:hug: :hug: :hug: ja voimia täältäkin kaikille joilla sairastetaan!
Meillä tuo nuha alkaa nyt olla voitettu eikä kuumetta onneksi tullutkaan.
pollerolle Se onkin hienoa, kun isommat vähän katsoo jo Ainin perään, että saat jotain toimitettua ihan rauhassa
Mä pyysin siskolta leikkikehää lainaan niin jos pikkumies viihtyisi siinä aina edes sen pikku hetken, eikä ehtisi johonkin luvattomaan paikkaan
Lotta84 Ihanaa että Eetu on keksinyt liikkumisen iloisen taidon
Kohta hän sitten varmasti mennä mönkiikin sellaista haipakkaa että oksat pois
Ihana kuva muuten sulla profiilissa :heart: Meillä on tuollainen ihan samanlainen puku Juliuksella, sai joululahjaksi. Pukki ei tainnut ihan muistaa että miten nopeesti nämä pikkuiset kasvavat, oli jo reilun kuukauden jälkeen pieni. Tai sitten se vaan kutistui pesussa
Minusta aina tuntuu, kun katselen niitä ihan pienimpiä vaatteita, että miten ne VOIVAT olla liian isoja Juliukselle silloin alkuun?! Todennäköisempää mun mielestä on, että ne vaatteet ovat vaan kutistuneet :xmas:
Minkäs kokoisia vaatteita muuten teidän heinäkuiset käyttää?
Meillä taitaa olla 68cm pienin vaate joka vielä menee, jotkut housut. Mutta esim. Tutan puolipotkareissa 68 on jo auttamattomasti liian pieni, 74cm käytössä.
Bodyt onkin kokoa 80 ja jotkut 86kin, 74:ssä ei enää riitä pituus kun vaippa vie niin ison tilan. Hihat kyl ovat liian pitkät, taitaa Julius olla perinyt mun lyhyet kädet :attn:
Ainiin ja sitähän mun piti vielä
Lotta84 sanoa, että ymmärrän kyllä hyvin millaista se elämä voi olla pienessä kodissa :hug: Meillä ainakin tuntuu olevan niin paljon tavaraa että ahtaaksi kävi elämä kolmestaan.
Ja olihan se isompi koti ollu haaveissa jo pitkään meilläkin, mutta täällä ainoa vaihtoehto tuntuu olevan sellaisen ostaminen omaksi :kieh: Tai ainakin jos tahtoo muuhun kuin kerrostaloon. Onneksi löytyi sopiva koti ja vielä saatiin entinenkin asunto myytyä melko pian.
Ja tietysti onhan se ihan järkevää maksaa omaa, mutta voisi nämä kunnat/kaupungit silti vähän enemmän panostaa lapsiperheiden vuokra-asuntoihin...
Toivottavasti saatte pian isomman asunnon. Tosi ikävää että joutuu odottamaan kuukausitolkulla!
Oletteko hakeneet opiskelija-asuntoa vai muuta? Mites Joensuun yksityisten asuntomarkkinoiden tarjonta?
Me muuten asuttiin syksyllä 2005 miehen kanssa Joensuussa pari kuukautta yhdessä opiskelija-asuntolassa, tuli vaan mieleen... Ja kyllä siellä poppi soi yötä päivää, tiedä sitten milloin ne nuorukaiset opiskeli
Tässä on Julius ystävänpäivänä :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1687986.jpg
Ja tässä pari päivää sitten otettu kuva maissinaksujen uudesta ystävästä, suorastaan suurkuluttaja
http://www.aijaa.com/v.php?i=1688021.jpg