Hei, voiko olla mahdollista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaa

Vieras
Olen raskaana ja sain toissapäivänä positiivisen testin...
Testasin tänäaamuna uudelleen ja nyt tulos oli haaleampi kuin toissapäivänä, tosin näkyy siinä positiivinen tulos kumminkin.
Itku, mitä tämä on!!?
Enteileekö keskenmenoa?
VOIKO VAIKUTTAA SE, että toissa-aamuna kun testasin, kävin myös yöllä pissalla, se aamupissa oli siis ehkä silloin "tujumpaa"...ja viime yönä en sitten käynyt vessassa, eli siis tämän aamun pissa oli ehkä laimeampaa? Voiko olla näin?
Ähh.

:´(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi herranjestas, mikä siinä on että niitä testejä pitää alkaa tukussa sitten kuluttamaan kun se positiivinen on kertaalleen jo tullut anyway :headwall:

"pitää alkaa"?? Kulutan aina testejä tukussa!! :snotty:

Mä olen tota samaa miettiny ja ihmettelen sitäkin miks pitää alkaa testaan jo ennen kun menkat varsinaisesti myöhässä. Mä olen molempien raskauksien kohdalla odottanu ainakin kolme neljä päivää yli sen menkkojen alkamispäivän ja vasta sitten testannu. Mut me ollaan erilaisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi herranjestas, mikä siinä on että niitä testejä pitää alkaa tukussa sitten kuluttamaan kun se positiivinen on kertaalleen jo tullut anyway :headwall:

Tämähän ratkaiseekin tämän ongelman. Kiitos tästä sinä avulias ja empaattinen muukalainen!

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Mä olen tota samaa miettiny ja ihmettelen sitäkin miks pitää alkaa testaan jo ennen kun menkat varsinaisesti myöhässä. Mä olen molempien raskauksien kohdalla odottanu ainakin kolme neljä päivää yli sen menkkojen alkamispäivän ja vasta sitten testannu. Mut me ollaan erilaisia :)

Menkat varsinaisesti myöhässä...niin...jos olo on vahvasti "raskaana", toki sitä testaa! Se on normaalia. Menkat tosin minulla oli myöhässä yli viikon ennenkuin testasin.

Onko saman merkkinen testi jolla teit nyt myöhemmin? Itse ainakin sain välillä toisella testillä hyvin tumman viivan kun taas eri merkkiseen ei tullut viivaa nimeksikään.

Tottakai sen pissan koostumus vaihtelee. Välillä viiva on haaleampi välillä tummempi.

Mulla on aina ollut haalea viiva vain, ja sen jälkeen en oo testannut, ajatellut vain että kyllä ne kuukautiset tulee jos en oo raskaana.

Juu, en tarkoita kyllä lietsoa paniikkia.

Mutta kylläpäs näkyy keskenmeno noin, ja nyt on itselläni keskenmeno parhaillaan, ja havaittu juuri tällä kyseisellä tavalla. Ei ollut enää viivaa tikussa loppujen lopuksi.

Sitäpaitsi se ei mittää mitään pissan vahvuutta, vaan hcg-hormonin määrää. Eli PITÄISI, kyllä, vahvistua sen viivan. Ei haalentua.

-Rva B.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva B.:
Juu, en tarkoita kyllä lietsoa paniikkia.

Mutta kylläpäs näkyy keskenmeno noin, ja nyt on itselläni keskenmeno parhaillaan, ja havaittu juuri tällä kyseisellä tavalla. Ei ollut enää viivaa tikussa loppujen lopuksi.

Sitäpaitsi se ei mittää mitään pissan vahvuutta, vaan hcg-hormonin määrää. Eli PITÄISI, kyllä, vahvistua sen viivan. Ei haalentua.

-Rva B.

Ei mittaa pissan vahvuutta sinänsä, mutta ei suotta suositella testaamaan aamupissastakaan! Kyllä sitä raskaushormonia on vahvemmassa pissassa enemmän, se on selvä. Mutta mietin, vaikuttiko tuo öinen pissareissu mahdollisesti noin selkeästi vai onko keskenmeno luvassa...

No ei vaikuta yöpissaukset. Itekin käynyt joka yö pissalla ja niin käy moni muukin testailija.
Ja en ole ainoa. Eilen alkoi toisella jo plussanneella keskenmeno, ja kyllä ehti plussata ja katsoi sen viivan siinä haalenevan.

Ja olemme molemmat tällä palstalla samassa ketjussa jännäilleet.
Itselläni alkoi keskenmeno 5+2, ja ehdin olla jo ihan kunnolla raskaana.
Veritestin mukaan 11 päivää siirrosta oli jo hcg liki 65, ja 2 päivää siitä tuplaantunut.

Tadaa - 3 päivää myöhemmin tein useamman täysin negatiivisen testin.

-B

Mä tein testin maanantaina ja näytti negatiivista. Oli menkat myöhässä 1 päivän. Nyt on perjantain. Jokohan se näyttäisi plussaa, kun menkkoja ei näy ja lasta on yritetty?

Sori, kun änkeen tähän ketjuun, mutta jos nyt joku ohimennen huikkaisi mullekin, kun ei tekisi mieli tehdä turhaa testiä enää! Menkat ei koskaan ollut myöhässä, joten luuisi nyt tärpänneen!!

Ap:lle. Eihän syytä huoleen, jos ei tule verta eikä kipuja.

Yhteistyössä