22.7.17/wonderful052/29/Lahden Keskussairaala/3/normaaliLaskettu aika Heinäkuussa 2017
Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys
Tiedot punaisella värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla.
LA 27.07.2016/muumimamma_93/ 22.v/ JS/ kolmas
Ja kiinnostais toi fb ryhmä
mulla tuliki ikä näköjää väärin, tai siis todellakin muistin ikäni väärin 23v. siis oikeasti mä laitoin viestiä idasofiia :lle katotaan jos sitä kautta onnistuisSamoissa siis mennää! Joo mäkin haluisin tohon fb ryhmään mut en tiedä miten
Mä aattelin ettet oo viel täyttänyt 23v toivottavasti päästään pian tohon ryhmäänmulla tuliki ikä näköjää väärin, tai siis todellakin muistin ikäni väärin 23v. siis oikeasti mä laitoin viestiä idasofiia :lle katotaan jos sitä kautta onnistuis
laitoin sulle viestiä! Toivoisin kovasti pääseväni vielä tuohon alkuperäiseen ryhmäänKaikki jotka vielä FB-ryhmään haluaa niin tämä päivä olis aikaa ennen kun ryhmä suljetaan. Jäseniä jo nyt niin paljon! Tänne tulee koko ajan lisää väkeä joten uskon että toisenkin Heinäkuisten ryhmän saisi vielä perustettua
Laittakaa mulle pyyntöä jos kuitenkin tuonen alkuperäiseen ryhmään vielä haluatte
Rohkeesti mukaan vaanVoi ei, mäkin haluisin tuohon ekaan fb-ryhmään kun siellä on suurimmalla osalla la kuun alusta. Uudessa ryhmässä varmaan enempi loppukuusta. En vaan tiedä miten uskaltaisin?! Meinaan käydä vielä ultrassa omaan piikkiin ennen meidän lomareissua, ei kyllä psyyke kestä odotella ulkomaan reissun jälkeen olevaa ultraa. Varaisin kyl paikan fb:stä
Niin on! Ollaankohan samaan aikaan synnärillä Teillä on kyllä varmasti useammat onnenkyyneleet vuodatettu plussasta! Oletko ajatellut varata aikaa varhaisultraan?Tiira meillä näillä näkymin sama la ja sairaalaki
Mulla oli voimakkaat oviskivut, joten siitä laskettuna ois tuo 25.7. luulen sen olevan melko tarkka, mut selviää sitte aikanaan..