heinäkuussa LA:t tapaaminen HKI,ketä kiinnostaisi????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö82

Vieras
Mietin tässä nyt vain ,että löytyskö heinäkuussa synnyttävistä mammoista sellaisia ketkä tahtois tavata muita heinäkuussa synnyttäviä ja tapaaminen järkättäs jossain päin Helsinkiä???

Itse olisin kiinnostunut tapaamaan muita heinäkuulaisia!!!

laittakaa listaan oma nimimerkkinne tai nimenne ja milloin olisi sopivaa aikaa tavata jos kiinnostaa:)

tyttö82 milloin vain tapaaminen käy!!!! rv 27+2
 
Mä en mitään joukkotapaamista välttisti jaksaisi, kun oon kaksi kuukautta ollut melkein koko ajan neljän seinän sisällä mieheni kanssa ja minusta on tullut huippuepäsosiaalinen tapaus. Vähän aikaa sitten en osannut kuvitellakaan itseäni tapaamassa muita mammoja jossain ryhmässä, mutta nyt olen alkanut miettimään josko sittenkin olisi hyvä saada uusia kavereita samassa tilanteessa. Rupee pikkuhiljaa tympimään kotona istuminen :p.
 

Yhteistyössä