Moikka moi!
Pahoittelut taas kaikille menetyksen kokeneille
Mulla ei edelleenkään ole mitään oireita, ei ole edellisistäkään ollut. Vähän iltasin paleltaa ja vähän normaalia enemmän väsyttää eipä juuri muuta. Tai no, koko ajan tuntuu olevan hermo kireällä ja sit tulee herkäst huudettua lapsille :ashamed: Toivottavasti menee pian ohi ainakin tuo!
Mulle maistuu edelleen kaikki ruoka ja kahvikin normaalisti, ei oo ennenkään raskauksissa ollu eroja sen suhteen. Ja saman kaavan mukaan menee myös se, että on alkanut aamusin maistua 4-viljan puuro raejuustolla tai sit kaurapuuro Isolla voisilmällä
Näin oli siis edellisissäkin raskauksissa. Makuaisti on sen verran muuttunu, että mun suuhun melkein kaikki maistuu nykyään liian suolaselta! Vaikka tosi vähän suolaa käytetäänkin, silti. En voi enää normaalisti laittaa leivän päälle oivariinia ja oltermannia kun maistuu niin suolaselta! Rehuja sit vaan leivän päälle...
Turvotusta on! :| Tässä vaan kaikille sanonu, että on alkanu hyvissä ajoin jouluherkuttelu tänä vuonna kun tuo maha on ihan hyvän kokonen
ahdistaa farkut jo tosissaan.
Ei olla muille vielä kerrottu kun mun siskolle ja kahdelle kaverille, muut saa tietää jouluna (jos nyt osaan pitää tän ison suuni kiinni sinne asti!)
Me muutettiin viime tammikuussa n.125m2 yksi kerroksiseen omakotitaloon, 4h+keittiö+takkah+sauna erikseen varasto/autokatos. Hyvin mahdutaan tänne vielä kolmannenkin kanssa
Ja meille muutti toukokuussa 4vuotias jack russell tyttö
Mun liikunnat on oikeestaan vaan lasten kanssa puuhastelu + koiran lenkitys. Mulla olis tossa nurkassa crosstraineri, mut on kovin vähällä käytöllä ollu
Joku siitä kyselikin, sehän on mitä parasta raskausajan liikuntaa! Ei kovia tärähdyksiä, ei loukkaantumisen vaaraa ja kohottaa kuntoa kyllä mun mielestä hyvin! Sit vaan jossain vaiheessa pitää alkaa vähän tarkkailee niitä sykkeitä, mut ei kai tässä näin alussa vielä ollu niin tarkkaa?
Sellasia tällä kertaa, voikaahan hyvin mammat
Bianca 6+3 (kai)