Hei taas pitkästäaikaa :wave:
Täällä kiirettä pitää myös, välillä olen käynyt teidän kuulumisia kattomassa, mutta siihen se aika onkin sitten loppunut.
Onnea taas uusille vauvaantuneille :flower: :heart:
Täällä päivät alkaneet meneen kutakuinkintietyn kaavan mukaan, ja hieman selkeesti nyt alkanut rytmiä löytymään. Lisäksi olen hieman enemmän oppinut nyt tulkittemaan mitä pikkuinen on milloinkin vailla, kun ei enää ihan koko aikaa itkusta. Masu vaivoja toki edelleen on, mutta jonkun verran auttoi siihen kolliikki itkuun/ vaivoihin se vyöhyketerapia.
Nyt neiti on useana yönä syönyt 3 kertaa kun jonkun aikaa mentiin jo 2 syönnillä
mut minkäs teet silloin on annettava kun näläkä on. Tosin tuohon voi vaikuttaa sekin että on mennyt nukkumaan nyt hieman aiemmin, joten tietty silloin yössä tuntejakin on enemmän.. Pitäis yrittää tankkailla illalla häntä enemmän, mut kun ei tietty voi väkiselläkään tuputtaa.. Parhaimmillaan on nukkunut 4-5h putkeen yöllä, mutta nyttemmin se pitempi pätkä ajoittuu niin alku yöhön ettei siittä ole minulle samaa "hyötyä" kun en osaa mennä nukkumaan vielä niin aikaisin..
Väsymys on täällä jotain 6 luokkaa ehkä, joinain päivinä ei ole niin raskasta ja toisina taas on raskaampaa.
Meillä kanssa alkanut esikoinen hieman osoittaan mustasukkaisuutta ja tottelemattomuutta. Silloin on aina hyvä tehdä kaikkea ilkeää kun imetän vauvaa ja sit vaan nauraa kun kiellän häntä..Välillä jouduttu jo arestilla uhkaileen, mutta mitä semoisesta 1.5v ymmärtää, ei mitään..
Meilläkin kovastii päätään nostellut jo pitkän aikaa ja sylissäkin pitäis koko ajan olla pysty asennossa, et näkee paremmin ympärille. Neuvolassa ja se hieroja myös kehui kun niin hienosti päätään pitää. Kovasti hymyilee ja kujeilee :heart: ja maailman ihaninta on kun toinen on rinnalla ja sit kun masu on täynnä, niin siittä irroittaa otteensa ja mamma valuu suupielestä kun hymyilee äiteelle :heart: Täytyy nyt yrittää nuuhkuttaa ja tallentaa tuonne sopukoihin kaikka tää ihanuus kun saattaa olla et meillekkään ei enää tuu enempää lapsosia
kun minä en jaksa tuota raskaus aikaa, ainakaan ihan heti
kun siis joudun takuulla kaikissa raskauksissa vuodelepoon, kun on jo kahdesti käynyt niin..ja se on niin raskasta. Ja mistä sitä tietää vaikka sit seuraava raskaus ei menis etes loppuun, vaan käynnistyis ennen aikoja...No niistäpä ei tiiä...
Juu ja helteitä pitelee, jotenkin sitä jo hieman toivois että viilenis..
vaikkei kyllä passais toivoa..
Piku ja Tintti 7vk
Illuusia teidän typykkä on aikas saman näköinen kuin meidän tyttö =)