Riinanen Paljon voimia ja jaksamista! :hug:
Jos tässä vähän ilmoittaisi itsestäänkin välillä.
Ekassa neuvolassa kävin tiistaina ja keskiviikkona oli ultra josta löytyi täysin viikkoja vastaava pikkuinen.
:heart:
Lapsille kerrottiin ultran jälkeen tulokkaasta. Oli kyllä niin päinvastaiset reaktiot ettei tosikaan.
Esikoinen 7v. nauraa hysteerisesti ja hokee "mä en voi uskoo tätä, mä en voi uskoo tätä!" ja on ihan innoissaan uutisesta.
Noh, mitä tekee kuopus 4v...? Järkyttyy uutisesta niin pahasti, että rupes murjottamaan ja itkemään. :O Hetken ajatuksiaan selvitettyään ja meidän lohdutettua rupes kuitenkin jo nimiä keksimään vauvalle.
Että jospa se oli vain tuo hetken alkujärkytys.
Että kaikkee ne äiti ja iskä meneekin tekemään.
Pari hyvää ystävää tietää asiasta, samoin kuin yksi työkaveri, joka arvas mun olosta eräässä iltavuorossa. Ja porukoille kerroin eilen.
Minäkin teen kolmivuorotyötä ja just tässä yövuoroja valvon. Nyt menossa yö 2/3. Edellisenä yönä tuntui että kuolema tulee väsymyksen kanssa, mut onneks sain päivällä hyvin nukuttua, niin nyt on olo ollut ihan hyvä. Todennäköisesti lopetan yövuorot tammikuun lopussa, kun uudet listat vaihtuu. Täällä valvotaan yksin yöt ja on vuoteessa kääntelyjä yms, mitkä voi ruveta jossain vaiheessa haittaamaan. Meillä onneks sen verran joustava työporukka on, että onnistuu tälläiset.
Miten teillä muilla oireet on helpottaneet? Ja millä viikoilla? Itsellänihän oli lähinnä väsymystä ja iltapäivä/iltaetomista. Kertaakaan en oo oksentanu. Nyt muutamana päivänä tuo etominen on ollut lähes kokonaan poissa. Ja heti tietysti huolen iski päälle, että onhan kaikki ok?? :ashamed: Vaikka ultrassa siis kaikki oli hienosti. On tää alkuraskaus niin stressaavaa, kun ei vielä liikkeet tunnu! |O Mut oon yrittäny aatella, että kuopusta oottaessa oli oireet aika samanlaiset. Silloinkin vaan kork. 5 kertaa laattasin. Ja mahasta ei kyllä mitään epäselvyyttä oo, mikä on tilanne. Kohta ei peitellä enää millään vaatteilla, kun siihen malliin pullottaa.
Pitäisi vaan malttaa mieltä ja nauttia olosta.
Tyttö ja poikaoloistakin teillä oli puhetta ollut. Itsellä on vahva fiilis, että poika olisi tulossa. Just näitten oireiden perusteella ja muutenkin on sellainen olo. Mut siihen tulee varmuus sitten kun pikkuinen syntyy. Todennäköisesti ei oteta rakenneultrassa selvää asiasta, kuten ei edellistenkään kohdalla.
-Susunasu 10+2