Hei vaan, olen uusi täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinkamari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24022841]Täällä yksi noin kolmekymppinen kotiäiti pk-seudulta. Palstailen täällä miltei päivittäin ja melkein aina "vieras" nimimerkillä.[/QUOTE]

olen syntynyt pohjois-karjalassa. Olen asunut äänekoskella, turussa , ja opiskelin maatalouskoulussa haapavedellä. Mieheni sai työpaikan joten nyt kotimme on täällä.

Teretulemas mukaan :)

Mä olen palstaillut vajaa 10v ja olen kertonut itsestäni noita samoja asioita. Moni entisistä ja nykyisistä palstalaisista tuntee mut myös oikeasti, joten en ymmärrä, että miksi ei voisi palstalla olla oma itsensä.

Olen siis 40v, kolmen lapsen (poju 10, tyty 12 ja poju 15v) äiti Oulun seudulta.

kerroin mielestäni ihan perusasioita, Eikä kylläkään haittaa, vaikka joku tunnistaisi jos vastaan kävelisin. Uudet tuttavuudet otan ilolla vastaan, sillä olen aina ollut sosiaalinen ja tulen ihmisten kanssa toimeen hyvin.

Blume tuskin tyytyisi tavalliseen palstailuun, vaan alkaisi piirtää uudelleen kiiltokuvaa täydellisestä elämästä. Tällä hetkellä täällä ei taida olla ketään, jolla olisivat kaikki asiat aivan kohdallaan elämässä.

Täällä on itseasiassa yksi paljon palstaileva kiiltokuvapersoona, jolla on täydellinen mies, kertoo tosi paljon (epätodellisen paljon) elämästään, ja yksi muukin yksityiskohta on täysin samoin kuin Blumella. Kerran vihjasin asiasta, ketju muistaakseni suljettiin, etten ehkä viitsi hankkia bannia tästä.

Yhteistyössä