Hei vaan teille jotka yritätte kovasti lannistaa mut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pipsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pipsa"

Vieras
Pipsa tässä terve!
Olen ohjelmallani huomannut että täältä tulee aivan valtoimenaan porukkaa, jotkut hyvässä mielessä ja jotkut taas, no ei niin hyvässä. Pyytäisinkin että jättäisitte blogini rauhaan. Te joilla ei ole mitään muuta tekemistä kun keksiä joka tunti hulluja keskusteluja tänne minun tekosistani tai tekemättäjättämisistä, niin lopettakaa herran tähden! Asia on tullut selväksi, te ette pidä minusta mutta helvetti soikoon mä en teitä pakota lukemaan blogiani! Tehkää itsellenne palvelus ja helpottakaa olotilaanne ihan sillä simppelillä jutulla ettette kirjoita sinne osoiteriville mun blogiosoitettani. Mä silti kaikesta huolimatta toivon teille kaikkea hyvää kaikesta tästä ilkeilystä huolimatta. Toivon että jonakin päivänä te löydätte jotain ihanaa elämästänne ja viimeistään silloin lakkaatte kiusaamasta mua. Haluan silti kiittää teitä jotka olette kiusanneet minua sillä olen saanut kyllä niistä loistavat naurut ja niillä nauruilla mä elän ikuisesti!

Terveisin,
Värikäs Pipsa

Ps. Elämä on ihanampaa kunnei ole noin katkerana tekemässä jostain blogista vittuilukeskusteluita ja tämä pätee kaikkiin jotka valittaa bloggaajista. Astukaapa hetkeksi meidän, jotka omalla naamalla ja nimellä bloggaamme, saappaisiin niin siihen varmaan loppuu kiukuttelut. Uskaltakaapa edes sitten omalla nimellä ja naamallanne sanoa vittuiltavanne. Silloin minäkin annan kunnioitukseni sille keskustelulle.

Ihan totta, kyllä muakin hämmästyttää tuollainen toisten haukkuminen. Sitten vielä ihmetellään, kun koulukiusaajia on niin paljon. Mikä ihme se on kun kotoa saavat esimerkkiä.

Älä tosiaan välitä moisista huutelijoista, joillakin on vaan niin paha olla että purkavat sen noin. Mä olen joskus lukenut blogiasi ja tykkään :) Positiivisuutta ei tässä maailmassa voi olla liikaa. Ihanaa kesää sulle!

voi kiitoksia sinulle vieras sanoistasi. minua ei tosiaankaan harmita että kiusataan koska mä en välitä mutta toki se kuppi tulee joskus täyteenkin. lähinnä nyt ajattelen teitä jotka näillä palstoilla liikkuu ihan hyvillä tarkoituksilla ja sitten ne jotka oikeasti tykkää blogia lukea, ettei tarvitsisi aina vittuilua kuunnella. sanokoot kiusaajat että heillä on kaikki hyvin mutta tosiasia on että ihminen joka voi hyvin niin hänellä ei ole tarvetta nälviä toista ihmistä millään tavoin.

Pipsa, älä välitä näistä. Luen kumpaakin palstaa, ja ei näitä kirjoitteluja mielestäni täällä kovinkaan usein näy. Sen sijaan suuntaa viestisi AV:lle, siellä on tänäänkin kirjoitettu jotain ihan p*skaa. Mielestäni blogisi on kiva, tsemppiä!

kiitoksia, olen laittanut myös tuolle av sivustolle samanlaisen keskustelun. toivon ettei tätä poistettaisi ihan heti jotta tämä kantautuu kaikkien kiusanpitäjien korviin.

Hei ap,
Kopioin tänne saman viestin jonka jo laitoin Vauvalle.

Olet varmastikin hyvällä asialla, mutta silti toisen nimissä esiintyminen ei ole ok. Voisitkohan siis lopettaa Pipsana esiintymisen? Tiedämme kumpikin, että et ole Pipsa. Ja mistäkö tiedän? Siitä, että keskustelen parhaillani Pipsan kanssa, ja hänen luvallaan tätä kirjoitan. Voisitko, ap, ystävällisesti lopettaa? Kiitos.

Yhteistyössä