Hei te pitkät ja paksut hiukset omaavat kanssasisaret - mistä löydätte riittävän isoja hiussolkia jne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jepulis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jepulis"

Vieras
Tää on ainainen ongelma, ettei mitkään soljet, nipsuttimet ja hakaset joko mahdu kiinni tai jaksa pitää hiuksia paikallaan niiden raskauden vuoksi. Oletteko löytäneet jostain riittävän isoja? Hiusdonitsit alkavat tympäisemään...

mä käytän noita pinnejä, aika montahan niitä saa virittää päähän et etuhiukset pysyy ylhäällä, mut ne ei sit irtoile tai hiukset ei repsahda silmille.
samoin hiuspantoja olen alkanut käyttämään.
silloin ku mulla oli vielä pitkät hiukset, niin pidin usein nutturalla, eli hiuslenkillä ponnarille ja sit pienillä nipsuilla tai pinneillä vaan suortuva kerrallaan kiinni päähän.

solkia tai hainleukoja tms en oo voinu koskaan käyttää, ei pysy hiukset niillä kiinni ku hetken.

Mä en voi elää hiukset auki, tää on kuin turkki olis niskassa jatkuvasti. Mä pidän niitä kiemuralla (= löysä nuttura) donitsin avulla, tai sitten ponnarilla. Mutta kun joskus olis niiiiin kiva laittaa jotain aikuismaisempaa ja siistimpää.

Hyviä vinkkejä otetaan edellen vastaan...

Mulla menee iso peruspompulakin, ei taida olla niin paksut hiukset kuin teillä, mutta pinnien kanssa kerään vain osan kiinni niin ettei valahda kasvoille. Jos koko (pitkä) hiuspehko pitää saada kasattua niin sitten niitä solkia, pinnejä ja pompuloita menee ja paljon. Rakennan nutturat ym. osissa.

Mä käytän vain niitä paksun nuudelin vahvuisia kumilenkkejä. Vain niillä saa tarpeeksi napakan ponnarin/syherönutturan. Auki en pidä juuri koskaan, koska paksu tukka harteilla tuntuu siltä, kuin olisi heitetty peitto pään yli:D

Mä tahtoisin pitää niitä onko ne nyt haikampoja tai mitä ne on kun on 2 kampaa tavallaan vastakkain mutta nekin on ollu aina sellasia löysiä versioita että kun laittaa tukan nutturalle niin ei kyllä pidä millään olis ihana löytää sellasiakin tarpeeksi napakoita.

Ei toimi muut kuin pitkät pinnit, joita menee viis, kuus, jos haluan toisen korvallisen ylös. Pinnit laitan pystyasentoon. Yhteen pinniin vain pieni määrä hiuksia, ja sitten ne ritirinnan niin, ettei niitä lainkaan näy.
Donitsit ovat joko liian pieniä/isoja, eivät koskaan oikeaa kokoa. Muoviset pannat liian pieniä, pomppaavat pois. Peltisillä klipseillä en tee mitään.

No voi räkä, mä kun olin elätellyt toiveita ihan aidoista kikka kolmosista... Pitäis perustaa nettipulju, joka myis paikassa X valmistettuja jättikokoisia hiusvehkeitä. Tuutteko asiakkaiksi?

Yhteistyössä