Voi kurjuus! Oon pahoillani! Voimia. Toivottavasti tärppää pian uudelleen!Juu kyl tää oli taas tässä, testi näyttää jo lähes negaa eli kemiallinen oli. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
parempia tuulia teille muille!
Juu kyl tää oli taas tässä, testi näyttää jo lähes negaa eli kemiallinen oli. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Voi ei voimia sinne! <3Juu kyl tää oli taas tässä, testi näyttää jo lähes negaa eli kemiallinen oli. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Okei, kiitos! Kumpikin vaihtoehto on hedelmöittymisen kannalta mahdollisia, joten senkään perusteella vaikea sanoa. Neuvolaan soitinkin jo viime viikolla ja aika varattu ens viikon perjantaille, ja th oli sitä mieltä, että mennään tämän 6+1 mukaan. Tosin hän ei vaikuttanut olevan aivan kartalla digitesteistä, kun kysyi teinkö sellaisen ja kerroin testin näyttäneen tuon 3+, niin hän totesi "sen olevan hieman vähemmän kuin nämä viikot" (silloin siis 5+2), ja vasta puhelun jälkeen tajusin, että ilmeisesti th luuli raskausviikkoja olevan testin mukaan 3+ (eikä niin että hedelmöittymisestä se aika)Voi ei voimia sinne! <3
@rubiini. Käsittääkseni voi näyttää 3+ tollon 5+0. Onko sulla mahdollisuutta määrittää sitä mahdollista hedelmöittymispäivää että olisko siitä sitten tuo kolme viikkoa myös tai vastaavasti tosta pidemmästä. Mut varmasti kannattaa ainakin soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä ohjeita koska jos ootkin jo 9+3 niin olisi se eka neuvolakäyntikin jo.
Laittelin sulle viestiä faceryhmään liittymisestä kans, jos osallistuisin nyt mukaanNyt on tuolla heinäkuisten faceryhmässä äänestetty että ryhmän koko tulee olemaan 60 henkilöä. Vielä mahtuu reilu 20 mukaan!
Tänään 7+0 ja kuvotus iski taas heti aamusta. mikään ei oikein maistu mutta pakko syödä että huono olo pysyisi kurissa. Oon maannut yhden päivän sohvalla ja katsonut netflixiä ja niin aion tehdä tänäänkin.
Laitoin viestiä fb-ryhmästä.Nyt on tuolla heinäkuisten faceryhmässä äänestetty että ryhmän koko tulee olemaan 60 henkilöä. Vielä mahtuu reilu 20 mukaan!
Tänään 7+0 ja kuvotus iski taas heti aamusta. mikään ei oikein maistu mutta pakko syödä että huono olo pysyisi kurissa. Oon maannut yhden päivän sohvalla ja katsonut netflixiä ja niin aion tehdä tänäänkin.
Siis ilmoitin vaan olevani vatsataudissa, ei siinä sen kummempaa.Laitoin viestiä fb-ryhmästä.
Pahoinvointi ei kyllä kuulosta mukavalta
En muista kerroitko jo ylempänä, mutta millä perusteella pyysit sairaslomaa? Mietin siks jo valmiiks, jos itsellä sama jossain vaiheessa edessä...
@Aurorials Voimahali Sinulle <3
Joku kysy influenssarokotteesta, ajattelin sen ottaa kun olen ottanut aina astmaatikkona aiempinakin vuosina.
Aaah, totta. Ajattelinpa taas vaikeestiSiis ilmoitin vaan olevani vatsataudissa, ei siinä sen kummempaa.