Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

Onnee JA!

Jee sain Kelan laput tänään postiin. :) Olin tehny kärpäsestä härkäsen ku olin melkein täyttäny työnantajan laputkin :LOL: Mäkin saan sen 3 kk palkan siihen alkuun ja hain sitä 6 kk perusteella sitä korotettuu rahaakin ni ne tuotti mulle sen ongelman. Nyt vaan sasisivat laittaa mulle pakkauksen tulemaa :D Netissä se olis ollu varmaa selkeempi mut tein paperille ku meillä ei edes oo omaa konetta. joten kirjottelen tänne ku koneelle välillä pääsen.

Synnytys pelottaa tuhottomasti :O Ei vielä oo ollenkaa semmonen fiilis et n. 3 kk päästä pitäis synnyttää : / mut se lähenee koko ajan (apua). Mä toivon ja rukoilen et se menis hyvin meillä kaikilla!

Maisa & Vintiö 25+6 (huomenna 26) :p
 
Kiitti JA82 infosta :) Ja paaaaaljon onnea synttäreistä! :flower:
Mullakin muutama viikko syndeihin..


Neuvolasta kotiuduttu. Synnytysvalmennuksen aikatauluja anto,on meidän keskussairaalan auditoriossa. Toukokuussa siis sinne.

RR 111/79
painoa tullut +519g/vko
SF-mitta 27 nyt vasta eka kerran sen sain tietooni
sykkeitä ei sanonu enkä muistanu kysyä.:headwall:

Masu kasvaa tasasesti käyrällä,vaikka hoitsu sano että näyttää niin pieneltä..? Musta tuntuu ainakin että se pullottaa jo ihan hurjana ja että tuskin enää paljoo kasvaakaan..

Tänään kävin juurihoitoa jatkamassa,yäk! Meinasin tukehtua omaan sylkeeni kun hammashoitaja ei oikeen jaksa sen imun kanssa pelata. Voin sanoo,että yksityisellä huomattavasti huonompi taso hoidossa ja ihmisten kohtelussa. Voi toki johtua siitäkin että olen kaupungin ostopalveluna siellä,eli maksan vaan tk-hinnan sinnekin :vampire:
Pyörin siinä sitten vähän kauppoja keskustassa ja tuliha tuota ostettua Ykälle h&m:ltä jotain pientä :) Luonnonvalkee pitkähihainen body 3e,kerman väriset velour-housut 3e ja ruskeet raidalliset pöksyt 5,95e. Itselleni ostin uudet mamma-legginsit ja uusia isompia pikkareita :eek:

Millaset vaunut te ihmiset aiotte hommata?! Mulla alkaa olla jo ongelma niiden kanssa! En tiedä pitäskö niiden maksaa 800e niinku emmaljungat vai riittääkö n. 350e hintaset? Väliin mahtuu toki sitten Oran Jovi Air 499e.. Näitä kattelin eilen:
Lastentarvike.net - Lastentarvikkeiden verkkokauppa – Tuote: ABC Design Pramy Luxe 2012 yhdistelmävaunut (crispy)
Mitäpä mieltä olette?

Just tsekkasin meidän taloyhtiön varaston,niin eipä sinne vaunuja mahdu! Fillareita pilvin pimein,liekkö kaikki ees meidän naapureiden..
Meillä tuossa ulko-oven kyljessä kylmä varasto mutta siellä pitäs alkaa siivoilla ja siirtää hyllyjä ja tavaroita toiselle seinustalle jos meinais mahduttaa sinne vaunut! Mua niin risoo tää kämpän pienuus että huhhuh! Saatan järkeni menettää kun alan Ykän kamoja jonnekin saada mahtumaan ja mitä siirrän vauvan tavaroiden alta pois,niin nekin pitäs jonnekin saada mahtumaan!
No ei onneks ole kuin 6 työpäivää enää,sit joutaa menettämään hermonsa tämän kämpän ahtauden ja vauvan tavaroiden kanssa :D


Nyt kokkamaan,mies kotiutuu kohta!



Tipetsu ja Ykä rv 26+5
 
Viimeksi muokattu:
PTT: kampaajalla laitettiin vaaleita raitoja. Ei tullut vihreitä, pää ei savunnut eikä mitään muutakaan mystistä tapahtunut:D Ja sitten noita kuivia latvoja napsastiin. On muuten pelottava yhdistelmä; minä raskaana ja melko vaaleahiuksisena:D

Maanu: tuo mekko näyttää niin kauniilta sun päällä!

tipetsu: me päädyttiin Emmaljungan Nitroihin niiden keveyden ja liikuteltavuuden vuoksi. Halusin myös ehdottomasti kovan kopan. Ja mummu ja pappa sponssaa vaunut.

Nyt pitäs kokeilla et mitä päälle pantavaa kaapista löytyisi lauantaille kun musta tulee kummitäti :heart: vai pitääkö vielä ostaa jotain. Kakkupohjat teinkin jo huomisia kakkutalkoita varten. Kiva olla hyödyksi ja avuksi:) Musta on kiva myös leipoa, mutta en voi kotiin leipoa kun sit vaan mussuttaisin herkkuja;)
Illalla kannustamaan Atlas voittoon!!

Kati ja Den Lille Prinsen 26+1
 
Neuvolassa käyty.
Paino: 507g/viikko (yhteensä tullut nyt 5,1kg)
RR: 104/61
Pissa: -/-
Sf: 26 (yläkäyrällä mennään)
Tarjonta: RT
Syke: 140-155
Liikkeet: ++

Hb:ta ei sit mitattu vaikka ois kyllä pitänyt, joten toivottavasti se katotaan sit parin vk päästä äitipolilla. Juteltiin siitä sairaalareissusta ja sektiosta. Perhevalmennukseen me ei sit ehditä kun ne alkas toukokuun puolivälissä ja mä saatan olla sillon jo osastolla.
Ens viikolla meen sokerirasitukseen, inhottaa jo valmiiksi se 12h paasto. Voin vaan kuvitella kuinka kiukkuinen ja huonovointinen oon ku joudun sen 2h siellä labrassa olemaan...

Synnytys mua pelottaa, olisin niin toivonut että saisin synnyttää alakautta mutta ehkä sit ens kerralla... Mua pelottaa se sektio, pitää siitäkin jutella sit äitipolilla lisää vielä.

Meille tulee Emmaljunga Duo Edget classic cryptonite-rungolla ja värinä PP Black, käytiin viime viikolla tilaamassa. Nyt vaan kuumeisesti odotan et ne tulis ja sais ne kotiin :D Päädyttiin nuihin sen takia et koppaosa on tarpeeks ylhäällä niin mun selkä ei mee rikki vauvaa nostellessa ja nuo vaunut kulkee helposti maastossa ku maastossa koiria lenkittäessä :)

Tipetsu: Vaunujahan ei suositella säilytettäväksi kylmässä varastossa koska kangasosat homehtuu tosi herkästi.
Meilläkin on pirun ahdas eteinen, joten joudutaan säilyttään vaunuja koirien huoneessa. Onneks asutaan rivarissa ni ei tartte kuitenkaan raahata vaunuja portaissa/hississä, vois mennä järki kun nuita koiriakin on 3 :D

Nipsu83 ja pulla 26+4
 
Juu,tiedän kyllä tuon ettei sais säilyttää kylmässä varastossa,mutta ei taida olla vaihtoehtoja,sisälle ne ei tule mahtumaan minnekään :( Ja sitäpaitsi,mies on nähny päästäisen juosseen varaston oven alta varastoon...
Pitääköhän meidän sit hankkia ne typerät 3in1 systeemit..Sais sit ton kaukalon kiinnitettyä ratasosaan ja unohdan sit vaunut. Ei me voida vauvaa kyllä varmaan kuitenkaan ulkonakaan nukuttaa,kesällä takapihalle porottaa aurinko ja lämpötila nousee helposti yli 40 asteeseen. Etu pihalla ei oikeen ole paikkaa..
Jumaliste,mä varaan meille pankkiin ajan niin loppuu tää itkeminen!!!
 
Heipsan hellemasut!

Synnytyksestä ollut puhetta, itse en mielestäni ole sitä kauheasti miettinyt mutta uniin synntys on taas tunkenut useampana yönä. Ja aina sieltä tyttövauva tulee :D Itselläkin jonkinlaista synnytyspelkoa/jännitystä ehkä havaittavissa, lähinnä siksi että yleensä haluan etukäteen tietää melko tarkkaan mitä tapahtuu ym. ja synnytyksessä se ei oikein ole mahdollista.

(.)
Maananaina oli neuvola, paino on viimein alkanut olla nousussa. Hempparit, verenpaineet, pissa ok. Perhevalmennus meillä toukokuussa. Tuntui että joko sekin kohta on mutta jollainhan se taitaa jo olla menossa?

Muuten neuvola oli aika sekava kun oli harjoittelijaa ja omaa terkkaria vuorotellen äänessä. Mitä allergialääkkeitä muille on suositeltu?
Itse oon Histeciä syönyt satunnaisesti kun olen eläinallergikko mutta nyt kun tuo koivu alkaa kukkia niin pitäis syödä ihan jatkuvasti ja Histec väsyttää ikävästi. Terkkari ei osannut sanoa ja neuvolääkäri on vasta huhtikuun 17. päivä. :(

Mut nyt tää mamma taitaa käväistä vähän lenkillä ja siirtyä koulutehtävien sekä ruuanlaiton pariin.

Omena ja Pikku N 23+1
 
Meille tulee ne Phil&Teds Explorer kolmipyörä rattaat. Maksoi reilu 300 puntaa englannissa (alle 400e kait)

Tuli eilen iso itku. Mun vatsaan sattuu kun seison, paineen tunne on hirveä. Olin Helsingin keskustassa eilen kaksi tuntia ja etsin tukihousuja. En löytänyt mistään, stockmann, sokos, hennes, kaikkii muita mahollisii vaateliikkeitä. Lopputuloksena ei housuja, mutta ihan hirveet kivut vatsassa tuosta kävelystä. :,( Voitteko auttaa mistä löydän housut itselleni, kun en pysty enää olemaan. En voi netistä tilata, kun on pakko sovittaa olen pienikokoinen(paitsi vatsan kohdalta :D)
Ajattelin tänään lähteä itäkeskuksesta katsomaan, mutten pysty paljon kävelemään kun en halua kipuja.
 
huomenia! nyt nautin vaan omasta olostani sen 3 tuntia..kukaan mukula eikä mies ole kiljumassa..entiä oli vaan tuossa eilen niiin sellanen päivä et pää räjähtää..mutta ehkä nyt kaikki luonnistuu,kun saan hetken olla omissa oloissani..aamen!

muutes olotiloihin ei uusia tuulia ole, liitoskivut vaivaa,mut ei nyt taas niiin pahasti,kättä ei ole särkenyt nyt pariin yöhön olleskaan,ja eipä kait sit muuta:D

josko vkl.aikana mies hakisi sen hoitopöydän..sänky saa odottaa vielä vuoroaan. ja se kaukalo on myös ostettava..joskus juu..
PTT 25+2
 
Synnytys: Kolmas sektio tulossa ja kyllä se pelottaa. Toivottavasti myös tällä kolmannella kerralla kaikki menee hyvin. Minulla on ollut ongelmia niiden puudutuksien kanssa ja lähinnä se jännittää..

Rattaat: Me ostimme käytettyinä Emmaljungan yhdistelmät pehmeällä kantokassilla. Samanlaiset olivat kahdella nuoremmalla käytössä ja olimme silloin niihin oikein tyytyväisiä.

Neuvolakuulumiset: Verenpaine oli noussut ja hb laskenut. Ei tuo verenpaine vielä mitenkään liian korkea ollut, mutta terkkari ehdotti, että kävisin sitä kerran mittailemassa neuvolassa ennen seuraavaa varsinaista neuvolakäyntiä. Tänään oli myös lääkärineuvola ja sf-mitta otettiin ekan kerran. Se oli 25 ja kuulemma yläkäyrillä. Vauvelin syke olo 145 :heart:

Allergialääkkeistä: Sain lääkäriltä reseptin Loratadiiniin sekä silmätippoihin ja nenäsuihkeeseen. Tuota Loratadiinia voi kuulemma hyvin käyttää raskausaikana.

Nandel, 26+2
 
Huomenia!

Synnytys Noh, en oikein vielä "näe itseäni synnyttämässä", mutta toisaalta eihän sen nyt pitäisi olla vielä lähelläkään, tässä on monta kuukautta vielä heinäkuuhun. Uskon että sitten lähempänä kun käydään sairaalassa tutustumassa ja aletaan puhua synnytyssuunnitelmista, kivunlievityksestä jne. niin alan jo nähdä itseni synnyttämässä. Aion myös ehdottomasti hommata sen epi-no delphinen ja aloittaa treenaamisen sillä hyvissä ajoin, uskon saavani siitä varmuutta synnytykseen. :wave:

Vaunut Meille tulee uudet yhdistelmä -Emmaljungat alumiini rungolla, kovalla kopalla ja leatherette kankaalla, pitäs käydä varaamassa ne ensi palkkapäivänä. Lisäksi meillä on Emmaljungan pehmeä kantokassi josta saa myös talvella jalkasuojan rattaisiin sekä turvakaukalo. :flower:

Oloista Täällä ihan normi olot edelleen, ei kipuja tai mitään muutakaan ikävää. Lähinnä sellasta oon huomannu että vatsalaukku on tosiaan varmaan jo noussu kunnolla ylöspäin koska tuntuu että heti on hirveen täynnä kun vähänkin syö. Onneksi ei vielä närästä! :popcorn:

Maitoa tulee tai siis sellasta läpinäkyvää nestettä monta kertaa päivässä, pyjama on pikkulänttejä täynnä molempien tissien kohdalta! :D

Kela Meinasin eilen hermostua kun hain postia ja olin jo että jee kelan päätökset on tullu! Sitten siellä olikin vaan kirje että äitiyspakkaus on kahden viikon sisällä postissa ja se sama hemmetin työnantajalle palkaa varten y 17 lomake jonka oon jo palkkoihin lähettäny!! Olin jo että per**le eikö ne mitään osaa siellä hoitaa! Sitten menin tänään kelan sivuille, tunnistauduin ja siellähän ne kaikki päätökset rahoista jo oli, ja postitettu muka 28.päivä.. no enpä oo tänään käynhy laatikolla. Kela siis vaan sekoilee. Mutta äitiyspakkausta odotellessa!!

Siellä se rapurakas pitää elämää masussa :heart:, ja mamma poraa täällä kun katoin Pieniä ihmeitä- jakson missä se 18- vuotias tyttö sai vauvan ja vauvan isä oli nukkumassa krapulaansa pois!! Mutta se oli jotenki niin liikkis.

Ja sitten ihan OT Hirveetä vauvabuumia näköjään myös julkkiksilla, on Vappu Pimiät ja Marttiinat raskaana, ja järkytykseksi myös Henna Kalinainen ja KiinteistöKaisa!! 44-vee ja vielä on ollut pakko uuden miehen kanssa vauva vääntää...ja Hennasta vois tehdä jo ennakollisen lasuilmon... tsori :vampire:
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kommentoida nopsaan tohon NuttyKittyn julkkisvauvauutislistaan, että sit vielä lisäksi se "viidakon tähtönen" Maisa Torppa! Ehkä pahin noista.. Sorry nyt vaan :D Noi KiinteistöKaisan lausunnot ottaa kyllä pahasti päähän, tänäänkin se mainostaa lehdessä että "syön kaikkea kiellettyä".. Niinkun se olis joku kehumisen aihe. No, mielenkiinnolla seuraan.. :kieh:

Ei muuta. Olen puhunut. :x

muoks. btw eiks se oo Henna Tauskin-ex Peltonen eikä Kalinainen? Joo, mulle tulee seiska.. ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LaraT
nuttykitty joo katoin akns saman jakson,se mamma kun väänsi sitä vauvaa...ei se synnytys kyllä kauheen "ihanan" näköistä ole,nimittäin tuossa sarjassa kuvataan aika tarkkaan..

Vai on nuokin julkkikset raskaana,tai no tuon kaisan tiesinkin,mut että nuo muut!!!
Siis eks se Martinakin antanu sille Eskolle sen vauvan hoidettavaks,kun työt vei etusijan?? Ja tuo Henna voi apua..mitähän siitäkin tulee...
 
Joo, Maisa Torpan unohdinkin kokonaan! Ja siis juu Tauskin Henna, mutta myös Kalinaisen Hennasta näin haastattelun jossa kertoi raskaudesta, toivotaan että se olisikin ollut vaan joku pila?!

Joo, se on jännä kun Martinan ja Eskon eron pääsyyhän niiden mukaan oli juuri se että Marttiinalle ura on niin tärkeä ja haluaa keskittyä vaan siihen..

Enää puuttuu että Tuksu tulee raskaaksi!!
 
Juu se Kalinaisen juttu oli ONNEKS joku (huono) pila :D

Eikös Tuksu aina välillä "ole raskaana".. Huoh, mua säälittää jo ne koiratkin niin paljon.

No joo, toivottavasti ei kukaan nyt kamalasti pahoita mieltään tästä :saint:
 
Tipetsu noi rattaa ABC:t näytti hyville!
Mä en aio edes ostaa uusia rattaita koska, A: ei ole rahaa B: neljäs ei tarvii enää uusia vaunuja :D C: turhaa tuhlausta kun käytettynä saa mahtavia :D
Mutta kaikkihan taaplaa tyylillään ja tekee niinkuin tahtoo. :)
Nyt saan ilmeiseti siskolta lainaan tai sit ostan ne hänen rattaat edullisesti. Ne on kait just jotain ABC:n mallia tms. en ees tiiä mut suunnilleen muistan mimmoset ne on. Mulla muutenkin menny rahaa todella vähän hankintoihin. 50 e ostin häkkisängyn, patjan ja telakallisen Gracon turvaistuimen. ja sit se mun vaatelöytö. ne on pesty ja viikattu lipastoon jo pölyttymään :)

välilihan venyttimelle nauroin :D anteeks! Siis nauroin lähinnä sille että pitäsköhän munkin ostaa semmonen :D hihiii... voip olla että paikat on niin venyneet jo että vauva muksahtaa ulos vaan :D :D huohhooohooh... mä oon tänään tosi levoton ...tsori :D

julkkismammat kauheesti näkyy puksahtelevan uutisia sieltä maailmastakin...en tosin viitsi kommentoida niitä sillä en halua mitään loukkaussyytteitä ;D
Mut se yks on onneks joku pila tosiaan...huoh!

Rubia H&M :ltä oli kaveri ostanu hyvänmalliset mustat housut...mä itte pidän vielä omia, ei mammavaatteita. napaan sattuu ne resorit jos laitan...

nyt lasagne pois uunista ja kimppuun :p

onona ja nelonen 23+3
 
  • Tykkää
Reactions: Tipetsu
Googletin epi no delphinen vai mikä se nyt oli ja joo... :D En nyt tiennyt mitä ajatella. En siis oikeasti ole ikinä ennen kuullutkaan että tällaisiakin härveleitä on keksitty, saati että tuota välilihaa voisi jotenkin venyttää tai öljytä tai mitä kaikkea tuolta netistä nyt silmiin hyppäs. En kauhean mielelläni googlaa mitään raskauteen liittyvää kun tuntuu että aina ekana silmiin osuu keskutelupalsta juttuja ja sitten ootkin ihan vainoharhainen kun niitä hetken luet. ;)
Mutta siis joo, mielenkiintoista. Taas olen yhtä asiaa viisaampi.

Hyvää viikonloppua hellemasuille! Täällä vietetäänkin synttäreiden täyteinen viikonloppu kun oma äiti ja miesystävän tytär täyttävät vuosia, toinen juhlii huomenna, toinen sunnuntaina. :)

Omena ja Pikku N 23+2
 
Hahaa, kosmetologi keksi et mulla on aknearpia :D Ja ei-niin-epäpuhdas iho kun luulin. Raskaus on muuttanut mun rasvoittuvan ihon pintakuivaksi. Mutta niin on nuo hiuksetkin ei-niin-rasvoittuvat, mistä tyytyväinen!

Synnytystä en pahemmin ajattele. Ainoa asia mikä on mietityttänyt on, että mahtaako mulle tarvittaessa saada epiduraalin, kun on noita välilevyrappeumia. Mutta siitäkin lähete Nklle menossa lähempänä. Uskon että asiat menee omalla painollaan, mutta myös asia varmasti lähempänä mietityttää enemmän.

Mä itkin eilen kun näytän vaan niin lihavalta:( kun sovittelin mahdollisia ristiäisvaatteita. Missä se kukoistus?!! Tais loppua jo:D No, se onneks meni ohi yhtä nopeasti kun tulikin. Mun mies ei todellakaan osaa kaunistella totuutta;)

Nyt The Voice of Finland ja kyyneleet =)

Kati ja Den Lille Prinsen 26+2
 
Helou helou. Enää en kehannut popcornin-syömiskuvaa laittaa vaan söin itse täällä ruudun takana karkkipussillisen :). Saamari kun tuli jotenkin orpo olo kun jäin yksinäni kotiin. Menen huomenna töihin ja sen jälkeen onkin enää 17 päivää töitä jäljellä. Ihan uskomatonta. Tuntuu niin älyttömän kaukaiselta vielä tuo heinäkuu.

SiinaS 25+3 (olisko näin)
 
SiinaS toivottavasti et mun kommentin takia jätä virtuaalipoppareita syömättä ;D

Herkuttelulakko tässä suunnittelen..mutta voipi olla aika turhaa... :ashamed:
Pitäs nyt vaan koittaa sillä se toinen sokerirasituskin häämöttää jo lähipiirissä...huoh. 28 vkoon mennessä pitäs käydä se tekemässä...
toivottavasti saan yhtähyvät tulokset, mutta epäilen sillä ei näillä syömisillä :(

nyt ottaa pannuun ihan kympillä!!! eilen huomasin et tohon meitin viereiseen kämppään on muuttamassa porukkaa :( se on ollu tyhjillään meidän muuttoa ennen ja kokoajan kun tässä ollaan asuttu...nyt siihen muuttaa jotain mustiin pukeutuvia nuoria ja kajareita kannettiin eilen sinne kun patrsilkla istuskelin... noh, täytyy toivoa että ovat yhtä hiljaisia kuin me :LOL: mä ooon niiiiin kova ääninnen että heti hävettää!!!

mut nyt siivoilemaan pikkusen...en kauheena viitti sillä heti tuun kipeeks kun liikaa rehkin..

onona ja nelonen 23+4
 
  • Tykkää
Reactions: SiinaS
Ootteko kokeilleet tota kiinalaisen kalenterin sukupuolimääritystä? Se oli aika hauska :D kokeilin sitä itselleni, lisäksi testasin äitini kohdalta minut ja pikkuveljeni, ja kaikilla osui oikeaan sukupuoli.
En saa puhelimella linkkiä laitettua, mutta googletusta kehiin ja Kiinalainen kalenteri sukupuoli Googleen.Iio???

Mulla on alkanut käymään vatsalaukku pieneks. Eilen ja tänään aamulla söin saman verran kun yleensäkin ja molemmilla kerroilla tuloksena hirveä ähky :p

Huoh. Olis kamal väsymys ja sohva kutsuisi, mutta anoppi tulee kylään puolentoista tunnin päästä ja meillä on kamala sekasorto.. eli siivous kutsuu, blaah!

JenniAa ja Aarre 22+6
 
Onko kellään ollut kipua rinnoissa? Mulla on vasemmassa ihme jomousta ja kirvelyä?! Tuntuu tosi ikävältä. Tänään muutenkin ollut kummallisen väsynyt olo, yleensä olen pireä, enkä tosiaankaan tartte päikkäreitä, mutta nyt ihan veto pois :( Toivottavasti vaan ihan yhden päivän juttu.

Neuvolassa oli torstaina kaikki ihan ok, painoa tullut reilut 4kg yhteensä, verenpaine alhainen 85/50 jne. Eikä sokerirasitusta oo kuulema tässä vaiheessa tarvetta tehdä. Sf-mitta on 5cm enemmän kuin edellisellä kerralla tähän aikaan. Oho. Toivotaan, että jatkossa vähän tasoittuu tuo ero...Kelan paprut laitoin palkanlaskijalle kun sellaisen neuvon sain neuvolasta. Otin kyllä kopsut ittelleni varalta :)

Kohta siskolle syömään, jos tähän mahalaukkuun nyt mitään mahtuu....:/ Mut hei ,nyt loppu valitus...Mukavaa lauantaita kaikille!!

S-S ja poitsu 23
 
Heissan hellemasut!

Täällä on voitu melko huonosti koko viikonloppu. :(
Eilen supisteli koko illan ja tänäänkin on ollut tosi inhottava olo koko päivän. Alavatsaa kivistää, särkee, vihloo ja vaikka mitä. Selkään myös koskee ja kivistää ja kolottaa, maha on vähän väliä pinkeänä ja en nyt ole varma tuliko taas kivuliaita supistuksia, ei ollut ihan samanlainen tunne kun viimeeksi kuin sellainen oli mutta sinne päin. Voisi olla ihan selkäsärkyäkin, ehkä. Pitänee koittaa ilta ottaa iisisti ja jos ei huomennakaan helpota niin soittaa päivystykseen/neuvolaan. Kauhea hulina viikonloppu vaan alusta loppuun asti niin ei oikein ehdi rentoutua ja olla vaan ja toisaalta kun oon vähän sellainen ihminen että koko ajan pitäis jotain tehdä. :(

Omena ja Pikku N 23+3
 

Yhteistyössä