aiheuttaa turhautumista seksissä orgasmittomuus, jota on jatkunu niin kauan ku muistan..siis aina :/
Eli en saa koskaan miehen kanssa naidessa enkä edes niin, että mies nuolee mua ja tämä juttu aiheuttaa sekä itsessäni että miehessä melkoisia turhautumisia ja paineita jne.
Just hiljattain tässä alottanu suhteen (tai tapaillu muutaman kerran vasta)erään miekkosen kanssa, joka tuntuu olevan todella pettyny, kun ei kykene tyydyttään mua sängyssä.
Vaikka oon hälle sanonu jo alun alkaenkin, että oon sit todella "vaikea tapaus" orkun saamisen suhteen ja kehottanu häntäkin olemaan ottamatta kamalia paineita siitä ja ettei syyttelisi itteään liikoja.
Tänäänki ku oltiin taas "silleen" (oli tosin vasta toka kertakin), niin oli tosi pettyny ku sai tietää, etten ollu saanu orkkua.
Sanoi, että hänelle tulee seksin harrastamisesta joka kerta kamalat paineet ja stressi, kun/jos ei onnistu tyydyttään mua. Oli aivan surkean ja jotenkin vihaisenkin oloinen, ainakin todella turhautunut ja ei oo vielä mitään viestiäkään kuulunu, kun mut kotiini heitti autollaan.
Siellä varmaan ny miettii pää kuumana, et mitenkä tässä ny pitäs tehdä.. uskon, että pohtii siellä suhteen jatkamista/lopettamista oikein tosissaan.
Yritin kyllä rauhoitella ja sanoa, että ei tartte tuntea itteänsä surkeaksi ja epäonnistuneeksi tässä asiassa nyt vielä sentään, kun vasta toista kertaa oltiinkin tositoimissa. Et mä en oo koskaan saanu ekalla tai tokallakaan kerralla (mitähän mahtais tuumata jos sais tietää, etten oo saanu koskaan..hohhoijaa!) Lähtis varmasti haneen nopeesti :/
Itellänikin on ny kyllä aika sekavat fiilarit..
Ku tuli sellanenki tunne, et ois muaki siitä jotenki "syyttäny", tai tosi pettyneeltä vaikutti minuunkin ja jotenki rivien välistä saatoin saada sellaisen käsityksen, ettei hän kestäisi sitä, jollen saisi, jollei hän pystyis tyydyttään mua.
Mut sitäki siinä aattelin itekseni, et kylläpä ois sit aika malttamaton ja itsekäs tyyppi, jos tää ny sit tähän kaatus.. et jos ei miehellä riitä sen vertaa edes kärsivällisyyttä ja löydy halua yrittää edes ton enempää...
Olisin kyllä todella PETTYNY ja vihainenkin sellasesta, jos ois valmis lyömään hanskat tiskiin jo tässä vaiheessa :/
Ja itellenikin tietysti tästä asiasta tulee nyt kamalat paineet ja stressi päälle, jos pitäis yrittää pakolla saada ja sit ei kuitenkaan onnistu saamaan.. enkä enää lähe sille linjalle et alentusin teeskenteleen orkkuja kelleen miehelle! Aivan jo liikaaki sitä vuosien varrella tehny..
Mut mitä te ootte mieltä tästä jutusta..
Eiks tollanen mies sit joutas menemäänkin jos on noin dorka ja itsekäs, ettei haluu nähdä enempää vaivaa ton asian eteen..?
Ei tunnu tajuuvan sitä, et ei kaikki naiset todellakaan tuu sormia napsauttamalla vaik hällä on sattunuki mua ennen olemaan naisia, jotka on kuulemma saanu ihan helposti orkkuja. Sanoinki sille, et sit sulla on kuule käyny pirun hyvä flaksi, nimittäin suurin osa naisista on just meikäläisen kaltasia, et on suuria ongelmia saada noita orkkuja, ettei ne mitään itsestäänselvyyksiä todellakaan ole!
Että ärsyttää ja raivostuttaa tollanen suhtautuminen ja helkutisti..
Kun jotenkin mulla ois sellanen tunne, et jos hällä ois kärsivällisyyttä, niin saattasin viel joku kerta saadakin sen ison O:n
Sit eilen laitoin sille meilissä tosi pitkän selostuksen siitä, mikä mua kiihottaa ja mistä kohtaa ja miten tulisi nuolla jne., niin hän siitäki ehti vetasta herneet nenään ja sanoi, et nyt hälle tuli karmeat paineet niskaan, jos pitää alkaa jonku tietyn kaavan mukaan seksihommia harrastaan, vaikkei siitä todellakaan ollu kyse siinä, vaan halusin vaan yrittää neuvoa häntä tos jutussa, ettei suotta toimis joka kerta väärin.
Mut siihenki oli tosi negatiivinen suhtautuminen..
Saa nähä mitä tästä vielä seuraa..
Taitaa loppua koko juttu aika nopsaan, jos on tollanen ASENNE toisella.
En mäkään tollanen ois jos tilanne ois toisinpäin vaan yrittäsin todella tehdä kaikkeni toisen nautinnon eteen enkä turhista valittais tai juoksis karkuun.
Miehillä taitaa vaan olla niin lyhyt pinna sitten, ettei mitään haasteita oltas valmiita ottamaan vastaan.
Ja kyl toi kertoo aika paljon sit tunteistakin.. ei taida olla toi mies sittenkään, vaik väittäny on, ihan niin tosissaan ja niin lämpimät tunteet mua kohtaan, jos heti paikalla on valmis lyömään hanskat narikkaan.. Tosin, jos oikein rehellisiä ollaan, ni ei mullakaan oo Sellasia tuntemuksia häntä kohtaan, et varmasti siitäki johtuu tuo, ettei se loppuhuipentuma sit tule hänen kanssa, kun en tunne tarpeeks vetovoimaa häntä kohtaa.
Ja kalun mitasta en viitti enää alkaa tässä puhuun muuta ku ohimennen vain mainitsen, että siinäki ois toivomisen varaa, jos näin voi sanoa kauniisti.
Tosin, en oo koskaan aatellu, et se koosta ois kii, mut kyl se on niini, et pitää tavallaan kuitenki jollain lailla tuntea toisen vastakappaleekseen tossaki asiassa ja ennenkaikkea miehen tulis osata käyttää sitä värkkiään oikein.. pannaki ku voi niin monella tavalla että.
Mut se oiskin jo toinen puheenaihe se
Ei siitä nyt enempää.