Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::attn: Täällä ollaan ja huomasin äsken, että olit soitellukkii jossain vaiheessa...
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta::attn: Täällä ollaan ja huomasin äsken, että olit soitellukkii jossain vaiheessa...
Joo, piti kysyy niist popoista et missä osastolla niit oli mut löysin vihdoin. Ei ollu hyvät, en sitte ostanu :|
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:..olin päivystyksessä Irmelin kaa.. Niin mies rupes vähä nauramaan kun kuuli sen autohommelin. Oli se kyllä oikeesti aivan hirvittävän noloa. En oo ees täällä uskaltanu ääneen kertoa sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:..olin päivystyksessä Irmelin kaa.. Niin mies rupes vähä nauramaan kun kuuli sen autohommelin. Oli se kyllä oikeesti aivan hirvittävän noloa. En oo ees täällä uskaltanu ääneen kertoa sitä.
Mitäs päivystyksessä![]()
Ei se noloo oo, sitte olis jos sun tukan väri olis joku toinen:heart:
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:..olin päivystyksessä Irmelin kaa.. Niin mies rupes vähä nauramaan kun kuuli sen autohommelin. Oli se kyllä oikeesti aivan hirvittävän noloa. En oo ees täällä uskaltanu ääneen kertoa sitä.
Mitäs päivystyksessä![]()
Ei se noloo oo, sitte olis jos sun tukan väri olis joku toinen:heart:
:hug:
No korvia näyttämässä..
Huomenna onkii synttärit tässä talossa. Ja ylihuomenna toiset.![]()