DeeDee: luin että teet siivoushommia, joudutko työssäsi käyttämään voimakkaita "myrkkyjä" ja puhdistusaineita? oon kuullu että tekis huonoo sikiölle, sama on parturi-kampaajan duunissa ne kemikaalit, hiusvärit yms ei oo hyväks vauvalle. mä en sit tiiä mikä on faktatietoo mut mä ite jäin työttömäks viime joulukuussa ja oon koittanu hakee väliaikast duunii vähäks aikaa ees ja oon kokonaan sivuuttanu siivoustyöt koska oon kuvitellu ettei raskaana olevan kannata niiden myrkkyjen kaa läträtä. voi olla et mul on iha harha kuvitelmiaki
aattelin kysyy et ootko ite kuullu mitään vastaavaa? tai te muut mamit? sinänsä ku järjel mietimme niin eihän me omassa kodissakaan voitas siivoilla millään muulla ku vedellä
facebook- ryhmä: MUA KIINNOSTAISI HOIIII MITEN PÄÄSISIN?
mulla päivisin hurjan tylsää ja juttuseura olis kiva saada päivieni iloksi kun mies töissä ja esikoinen hoidossa. tämä palsta hiljentynyt sen verran ja oon kattonu miten moni on sinne fb-ryhmään siirtyny niin josko sit minäki!
ihastelin sittereitä ja puuhamattoja netistä tänään. löysin suosikkini sieltä ja näytin äidilleni niitä. minun täti on luvannut puuhamaton ostaa ja ihastuin muumi- puuhamattoon :heart: sittereistä se baby björnin on aivan upee ja kälyllä sellainen vauvallaan käytössä ja todella hyvä! voisin suositella kaikille! haluun iteki semmosen mustan värisenä
maksaa uutena melkei huntin! hui. katotaa jos sukulaiset sponssii
sit olis vaunuihin seisomalaudan hankinta myöskin edessä. siinä olis nää "isoimmat"/kalleimmat hankinnat jäljellä enää. sit on vaan vauvan vaatteita, tutteja, tuttipulloja, unirätit yms. otan äitiysavustuksesta sen rahan ni niillä ostan nuo pikkutilpehöörit. ihanaa en jaksa odottaa et pääsen hypistelee ja ostelee kaikkee!
mites teillä muilla nuo sitterit ja puuhamatot? millasii teillä on jo tai aiotte hankkia?
mulla on kauhee pesänrakennusvietti alkanu... järkky sisustusvimma iskeny. haluaisin maalata meiä makkarin seinän ja sisustaa tekstiileillä mustavalkoiseksi. oon jo suunnitellu et kesällä ennen synnytystä maalaisin hoitopöydän jalat mustiks ja pinnasängyn mustaksi. haluan makkarista elegantin mustavalkoisen
isäntä rupes mussuttaa maaliin menevästä rahasta ettei olis varaa nyt hakee semmosii. tylsimys! voihan sen seinän maalata myöhemminkin eikä just nyt täl sekunnil. jos alotan noil tekstiileil ja sit ku rahaa tulee taas sillee ylimääräsesti ni sit maalauspuuhiin. täs on kuitenki 5 kuukautta aikaa ennen vauvan tuloa sisustella se huone
jedvenna ja purri 18+0