~?~?~Heinäkuun clomilaiset~?~?~

nyt kp 5 ja ovis testin viivat melkein samanväriset??!!limaa tullu jonkinverran.uskallanko syödä tämän ja huomisen päivän clomit??
vaikuttaako clomit jotenkin nyt tohon viivan väriin?menkat kesti 3pvä ja vuosi kunnolla,loppuvat sitten kuin seinään.enkai mä raskaana voi olla,mitähän tää nyt on... :\|
 
Hei kaikille! B)
Piti tulla piipahtamaan ja lukemaan teidän kuulumiset, olen vielä kovasti hengessä mukana ja toivon että jaksaisitte sitkeästi jatkaa vaikka välillä tuntuukin #&%?$!* :hug:

Onnellinen79: Mulla oli se verikoe kierron 22-23 päivä jossa varmistettiin onko ovulaatio ollut. Kävin ite 23 päivänä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 09:49 moikka kirjoitti:
simpoissa ei vikaa...lekuri sanoi että minusta johtuu tämä...
tuli mieleen,et jos ei pupuile kun esim.joka toinen päivä,niin onko simppoja enempi sillon ja onko ne laadukkaampia?
Meillä käytännössä pitäisi ovulaatio natsata just eikä melkein kohdalleen :(
 
kp 26 Ja niitä oireita...ei normaalia tissikipua eikä menkkajomotuksia. Hassua, niihin on jo niin tottunut. Lämmöt on koholla ja valkkaria tulee huitsisti, päivällä huippasi mutta taitaa johtua tästä helteestä. Alkuviikosta oli tissit kipeät muttei enää. Tiistaihin asti tätiä oottelen sit teen testin... Joo oireet ei ikinä kerro mtn :/
 
lumikko
Huomenta!

Mitäs tänne kuuluu?

Itselläni pitäisi tänään menkat alkaa. jännittää aivan hirveesti, voi olla etteivtä sen takia tulekaan :ashamed: no tämä päivä menee odotellessa. täytyy puuhastella paljon, että ei ehdi asiaa paljon miettiä, vaikka se takaraivossa koko ajan onkin. aamullakin piti ekana kurkistaa housuihin :'(
 
lumikko täällä myös tätiä ootellaan. Itseasiassa en tiedä mikä päivä sen 'kuuluisi' saapua, kun eka kierto näillä hormoneilla. Huomenna haen testin jos ei kuulu, nyt kp 28...

Toivottavasti täti ei löydä teille lumikko =)
 
lumikko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 10:58 Anni kirjoitti:
lumikko täällä myös tätiä ootellaan. Itseasiassa en tiedä mikä päivä sen 'kuuluisi' saapua, kun eka kierto näillä hormoneilla. Huomenna haen testin jos ei kuulu, nyt kp 28...

Toivottavasti täti ei löydä teille lumikko =)
sitä minäkin toivon. vuosi yritystä takana. plussa tuulia sinullekin! B)
 
Olikohan toissapäivänä tai sitä edellisenä, kun tikutin eikä vielä viivan viivaa. Nyt kokeilin ihan piruuttaan aamulla.. vahva viiva! Tuli näkyviin jo ennen kontrollia :D Yllätyin ;)

Oikeaan aikaan sitä siis eilen puksuteltiin. Tänään uusiksi.. katsotaan kuinka käy :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 11:40 mimoniandra kirjoitti:
Tuo progesteroni verikokeen ottoaika vissiin kans vaihtelee lääkäristä toiseen? :/ Mie olen käynyt kp 18-20.
Täältä löysin jotain tietoa tuosta progesteronista

http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasikirja/tutkimukset.asp?id=10365&char=p
 
lumikko
Mulla jatkuu edelleen piina. Menkat eivät ole vieläkään alkaneet. Leikö johtuu jännityksestä tai jostain muusta ;) Tänään olisi tarkoitus tehdä testi kunhan mies tulee töstä kotiin. Mitenkäs teillä muilla? Betania?
 
Täälläkin piina jatkuu... Kp on 35. Ajattelin testata seuraavan kerran tämän viikon lopulla, ehkä perjantaina tai torstaina jos tarvitsee. Yhden testin olen jo ehtinyt tekemään, olikohan se toissapäivänä vai sitä edellisenä - negaa näytti ainakin silloin. Toisaalta mulla on yleensä kierto aika pitkä, n. 32 päivää, ja ultran ansiosta tiedän munasolujen olleen täysin epäkypsiä vielä kp 15. Eli: mahdollinen (joskin epätodennäköinen) ovulaatio on siten tapahtunut huomattavan myöhään tässä kierrossa.

En kyllä jaksa kuitenkaan uskoa olevani raskaana, ennemminkin uskon totaaliseen hormonaaliseen sekavuustilaan... :/

Niin ja piti lisätä, että ajoittaisia lieviä menkkamaisia tuntemuksia on ollut pian jo 2 viikkoa! :eek: <br><br>
 
onneton kesä lentsu iski meikäläiseen :snotty:
ovista pitäs ruveta tikutteleen,vaikka se kp 5 olikin jo tummana...
soitin polille ja sieltä sanovat et,joskus joillakin clomit sotkee tikun tulosta.ja piti tehä raskaus testi,mut sehän oli nega,niin sain jatkaa clomit loppuun.
ihanaa päivän jatkoa. B)
 
Voi p*ersesuti.... Kahdella clomilla olin tän kierron, eikä taaskaan tapahtunut mitään. Lupaavasti vahvistunut viiva oli tänään enää haamu \|O Raivostuttavaa.

Soitin naistentaudeille ja antoivat sieltä soittoajan lääkärille torstaiksi. Kattoo mitä lääkäri on mieltä. Nostetaanko annosta ja juostaan pelko p*erseessä ultrassa vai odotetaanko syksyyn ja tehdään suosiolla IVF.
 
lumikko
tein raskaustestin ja negahan se oli :kieh: jotenkin vaan niin kovasti toivoin, että sieltä olis tullut joku muu tulos. menkoista ei tietoakaan. soitin äsken lääkärille, mutta se on lomalle elokuun puoleen väliin asti \|O eipä tässä sitten auta muu kuin odotella niitä menkkoja tai sitten varata toiselle gynelle aika.
 
lumikko
vuosi yritetty ilman tulosta. tämä ottaa voimille. tänään on taas tosi huono päivä testin jälkeen. itkettää, mutta itkukaan ei tule ulos. meillä on vielä sellainen tilanne, että rakennetaan. mies menee töiden jälkeen rakennukselle. yhteinen aika on aika vähissä, eikä mies tietenkään voi olla nytkään minua kotona lohduttamassa. sitten kun on vapaata minä haluan puhua kyseisestä aiheesta koska se painaa minua. tuntuu, että elämässä ei ole tällä hetekellä mitään muuta kuin tämä lapsettomuus. en vaan voi ymmärtää mitä niin väärää olen tehnyt, että minulle ei sitä onnea suoda. ystäväni on melkein kaikki saaneet lapsia ja tietääkseni helposti. olen jopa sanonut miehelleni, että jollei vuoden kuluttua ole tullut tulosta niin sitten erotaan. haluaisin suoda hänelle sen onnen, että hän voi saada lapsia jonkun toisen naisen kanssa. mies ei halua erota ja hän on niin luottavainen. mulla on vaan voimat taas niin vähissä, että en tiedä miten pitkään jaksan tätä. huonoina päivinä mietin, että lopetan lääkkeiden syönnin ja katsotaan mitä tulee. sitten on taas parempia päiviä jolloin jaksaa toivoa ja uskoa. nyt sain taas vähän purattua itseäni, kiitos siitä teille. :flower:
 
Moikka!

En ole pitkiin aikoihin palstaillut. On ollut aika hiljaista lapsettomuushoitojen kanssa ja yrittänyt itsekin olla ajattelematta niitä. Nyt sitten aloitettiin jälleen Clomifenit eli on menossa kp 4/??. Clomeja syön nyt kp 3-7 1tbl/pvä. Alkukeväästä söin muutaman kierron ajan Clomeja ja sitten oli taukoa kun aloitin metformiinin syönnin, kun clomeista ei ollut vastetta. Nyt sitten toivon että alkais niitä munarakkuloita kasvamaan. Jännät paikat on. En sitten tiedä jos clomeista en saa vastetta, etä mitä on tiedossa.
 
Voi lumikko :hug: Varmasti rankkaa, muistan kun me rakennettiin viime vuonna nii oli aika tiukilla. Ja päälle vielä nuo lapsettomuusajatukset.

Mäkin testasin tänään negan :( Itkuhan siitä tuli, miksen mä voi saada omaa lasta? :'(
 
Ensin lumikolle iso :hug: :hug:

Tuntuu nyt kurjalle kertoa omia uutisia :/ Just tultiin nimittäin seuranta ultrasta ja siellä näyttäis siltä, et ovulaatio on tapahtunu ja yks munasolu irronnu, jihaa. mulla ovistikku näytti plussaa kp15 eli viime torstaina.

Niin ja sekstailtiin just tuollon ovis päivänä. (saas nyt sitten nähdä, jos tämä johtaa siihen toivottuun tulokseen, et kumpi siellä on tulossa, kun sanotaan, et kun ovis päivänä sekstailee olis tulosa poika ja jos päivää paria ennen ovulaatio päivää, niin olis tulosa tyttö :D)
 
lumikko
kiitos haleista! Tänään on jo taas vähän parempi päivä.

Onko teiltä muilta jääneet menkat tulematta kun olette syöneet pelkkiä clomeja? mulla menossa kp 35 eikä menkkoja kuulu vieläkään. loppuviikosta teen uuden testin, jollei sitä ennen ilmaannu.
 
Menkat alkoi viimein, nyt kp1. Kierto oli tällä kertaa 36 päivää Terolutilla ja Clomeilla... Olen heittänyt kaiken toivon. Pakko syödä kuuliaisesti vielä ainakin yksi satsi molempia ennen kuin klinikka aukeaa ja saan jatko-ohjeet. Jotenkin menee koko elämänhalu. Meillä tämä asia on ainoa varjo avioliittomme onnen yllä, mutta se tuntuu sitäkin raskaammalta. Pakko alkaa rukoilla voimia ja jaksamista meidän avioliittoomme sen vauvan pyytämisen sijaan. Välillä en kyllä usko enää koko Jumalan olemassaoloon. :ashamed: <br><br>
 
Täällä on monilla huonot fiilikset :/ Niin on mullakin syystä, että nyt on kp1. Miten tän kaiken kestää? Välillä tuntuu etten mä ois sitä lasta halunnutkaan tjt, ettei haittaa. :'( Miten iloinen asia voi muuttua näin surulliseksi ja vaikeaksi. En tiedä onko musta mihinkään suurempiin hoitoihin, tää clomi-tero yhdistelmäkin jo ottaa luonnonpäälle :( Ainakin toisinaan, kai se toivo taas nostaa jossain vaiheessa päätään; kun täti lähtee kylästä. Nyt vaan masentaa enemmän kuin ikinä :'(
 
Odotteleva
En ole ennen tänne kirjottanut, yritystä takana kuitenki jo 1,5 vuotta...aika menee nopeasti.

Mulla kp28 ja ensimmäisen clomit takana (kp 3-7 1tbl/vrk). ei ollu mitään seurantaa koska oltiin lomalla just, ovulaatiota en kuitenkaan löytäny tikuilla. Normaalisti jo ilman clomia on kyllä tapahtunut.

Mun mielestä en saanu sen suurempia oireita clomeista (miehen mielestä muutuin kokonaan:), mutta jossain vaiheessa niiden lopettamisen jälkeen (siinä heti oletetun avulaation aikoihin) tuli nännit kipeiks ja on edelleen. Nyt myös ollu menkkamaista (ei yhtä vahvaa) kipua mahassa muutaman päivän mutta vuotoa ei oo tullu, ainoastaan ajoittain valkovuotoa.

Normaalisti aina ennen menkkoja oon tuhrinu edeltävät 5 pvää..mut nyt sekin on poissa. Tein puol hädissäni päivällä kp 25 (nuija) mammaksi raskaustestin, joka oli puhtaasti negatiivinen. Nyt en uskalla tehdä koska pelkään tulosta. Tasan vuos sitte tein ensin heikosti positiivisen ja sitte muutama päivä sen jälkeen negan.

Mietin kuitenki näitä oireita (vaikka ei pitäis miettiä ollenkaan), koska näin ei oo ikinä ennen ollut...voiko se siis olla clomit ku aiheuttaa kaiken?

jos jotain hyötyä clomeista, ni ainaki hyvin nopeat ja niukat menkat:)

Alkaa olla aika rassaavaa koko homma, vaikka nyt parisuhde voi paremmin kun pitkiin aikoihin. Ajatukset hukassa aina puolet kuukaudesta...varmaan oon pystynyt aika hyvin ulospäin kuitenki peittämään. Työpaikkasellanen, jossa ihmiset tulee jo toista kesää kattomaan että "ai eikö vieläkään oo vauva tulossa jne"...alkaa pikkuhiljaa tympimään. Jos ens kesänä sama tilanne, ni sit saavat kyl kuulla kunniansa :saint:

Tsemppiä kaikille hyviä uutisia odottaville, kyllä aurinko vielä paistaa risukasaankin B)

-Jenni
 
lumikko
tein tänään uudelleen testin, nega :headwall:
menkoista ei tietoakaan ja nyt menossa jo kp 37. mulla käytössä pelkät clomit. sain lääkärin vasta viikon päähän torstaiksi. varmaan sitten taas teroluteilla käynnistellään. en vaan jaksaisi tätä rumpaa taas aloittaa alusta. menkat olisivat tässä kohtaa kiva ylläri. tässä menee taas yksi kierto sivu suun kun pitää odotella niitä menkkoja. plääh, huono päivä taas tänään.
 

Yhteistyössä