Mitäpä kuuluu? Miten on päivä mennyt? Mä olen viettänyt harvinaista vapaapäivää. Kävin polkujuoksemassa ja kuvaamassa metsässä. Nyt oottelen saunan lämpeemistä.
Hei vaan - kylläpä sattuikin raveihin olen lähdössMitäpä kuuluu? Miten on päivä mennyt? Mä olen viettänyt harvinaista vapaapäivää. Kävin polkujuoksemassa ja kuvaamassa metsässä. Nyt oottelen saunan lämpeemistä.
Mitä on polkujuokseminen, metsässä poluilla juoksemistako? Ulkoilu on kyllä 6/5.
Hei vaan - kylläpä sattuikin raveihin olen lähdöss
Metsässä on muutenkin kiva liikkua. Täytyy pitää tää mielessä. Työ pilasi myös mun polvet.Metsässä poluilla juoksemistapa hyvinkiin. Olen huomannut sen olevan armollisempi polvelle joka otti vähän osumaa vaelluksella kesällä.
En kyllä osannut odottaa että sinuun tänään törmään välillä käyn täällä lukemassa Suomen ” uutisia” - paljon parempi paikka kuin sanomalehdet kun täällä uutiset on jo valmiiksi märehditty ja analysoituKappas, tuttuja.
En kyllä osannut odottaa että sinuun tänään törmään välillä käyn täällä lukemassa Suomen ” uutisia” - paljon parempi paikka kuin sanomalehdet kun täällä uutiset on jo valmiiksi märehditty ja analysoitu
Tämä on hyvä paikka testata.Mulla on tylsää ja sattumoisin sain pojalta eilen läppärin niin tulin testaamaan toiminnan.
Eiks sulla ole omaa läppäriä?Mulla on tylsää ja sattumoisin sain pojalta eilen läppärin niin tulin testaamaan toiminnan.
Eiks sulla ole omaa läppäriä?
Äää...hyvä niin....Ööö... on nyt....
Mitäpä kuuluu? Miten on päivä mennyt? Mä olen viettänyt harvinaista vapaapäivää. Kävin polkujuoksemassa ja kuvaamassa metsässä. Nyt oottelen saunan lämpeemistä.