Eli mihkä kohtaan olisi parasta laittaa heijastin rattaissa/vaunuissa?
Ja mikä on muutenki se oikea heijastimen paikka?? =)
Ja mikä on muutenki se oikea heijastimen paikka?? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:ok. kiitti teille. varustankin joka paikan heijastimilla ja käyn hakee ne turvaliivit =)
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Meillä on koiran pannassa vilkkuva valo ja ajattelin samanlaisen hommata vaunuihin eteen heilumaan. Sen valon kun havaitsee myös pyöräilijä kaukaa. Koiran kanssa liikkuessa huomannu tosi käteväks, verrattuna pelkkään koiranheijastinliivin.
Heijastin näkyy parhaiten silloin kun siihen osuu valo eli olisi hyvä sijoittaa auton valojen tasolle.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Meillä on koiran pannassa vilkkuva valo ja ajattelin samanlaisen hommata vaunuihin eteen heilumaan. Sen valon kun havaitsee myös pyöräilijä kaukaa. Koiran kanssa liikkuessa huomannu tosi käteväks, verrattuna pelkkään koiranheijastinliivin.
Heijastin näkyy parhaiten silloin kun siihen osuu valo eli olisi hyvä sijoittaa auton valojen tasolle.
Mä muuten näin sellaiset valon just kahdella koiralla pannassa, ja funtsin ettei ikinä omalleni: se valo oli toisella puolen kaulaa, eli aina kun koira käänsi päätään, jäikin piiloon enkä mä olisi autosta erottanut koiraa enää ellen olisi tiennyt että se oli siinä vieressä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Meillä on koiran pannassa vilkkuva valo ja ajattelin samanlaisen hommata vaunuihin eteen heilumaan. Sen valon kun havaitsee myös pyöräilijä kaukaa. Koiran kanssa liikkuessa huomannu tosi käteväks, verrattuna pelkkään koiranheijastinliivin.
Mä muuten näin sellaiset valon just kahdella koiralla pannassa, ja funtsin ettei ikinä omalleni: se valo oli toisella puolen kaulaa, eli aina kun koira käänsi päätään, jäikin piiloon enkä mä olisi autosta erottanut koiraa enää ellen olisi tiennyt että se oli siinä vieressä. :ashamed: