Heiliiii Karjalastaaaaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
:attn: Täällä ollaan ja huomasin äsken, että olit soitellukkii jossain vaiheessa...

Joo, piti kysyy niist popoista et missä osastolla niit oli mut löysin vihdoin. Ei ollu hyvät, en sitte ostanu :|

Ookoo.. Mulla ollu hiukka vipinää täällä tänään. Uimakoulua, päivystyksessä käyntiä, kauneushoitolaa, autoon lukkiutumista ja semmosta normaalia... :laugh: Vanhuus ei tule yksin..

..olin päivystyksessä Irmelin kaa.. Niin mies rupes vähä nauramaan kun kuuli sen autohommelin. Oli se kyllä oikeesti aivan hirvittävän noloa. En oo ees täällä uskaltanu ääneen kertoa sitä.

Mitäs päivystyksessä :o

Ei se noloo oo, sitte olis jos sun tukan väri olis joku toinen :whistle: :heart: :D :hug:

..olin päivystyksessä Irmelin kaa.. Niin mies rupes vähä nauramaan kun kuuli sen autohommelin. Oli se kyllä oikeesti aivan hirvittävän noloa. En oo ees täällä uskaltanu ääneen kertoa sitä.

Ei se noloo oo, sitte olis jos sun tukan väri olis joku toinen :whistle: :heart: :D :hug:

No korvia näyttämässä..

Huomenna onkii synttärit tässä talossa. Ja ylihuomenna toiset. ;)

No korvia näyttämässä..

Huomenna onkii synttärit tässä talossa. Ja ylihuomenna toiset. ;)

Nii o :p *kipittää kakulle* :p

Yhteistyössä