T
tyttö82
Vieras
Mietin tässä nyt vain ,että löytyskö heinäkuussa synnyttävistä mammoista sellaisia ketkä tahtois tavata muita heinäkuussa synnyttäviä ja tapaaminen järkättäs jossain päin Helsinkiä???
Itse olisin kiinnostunut tapaamaan muita heinäkuulaisia!!!
laittakaa listaan oma nimimerkkinne tai nimenne ja milloin olisi sopivaa aikaa tavata jos kiinnostaa
tyttö82 milloin vain tapaaminen käy!!!! rv 27+2
Itse olisin kiinnostunut tapaamaan muita heinäkuulaisia!!!
laittakaa listaan oma nimimerkkinne tai nimenne ja milloin olisi sopivaa aikaa tavata jos kiinnostaa
tyttö82 milloin vain tapaaminen käy!!!! rv 27+2