hei uudet perheet

Kertokaas miten tapasitte uuden puolisonne ja miten hän suhtautui siihen että on jo lapsia ! Ite joskus saanut negatiivista palautetta mutta näköjään jotkut asian hienosti ottavat kun näitä uus perheitä kerta syntyy. Ois kiva kuulla positiivisia kokemuksia!
 
alannah
Mun kohalle on sattunu positiivista... Nykyisen mieheni tapasin kaksois siskoni kautta. No ekana siskoni kertoili ja antoi hänen (mieheni) numeron. Meni päiviä ku soiteltiin ja läheteltiin viestejä kunnes sit sovittiin treffit. Esikko meni just sillo isänsä luo. Mieheni oli ollu jo entuudestaan tietoinen, et mulla on lapsi ja huoltajuus homma meneillään ja on nähnyt meijät jostain kuvista. Mulle treffit oli niiku sokkotreffit...
Käytiin syömässä pizzaa ja vuokrattiin 2 leffaa jotka katotiin. Aijemmin oli luvannu viedä mut kotia mutta eipä vienytkää vaan loppu ilta meni aamu yöhön. Aamu klo 5 lähti viemään mut kotia. Äitini istuskeli keittiössä ja katteli mua TODELLA pahasti. Mutta mä vaan menin nukkumaan ja siinä klo 12 nähtiin uudestaan. Siitä se meijän "tarina" lähti. Mieheni oli myös sanonu mulle hänen asunnolla, et täällä olisi tytöllesi tilaa leikkiä.
Jotain 3 viikoa meni ku muutin sit mieheni luo ja siellä mä sit aloin asustaan. Siis Oulunsalossa... En kuitenkaa virallisesti asunu. Oman kunnan kirjoilla olin. Että sellasta! :saint:

 
pallokorva
Tapasin oman puolisoni yhteisten tuttujen kautta,ei ollut mikään "paritushomma" vaan näimme aina silloin tällöin jossain juhlissa tms. Kerran sitten vain alkoi tunteet kuumeta kun tapasimme ravintolassa.Olin juuri muuttanut samalle paikkakunnalle ja aloimme heti seurustella.Mies on alusta asti ollut kuin isä kahdelle lapselleni,luultavasti asiaa helpottaa se,että lasten oikea isä asuu n.100 km:n päässä eli ei varsinaisesti kuulu meidän arkeemme mitenkään,joka toinen viikonloppu viemme lapset yhdessä hänelle ja käymme kahvilla (exä ja uusi tulevat ihan hyvin juttuun vaikkeivät mitään sydänystäviä olekaan),sama kuvio kun exä tuo lapset takaisin.
Nyt meille on tulossa ensimmäinen yhteinen lapsi,ja pian häät! Eli asiat voivat mennä myös näin hyvin!
 

Yhteistyössä