Heippa kaikille :wave: Jos nyt uskaltais ilmoittautua hellemasuihin mukaan, täällä ollaan kai rv 4+5 tilassa ja laskettu aika saattais olla 25.7
Yksi tuttukin täällä on,
Moi Kuume :wave: Ihanaa että joku esikoisenkin ajoilta on samaan aikaan uudestaan raskaana
Todella suuret pahoittelut kaikille joilla on ikäviä kokemuksia nyt ollut ja tsemppiä tietenkin meille kaikille :hug:
Tää alkuraskaus ja itseasiassa koko raskaus on niin järkyttävän jännää että tuntuu että henkeä pidätellen mennään, toivoen hyvää ja peläten pahinta koko ajan :|
Pari harjotuskierrosta otettiin ja nyt sitten lauantaina kun menkat oli myöhässä joitain päiviä niin päätin tehdä testin ja kaks viivaahan siihen pärähti heti. Oireita mulla oli noilla harjotuskierroksilla olevinaan varmaan enemmän kuin nyt ja nyt plussakierroksella jotenkin olin ihan varma että en todellakaan ole raskaana ja tissien kipeys ja turvotus johtuu jostain vaan vaikka mulla ei tod ole rinnat kipeät normikierrossa, edellisen kerran oli esikoisesta raskaaksi tullessa, lämpöilyn ajattelin johtuvan flunssasta ja säännölliset menkat nyt vaan flunssan takia on heittänyt parilla päivällä jne... kai se oli defenssiä ettei tule pettymystä
Meillä tulee siis esikoisen kanssa se ~3v ikäeroa ja se on meille just hyvä. Vähän mietityttää että minkä verran tulee olemaan mustasukkaisuutta koska meidän tyttö on aika äitin ja isin mussukka ja on mustis jos otan jonkun tuttavan vauvan syliin... Paljon on asiat mietityttänyt, mm. pitääkö lapsen hoidossa vai ottaako pois kun olen äitiyslomalla jne jne... Onneks on aikaa miettiä ja toivottavasti kaikki menee hyvin että ko. asiat tulee edes ajankohtaiseksi.
Oireita on ollut tosiaan tissikipu, niiden turvotus ja suonet on alkanut näkyä ja nännit suurentua, ruokahaluttomuus tai ei tee mieli oikein syödä ja jotkut etoo jo ajatuksentasolla, eilen oli aika etova olo kun en ehtinyt syödä, olo pysyy aika ok:na jos vaan syö säännöllisesti, vatsan turvotus, väsymystä myös on ja siihen ei ainakaan auta se että joka aamuyö herään ja en saa unta pitkään aikaan, tää on kai sitä luonnon koulutusta taas tuleviin yöheräilyihin... Oireita varmaan tulee lisää kun viikkoja kertyy, esikoisesta voin todella huonosti jostain olikohan rv 8-9 eteenpäin tosi pitkään.
Ultraa olen miettinyt että ehkä voisi käydä reilun parin viikon päästä jotta näkee että onko kaikki ok ja onko oikeassa paikassa.
Sötnos ja toinen tyyppi 4+5