
Tänään 08:21
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Tänään 02:06
Johnny Appleseed
4 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Kuu. Muilla kuvia?
Tänään 00:23
-roosaruusa-
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Mitäs tänne kuuluu? Pitkästä aikaa päätin kirjautua tänne
Eilen 22:11
Scarlett-79
14 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Tänään 02:06
Luettu: 124
Aihe vapaa
2.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Tänään 13:30
Luettu: 104
Aihe vapaa
3.
Miten sanoa nätisti miehelle että en tykkää siitä mitä se tekee
Started by vierailija
Tänään 10:33
Luettu: 95
Aihe vapaa
4.
Kuu. Muilla kuvia?
Started by -roosaruusa-
Tänään 00:23
Luettu: 78
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Tänään 08:21
Luettu: 78
Aihe vapaa
6.
Kuulkaas nyt neidit Piitteni, puutarhatonttu Oolaffi, Makarooni ja Starmeri! Antakaa 🇺🇦:lle lupa ampua putlerin infra tuusan peeksi ja vähän äkkiä!
Started by vierailija
Tänään 11:12
Luettu: 60
Aihe vapaa
7.
Arvot|”Ei demareita, kiitos!” lukee Akseli Lehtosen, 22, makuuhuoneen ovessa – tällaista on olla nuori konservatiivi vihervasemmistolaisten keskellä
Started by vierailija
Tänään 10:12
Luettu: 54
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Haaveena vauva 2025
Latest: Heimi89
1 min sitten
Lapsen saaminen
2.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
"Pormestariehdokas Wille Rydman: On aika tehdä Helsingistä jälleen saavutettava myös autoliikenteelle"
9 min sitten
Aihe vapaa
4.
Onnenarpa ja Janne Antin
19 min sitten
Aihe vapaa
5.
26 min sitten
Aihe vapaa
6.
Aikamoinen puutarha
27 min sitten
Aihe vapaa
7.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Tänään 14:30