yksinkö äidiksi
Kaipaisin aitoja, rehellisiä kommentteja siitä mitä on yksinhuoltajan arki silloin kun lapsella ei ole isää lainkaan.
Miten te jaksatte? Miten pärjäätte taloudellisesti?
Kyllähän minä miehen haluaisin..mutta mies ei lasta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:älä nyt vaan ala lasta tekemään aivan ilman isää, lapsi haluaa sen isän vaikka sinä et miestä
No sitten eroatte ja etsit itsellesi perhekeskeisemmän ukkelin. Älä hyvä ihminen hankkiudu tarkoituksella yh:xi. Osta mielummin vaikka koira jota voit hoivata.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllähän minä miehen haluaisin..mutta mies ei lasta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:älä nyt vaan ala lasta tekemään aivan ilman isää, lapsi haluaa sen isän vaikka sinä et miestä
siis sulla on mies ja hän ei halua lasta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllähän minä miehen haluaisin..mutta mies ei lasta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:älä nyt vaan ala lasta tekemään aivan ilman isää, lapsi haluaa sen isän vaikka sinä et miestä
No ei lemmikkiä ja lasta voi verrata. On ihan ei asia olla äiti (tai isä) kuin koiranomistaja. :headewall:Alkuperäinen kirjoittaja Mummo:No sitten eroatte ja etsit itsellesi perhekeskeisemmän ukkelin. Älä hyvä ihminen hankkiudu tarkoituksella yh:xi. Osta mielummin vaikka koira jota voit hoivata.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllähän minä miehen haluaisin..mutta mies ei lasta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:älä nyt vaan ala lasta tekemään aivan ilman isää, lapsi haluaa sen isän vaikka sinä et miestä
No mitäpä mieltä olet abortista?Alkuperäinen kirjoittaja Mummo:No sitten eroatte ja etsit itsellesi perhekeskeisemmän ukkelin. Älä hyvä ihminen hankkiudu tarkoituksella yh:xi. Osta mielummin vaikka koira jota voit hoivata.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllähän minä miehen haluaisin..mutta mies ei lasta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:älä nyt vaan ala lasta tekemään aivan ilman isää, lapsi haluaa sen isän vaikka sinä et miestä
Kiitos ystävllisestä kommentista! Tukiverkko kyllä on, mutta yksinhän sitä kuitenkin on lopulta vastuussa.Alkuperäinen kirjoittaja :):No ei lemmikkiä ja lasta voi verrata. On ihan ei asia olla äiti (tai isä) kuin koiranomistaja. :headewall:Alkuperäinen kirjoittaja Mummo:No sitten eroatte ja etsit itsellesi perhekeskeisemmän ukkelin. Älä hyvä ihminen hankkiudu tarkoituksella yh:xi. Osta mielummin vaikka koira jota voit hoivata.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllähän minä miehen haluaisin..mutta mies ei lasta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:älä nyt vaan ala lasta tekemään aivan ilman isää, lapsi haluaa sen isän vaikka sinä et miestä
Yh en ole, joten varsinaiseen kysymykseen en voi ottaa kantaa. Millaiset tukiverkot sinulla on?
Ah so, olet siis jo raskaana.Sorry, käsitin että suunnittelet vasta lapsen hankintaa. Abortti on jokaisen oman vakaumuksen mukainen asia. En missään nimessä ole abortin vastustaja mutten kuitenkaan itse pystyisi sitä tekemään. Tietääkö miehesi asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mitäpä mieltä olet abortista?Alkuperäinen kirjoittaja Mummo:No sitten eroatte ja etsit itsellesi perhekeskeisemmän ukkelin. Älä hyvä ihminen hankkiudu tarkoituksella yh:xi. Osta mielummin vaikka koira jota voit hoivata.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllähän minä miehen haluaisin..mutta mies ei lasta.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:älä nyt vaan ala lasta tekemään aivan ilman isää, lapsi haluaa sen isän vaikka sinä et miestä