Moi!
Mulla ei ole vieläkään ihan kunnolla mennyt jakeluun, että raskaana olen
On kyllä ollut tosi kiireistä, joten voi johtua siitä. Väsymys on iskenyt valtavana, ja lisäksi mulle alkuraskaudessa tyypillinen "vastaherännyt" olotila. Vielä ei ole pahoinvointia eikä rinnatkaan kipeät, ei tuntemuksia muitakaan. Nälkä iskee raivoisana aina ruoka-aikaan(ei voi tosiaan jättää yhtään ateriaa väliin), mutta en pysty syömään kovin paljoa.
Oletteko muuten kuulleet sellaisesta asiasta, että jotkut naiset raskautuvat aina samoihin aikoihin vuodesta? Minä nimittäin olen nyt miettinyt, kun tää on mun kolmas raskaus, ja aina olen plussannut loka-tai marraskuussa. Niin jotenkin tutulta tuntuu tämä pimeä aika alkuraskauden huumassa, ja sitten alkaa maha ikään kuin valon lisääntymisen myötä kasvaa
Huimaa
Mua ei ole haitannut kesäkuumalla olla viimeisillään, jotenkin ehkä helpompaakin, kun ei ole tarvinnut paljoa vaatteita miettiä, joku löysä mekkonen ja läpsyt jalkaan, mikään ei kiristä ja purista.
Mulla on aikaisemmat raskaudet menneet ihan hyvin, pahoinvointi ei ole paljoa kiusannut. Poikaa odottaessa ei ollut yhtään ja tytöstä pari kk. Poikaa kun odotin, niin oli aika kovia liitoskipuja puolenvälin jälkeen, ja niistä olin välillä saikulla. RD on ollut molemmissa raskauksissa ja tiedän, että tulee nytkin
Olen normaalipainoinen ja elämäntavat ovat kunnossa, mutta joku alttius mulla on siihen, enkä saa sitä ruokavaliolla ja liikunnalla pysymään kurissa. Mutta kun sitä seurataan ja hoidetaan hyvin, niin seurauksia ei toivottavasti tule. Meillä toisella lapsella oli syntymän jälkeen hieman sokerit alhaalla, mutta nousivat heti eivätkä enää laskeneet. Ekalla ei ollut laskua ollenkaan.
Ruoka-aineista, muistan että esikoisesta himoitsin mandariineja ja tomaatteja sekä kaikkea suolaista. Tokasta taas en oikein muista, oliko mitään... sen vaan, että kahvia en pystynyt aattelemaankaan ja anoppilassa mies salaa joi mun kahvit aina, kun ei haluttu vielä uutisia kertoa
Tällaisia tänä iltana, kiva käydä täällä kun tunnutte kaikki niin kivoilta
Äitikissa+pikkukisu 4+4