Heikko on ihmisen mieli... ratkesin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
Eli nyt on ollu pelkkää valvomista ja raivoamista viimäset 2vkoa ja nyt iski sitten mulle ja esikoiselle kaamea flunssa. Vauva herää monta kertaa yössä ja samoin esikko varsinkin nyt ku on flunssa. Mä en saa nukuttua ku odotan silmät ristissä sitä että koska seuraavaks joku herää kiljumaan. No viime yönä mull meni sitten mittari täyteen ja menin tupakalle. Voin kertoa että kyllä se vaan helpotti ja nyt aamulla toinen kahvin kanssa.

Ja nyt onkin sitten hirveä morkkis kun olin ilman niin kauan... Nyt tekee mieli tupakkaa taas sillai ku sillon lopettaessa :ashamed: En oikeen tiiä jatkaakko vai alottaakko lakko alusta mikä tarkottaa mulle viikon/kahden pinnan suurta kireyttä ja raivoamista :( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja harmi:
jos tarvitsen ne hermosavut yöllä, niin mitäs jos ottaisit vaikka porkkanan ja menisit ulos syömään sen silloin kun mittari heilahtaa punaiselle?

Porkkana ei saa mut ku kiukkuseks vaan... Kaikkea kokeilin sillon ku lopetin mutta tikkarit autto sillon mutta nyt ei pal tikkarit kiinnosta. Aamun aikana on menny imurin pää rikki, lapsi heitelly sokerit lattialle, levittäny aamupalansa jossain hemmetin välissä olohuoneen uudelle matolle. Kaikki on tänään niin päin persettä että! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
jos tarvitsen ne hermosavut yöllä, niin mitäs jos ottaisit vaikka porkkanan ja menisit ulos syömään sen silloin kun mittari heilahtaa punaiselle?

Porkkana ei saa mut ku kiukkuseks vaan... Kaikkea kokeilin sillon ku lopetin mutta tikkarit autto sillon mutta nyt ei pal tikkarit kiinnosta. Aamun aikana on menny imurin pää rikki, lapsi heitelly sokerit lattialle, levittäny aamupalansa jossain hemmetin välissä olohuoneen uudelle matolle. Kaikki on tänään niin päin persettä että! |O

Mä en ainakaan tuomitse!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:

Mä en ainakaan tuomitse!! :hug:

Hyvä juttu kiitos :flower: =)

Mä tiedän just mistä puhut. Aloin polttamaan vain iltaisin... luulin oikeasti kauan, että pystyn lopettamaan koska vaan... niin varmaan :) Mutta voimia, jos aiot vielä lopettaa ja turha sitten muiden tupakoimattomien alkaa tuomitsemaan!!!! Se EI oo helppoa!! Ja tehän ette sitä tiedä

:hug:

Mäkin oisin varmaan jo ratkennu, jos kämpästä löytyis tupakkaa.

Helpompi sun ois kuitenkin varmaan nyt lopettaa, kun et oo kauheesti polttanu, kuin sitten joskus myöhemmin.. Toisaalta sitten taas jos pinna kiristyy liikaa niin taitaa olla parempi sitten käydä lepuuttamassa hermoja.
:D

Minäki ratkesin! Se johtui siitä että olin provinssissa ja poltin 2 askia. Nyt ei kykene olemaan ilman, ensimmäisenä aamulla mielessä että pakko päästä aamusavuille. Mutta kyllä tämä tästä :)

"Onneks" täällä on joku muukin ratkennu josko tää tästä vielä iloks muuttuis...
En siis tarkottanu että hyvä kun ratkesit vaan tiedät varmaan kyllä :snotty:

Yhteistyössä