@Kafi joo kerroin! Eli lauantaina kerroin äidille raskaudesta ja itkuhan siinä pääsi molemmilla Sanoi, että ei olisi epäillyt raskautta, vaikka olisinkin ollut vesilinjalla sen illan. Oli kuulemma ajatellut, että ehkä jossain vaiheessa lapsenlapsia tulisi, mutta ei olisi osannut yhdistää juomattomuutta nyt raskauteen. No joka tapauksessa äiti tietää nyt, oli jotenkin huojentavaa puhua asioista vapaasti. Tosi yllättynyt oli kyllä meidän pitkästä yrittämisestä (18 kk), itse oli raskautunut aina 1. tai 2.yrityksellä ja meitä on siis kolme sisarusta. Nyt äiti joutuu vaan pitämään suun supussa jouluun asti, toivottavasti ei lipsauta mitään kenellekään
Mies oli myös kertonut anopilleen ja sielläkin oli tullut kyyneleet silmiin, vaikka hänellä onkin jo 4 lastenlasta
Miulla piti olla eka neuvola tänään, mutta peruuntui hoitajan sairastumisen vuoksi menee siis muutamalla päivällä eteenpäin!
Tän päivän varhaisultrailijoille tsempit!
En vielä itse haluaisi liittyä faceryhmään, oon vähän huono osallistumaan niihin. Ja ensi viikolla alkavan 3 viikon häämatkan ajan pyrin pitämään somen käytön vähäisenä, mutta ehkä sitten joulun alla voisin liittyä, jos sillon vielä mahtuu
Muoks. Kuumeilija90 7+6
Mies oli myös kertonut anopilleen ja sielläkin oli tullut kyyneleet silmiin, vaikka hänellä onkin jo 4 lastenlasta
Miulla piti olla eka neuvola tänään, mutta peruuntui hoitajan sairastumisen vuoksi menee siis muutamalla päivällä eteenpäin!
Tän päivän varhaisultrailijoille tsempit!
En vielä itse haluaisi liittyä faceryhmään, oon vähän huono osallistumaan niihin. Ja ensi viikolla alkavan 3 viikon häämatkan ajan pyrin pitämään somen käytön vähäisenä, mutta ehkä sitten joulun alla voisin liittyä, jos sillon vielä mahtuu
Muoks. Kuumeilija90 7+6