HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

alussa mennään ja meitä ei täällä varmastikkaan montaa vielä ole, mutta peukkuja kovasti yrittäjille että saadaan pinoomme paljon odottajia.

itse aamulla plussasin ja la jossain 2-3.7.08
neljäs pienokainen tulossa...

plussa onnea! :hug:
 
Onnea masukki06 plussasta!
Mun oli vaan pakko tulla tänne uteliaisuuttani kurkkaamaan :D
Itsellä laskettu aika 01.05.08 ja tuntuu että vasta sain tietää vauvasta
ja tässä jo "kaksi kuukautta myöhempien" pino :eek:

Onnea matkaan :heart: :flower:

PS. Kurkkailin sun profiiliin ja meillä muutama ( :LOL: ) saman ikäinen lapsi..
 
Onnea masukki06 raskautumisesta :flower:

Itsekin piti käydä kurkkaamassa, että onko tällainenkin pino jo olemassa! Mustakin tuntuu siltä, että eihän siitä ole kuin ihan pieni hetki kun tulin raskaaksi. LA 21.1.2008 eli kyllä se aika menee ihan kauhean nopeasti ;)

Afu ja mini 27+0
 
hymmm... koitin muuttaa ja päivittää nimimerkkiäni, mutta silti -06 tuolla kummittelee. mies vielä hieman epäilee ja haluaa kuulemma olla 100% varma raskaudesta joten pyysi tekemään uuden testin loppuviikosta :LOL:
itse annoin ylen eilen, rinnat särkenyt jo kauan, hajut terävöityneet ja vatsa kuin jalkapallo. joten eipä itselle tullut yllätyksenä eilinen plussa. näkihän hän itsekkin eilen plussa testin, mutta epäili että viiva muodustuu siihen ilman raskauttakin :whistle: siinä meillä kolme raskautta kokenut mies ;)
monitoimityökalu
kävin myös kurkkimassa nimimerkkisi takaa... saanko kysyä että miten selviät arjessa? itse mietin piuhojen katkaisua tämän vaavin jälkeen ( mulle ei sovi hormoonit eikä kuparikierukka joten vaihtoehdot aika vähissä) mutta tiedän että mulle iskee vauvakuume vielä jossain kohtaa ja viidennestä haaveilen. mies tosin lupasi viedä munt lataamoon siinä kohtaa :LOL:
 
Hei kaikille. Minä plussasin eilen aamulla haalean plussan :D ja olo kuin taivaassa, nyt olo jotenkin sumuinen ja kun olisi hieman lämpöä. Laskettu aika on vielä epäselvä mutta laskurin mukaan pyörii välillä 30.6-4.7, sillä kiertoni on vielä hieman epäselvä edellisen raskauden jäljiltä (poika 1v).

Meille siis pikku kolmosta odotellaan...
 
Eilen sain tikkuun kaksi viivaa ja laskettu aika on jossain 30.6-2.7 välillä. Alku-ultrassa l.a. sitten selkiytyy, jos sinne saakka päästään.

Toista lasta odotan, mieheni kanssa ensimmäinen yhteinen.

Mieli on vielä tosi sekaisin, mutta kai nämä ajatukset tästä kirkastuu. Vaikka raskaus on haluttu ja toivottu, tuntuu välillä siltä että onko tässä mitään järkeä. Onko teillä muilla samanlaisia sekalaisia ajatuksia?

Taisin käydä jo kesäkuisiin ilmoittautumassa, mutta ehkä tämä heinäkuun pino on parempi.
 
Minäkin voisin liittyä tähän pinoon. Plussasin hyvin haalean haamun sunnuntaina ja tänään aamulla jo selkeän haamun. LA on 27.6.-1.7. eri nettilaskureiden mukaan. Kierukka poistettu vasta viime kuussa ja kierrosta ei varsinaista käsitystä. Itse uskon kuitenkin tuohon myöhempään, koska plussakin oli vielä niiin heikko.

Kolmonen on tulossa, kotona on pojat 02 ja 03. Ja oikeastaan aika poikafiilis on nytkin. Tyttö olisi tietenkin vaihelua ;)

HooWee, meillä on kakonen tällä hetkellä vatsataudissa ja itse olen flunssassa ja hetkittäin tuntuu siltä, että mitä järkeä tässä taas oli. Yksi sairastaja lisää... Mutta eiköhän sitä selviä tästäkin =)

Onko kenelläkään kokemusta alkuraskauden ultrasta? Itse ajatusta harkitsen (ekojen kanssa en ole käynyt), mutta minkä hintaista se on pk-seudulla? Onko kenelläkään tietoa?
 
Minäkin hetkittäin miettinyt onko tässä järkeä kun tyttö täyttää kohta 3v, poika täytti juuri 1v ja nyt olisi kolmas tulossa... mutta olen kyllä onnesta sekaisin vaikken muille kuin miehelleni ole ja aio kertoa vielä pitkään aikaan.
Helsingissä ainakin tehtiin neuvolassa eka ultra oliko vk8...? En muista tarkasti. Minä vain toivon ettei pahoinvointi äidy kuten viimeksi... 5kk.
 
sekaisinko? kyllä! välillä onnesta välillä pelosta ja vähän kaikkea siltä väliltä... ;) meillä siis tällä hetkellä 3,4, ja 1v tyttäret. nyt poika olo, mutta tiedä siitäkin sitten. paha olo on kyllä uusi ilmiö, joten... ehkäpä se ehkäisi tehokkaasti liiallisen lihoamisen, kaikista kolmesta tullut 25kg ( sukuvika ) siskonikin sai tänään epäilyn siemenen päähäni ja jouduin keskellä päivää tekemään uuden testin, plussaahan se yhä näytti vaikkei ollutkaan aamupisu edes!
 
Minä tosiaan pelolla odottelen pahoinvointia... tyttöä odotellessa se pysyi aisoissa, mutta poikaa odottaessa kesti pitkään ja vei moneksi kuukaudeksi voimat ja hyvinvoinnin. Palkinto on kuitenkin niin suuri, ettei pahoinvoinneista väliä :LOL:

Tänään jo kahvipakettia avatessa tuli hieman vastenmielinen olo, eikä suklaata tee enää mieli...

Tämän raskauden alussa aion hoidattaa muuten hampaat heti kuntoon! Myöhemmin vaikeampaa, ensin pahoinvinti ja sitten vaikea asento myöhemmässä vaiheessa, että suosittelen muillekin, jos epäilette että on reikiä. :D
 
Mulla oli molempien poikien kanssa alusta asti kuvotusta ja kalan hajua en sietänyt yhtään. Myöskään kahvi ei oikein maistunut. Nyt ei ole ainakaan vielä ollut mitään! Saa nähdä tuleeko tyttö ;) . Eikö jonkun ennustuksen mukaan tule tyttö jos odotusaikana voi tosi huonosti? Mame ainakin varmaan vahvistaa tämä ennustuksen :LOL:
 
Juu, todellinen pahoinvointi tytön kanssa alkoi muistaakseni viikolla 12-14, lensin jostain työmatkalta kotiin ja välilaskulla ehdin juuri vessaan oksentamaanvapisten polvillani pöntönreunasta kiinni pitäen (joka ei varmsti ollut puhdas...) Pojan kanssa voin alusta asti todella pahoin ja sain kyllä jotain vatsapöpöjäkin tytön päiväkodista.. ensimmäisessä np ultrassa laittoivat minut osastolle lepäämään päiväksi. Paino laski normaaliin painoon :LOL: . Mutta lääkäri sanoi, että toista odottaessa pahoinvointi on siksi niin voimakas, kun ei ehdi levätä samoin kuin ensimmäisessä raskaudessa. Olihan tuo poika-raskaus ,ainakin minulla, paljon helpompi noin fyysisesti sekä radikaali kehon muutos oli jo tapahtunut silloin tyttöä odottaessa.
 
Itselläni myös kokemusta pahoinvoinnista tyttöjä odottaessa.... Esikoisen kanssa voin pahoin/oksensin alusta ihanaan loppuun....Oli aivan järkyttävää....Aluksi painonikin putosi -6kg. Nyt tällä hetkellä ei ole pahoinvointia lainkaan....muutaman kerran kuvottanut, mutta siihen jäännyt. TOSIN viikot minulla vasta aivan alussa, eli 4:ttä vasta elellään...että ehtiihän sitä vielä ilmaantua :saint:
 
Tänään aamulla tein uusintatestin miehen kanssa yhdessä ja plussatulos tuli heti näkyviin tosi selvänä. Eli raskaana ollaan varmasti, pakko nyt uskoa :)

Ekassa raskaudessa oli pahoinvointia viikon 7 puolivälistä jonnekin tuonne viikon 12 paikkeille, joten kauhulla odotan sitä aikaa...Tällä hetkellä oireita ei ole muita kuin lievä rintojen aristus ja lievä väsymys.

Seuraavan kuukauden ajan mulla on monta työmatkaan tiedossa Aasiassa ja Euroopassa ja pieni paniikki on iskenyt päälle että mitä jos tulee keskenmeno?? Sairaalaan ei välttämättä pääse ja vaikka pääsisikin niin sairaala voi olla niin alkeellinen etten sinne mene. :eek: Joutuuko ketään muu reissaamaan työssään?
 
Olisi kiva kasata heinämammoista tarkemmat tiedot. Tässä omat tiedot:

HooWee, ikä +30, toista odotetaan, LA noin 2.7.08, synnäri K-HKS

Lisäilkäähän omat tiedot, niin voin vaikka koota yhteisen listan B)
 
kiitos HooWee!
tässä tietoni: neljättä odotetaan, la 29.6-3.7 ( riippuen laskurista ) itse veikkaan että 2.7 aika tarkka, sairaala TYKS ja oma ikä 26.

jokos ootte neuvolaan soittanut?

olemme menossa lomalle Thaimaahan 2-24.12 ja keskenmenon riski silloin vielä aika suuri. hetken sitä surin, mutta totesin ettei se suremalla sen paremmaksi muutu. joten toivotaan että kaikki menee hyvin. onneksi olen ajoissa ottanut kaikki rokotteet, koska nehän on kiellettyjä ( ei ainakaan suositeltavia ) ensimmäisen 12 viikon aikana.

itsekkin tilasin miehen mieliksi mammaksilta lisää testejä ( 3 kpl ) ja koska hän on tällä hetkellä 14h joka pvä töissä niin infosin puhelimitse ettei se plussa siitä mihinkään muuta vaikka kuinka monta testiä tekee. vahvenee vain :LOL:
kyllä hänkin jo uskoi ja oli tyytyväinen.
sain 2 ja 3:n välissä keskenmenon ja silloin plussa oli niin heikko että sitä sai valoa vasten katsoa että näkyi. ja nyt kuitenkin selkeä plussa, joten toivoa on =)
 

Yhteistyössä