heipä hei..
Mie en oo paljoa pystynyt koneella olemaan, on ollut NIIN HUONO-OLO..ei ollut esikkoa odottaessa näin pahaa pahoinvointia, tai sit sen vaan unohtaa..mutta nyt olo hieman siedettävämpi..niin jos muutaman rivin taas kirjoittais..
Uusia oli taas tullut mukaan..onnea oikein paljon ja tarrasukkia pikkuisille
Ompas tosiaan joillekkin tullut aivan kauheita kommentteja raskausuutisten kertomisen jälkeen
ei voi kyllä ymmärtää ihmisiä, jotka käyttäytyy noin..kuitenkin kyseessä oleva asia on niin henkilökohtainen ja yleensä kyseessä oleville ihmisille, niin toivottu ja odotettu..Voimia kaikille, joilla uutisia ei hyvillä otettu :hug:
mymmyryy : Olipas ollut hammaskääkäri käynti, varmasti säikäytti, luulis että siinäkin ammatissa pitäis tuommoset asiat tietää, eikä säikytellä immeisiä..onneksi kuitenkaan mitään vaaraa ei ole..
Selkäkipujen kanssa kamppaileville jaksuja..täällä myös odotellaan milloin alkaa ne niin kauheat selkä ja issias kivut, mitkä vaivasivat esikon odotusajalla..täytyis varmaan yrittää hieman ennakoida ja käydä hierojalla..
Tukijoukkoja meillä on ihan hienosti, kun koko lähinsuku asuu samassa kaupungissa, eli siinä mielessä ollaan kyllä onnellisessa asemassa.
No jos sit ON
Eli pahoinvointi on mulla lisääntynyt, ja eilen sitten oksentelinkin monesti päivässä, ja vielä illalla 20 aikaan viimeisen kerran kävin oksentamassa :x ei kivaa. Nyt mulla on selkeä sotasuunnitelma, eli syön tunnin välein jotain pientä, porkkanaa, klementiinejä, mehujäitä yms..mitään oikeaa ruokaa ei tee mieli ja kuvottaa suorastaan ajatus joistakin ruuista..tänään ei ole vielä oksu lentänyt, mut tosin eilenkin oksensin eka kerran vasta 14 päivälllä..ett katotaan mitä tuleman pitää.
Lisäksi mulla on vissiin taas flunssa tulossa, kun kurkku on tosi kipeä ollut jo keskiviikosta saakka. esikoinen myös flussassa, joten onnesta viikonloppu tulossa, ja mieskin vapaalla. Kauhean huno omatunto on siittäkin kun ei oikein oo voimia touhuilla ton pikku-ukon kansa, kun on niin huono vointi :ashamed:
Muistin muuten sen npultra ajan väärin ja se on 16.12 ja sit neuvola lääkäri 18 päivä..sinne kun jaksais niin sit varmaan olokin alkaa pikkuhiljaa helpottamaan..
Nyt levähtelemään..
Piku ja Tintti 8+6 (kai)