Hei viisaammat! Jättäisittekö hyvän miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taas yksi esimerkki siitä, miksi pelkästään turvallisuudentunteen takia ei KANNATA mennä naimisiin.
Turvallisuudentunteella ei ole mitään tekemistä aidon rakkauden kanssa. Uskomatonta, miten moni menee naimisiin pelkästään siksi, että kokee löytäneensä "hyvän"miehen ja haluaa itsekkäästi turvata oman tulevaisuutensa. Eikö ennen naimisiin menoa kannattaisi miettiä RAKASTAAKO tätä ihmistä ihan todella?

Ja jos valkenee että ei rakasta-niinkuin ap, niin eikö kannattaisi ottaa ero? Miksi pitäisi sinnitellä huonossa liitossa, vain siksi että mies on "kultakimpale"?
Ei ihmekään, että niin monella keski-ikäisellä tai 30-40-vuotiailla on kriisi, kun mennään väärän tyypin kanssa naimisiin. Onko se NIIN PELOTTAVAA olla yksin? Ja odottaa että joku mies oikeasti kolahtaa?
Itseänne ainoastaan voitte syyttää vääristä valinnoista. Mutta eniten ihmettelen tällaisia aloituksia, ettei edes tajuta missä vaiheessa suhde on niin huono ettei siinä kannata roikkua.

Älä jätä. Jos oma elämä tuntuu tylsälle, niin sun pitää itse järkätä säpinää. Minä olin ihan samassa tilanteessa, kuin sä ja alotin uuden harrastuksen aloin käydä enemmän tyttöjen kaa iltaa viettämässä.. ja voithan sä ostaa vaikka elokuva liput ja varata pöydän kivasta ravintolasta ja sanoa ukolles, että nyt mennään. Ja tosi tärkeä juttu, SAA SUUSI AUKI! Puhu että sua nyppii,ehkä sun miestäskin nyppii ja haluaa muutosta ihan niin kuion sinäkin. Ja tuommoset vaiheet on normaaleja ja kuuluu parisuhteeseen. Teillä on nyt "hammasta purren ylämäkeen" vaihe,mikätulee ihan joka suhteessa jossain vaiheessa ja jopa moneen otteeseen. Naisilla varsinkin tää vaihe tulee tossa 30v kieppeillä:)

Olisin jättänyt jo ajat sitten. Tosin en olisi edes mennyt naimisiin.

Mikä teitä ihmisiä vaivaa, että elämänkumppaniksi kelpaa kuka tahansa? Yksi elämä jokaisella ja niin moni lilluu jossain epätyydyttävässä parisuhteessa. Ottakaa se oma onnenne vakavasti, sitä ei kukaan muu teille voi antaa kuin te itse.

Että tää palsta saa mut joka kerta harmistumaan miten uskomattoman saamattomia ihmiset on. Ilmeisesti moni kokee, että huono suhde on parempi kuin ilman suhdetta.

• Tykkää
Reactions: famipala
[QUOTE="vieras";28103127]Kun arjen lyöminen avokämmenellä naamaan nyppii, kannattaa vaihtaa miestä joka lyö avokämmenellä naamaan. Sitten saa sitä vaaraa ja jännitystä elämään. Voi vitsi kun te naiset olette yksinkertaisia.[/QUOTE]

Voi vitsi miten yksinkertainen ajatuksenkulku sinulla. Meinaatko että muuta tavoiteltavaa ei ole? Minusta on. :)

No minä olen ajatellut hieman samalla tavalla, siis että mies oli mielestäni vähän tylsä, ei ole yhteistä jne. Siitä on jo aikaa, ja osaltaan meillä auttanut avoimuus. Voi suoraan sanoa että nyt kyllä tuntuu vähän tylsältä tää meidän juttu, mitäs sille voisi tehdä?

Ei tunnu enää. Osaan arvostaa miehen piirteitä nykyään paljon paremmin. Olen ollut kamalissa suhteissa ennen tätä ja luulen että se johtuu siitä draaman hakemisesta koko juttu. Olen tottunut siihen että aina on jotain ongelmaa ja käsiteltävää, ja tämän nykyisen kanssa kun asiat on ihan normaalisti niin siihen menee aikaa tottua. Nyt 9v yhdessä ja olen hyvin iloinen etten eronnu, mun mies paras! :)

Mä en nyt ymmärrä tätä... Eihän kukaan mene naimiisiin vain sen takia että toinen on "kultakimpale" vaan totta kai toisessa on joku kolahtanut ja rakkaudesta sitä on naimisiin menty. Näin ajattelen tietenkin myös ap:n kohdalla kun sanon että jos olet hyvän miehen löytänyt, älä päästä sitä käsistäsi. Koska jonkun syyn takia ap on sanonut "tahdon". Ehkä ap on sitten mennyt vääristä syistä naimisiin ja siinä pitäisi oikeesti sitten katsoa peiliin.

ap:n jutut kertoo sen että valmis on suhde. Ihan sama kumpi siinä nyt on "syyllinen" tai jotain, mut jos tällaisia tänne kirjoittelee ja näin miettii, niin on parempi erota eikä tuhlata kummankaan elämää moisessa touhussa.

Yhteistyössä