HEILA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Onko totta että sinulla on suhde varattuun mieheen? Tietääkö miehen vaimo asiasta? Vai onko heillä avoin suhde..?

Olen palstaillut vähän aikaa ja vastaat usein "minun mies" jne. nyt kylläpetin pahasti kun luin että mies ei olekaan oikeasti sinun.

Just ko. nimimerkki kirjoitti tos yhdessä toisessa ketjussa ettei vois antaa pettämistä anteeksi ja itse seukkaa varatun miehen kans. Ei oikein mene mun ymmärrykseen se kuvio. Mies pettää vaimoaan mut se on sit ok kun tekee sitä hänen kanssaan? Eiks mies petä sit häntäkin vaimon kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seukkaa yhden poliisin kans ja on moneen kertaan kirjottanut tänne pienen paikkakunnan nimenki. Kuulema seurusteleeki jo salapanonsa kanssa, ja on niin rakastunut

Ohhoh mikä tapaus! En ymmärrä en.

Korjaan; siis ei seukkaa vaan panee salaa, ja on niin ylpeä saavutuksestaan. Heila on yh

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Asianajaja:
eikä se tavara käyttämällä kulu...

:laugh: :laugh: Hyvin sanottu,paranee vain :laugh:

KERRO MULLE HEILA!

ihan asiallisesti kysyn miten voi olla mahdollista että et antaisi pettämistä anteeksi mutta silti oot varatun miehen kanssa?? Eiks tossa ole pienoinen ristiriita?
Sitä paitsi se mieshän pettää sua jatkuvasti vaimonsa kanssa. Ja jos vaimo saa tietää ja meinaa lähteä niin takuulla mies alkaa vonkumaan vaimoansa takaisin ja hylkää sitten sut samalla.

Näin on aika monelle käynyt.

Yhteistyössä