Hei te matkustelevat ihmiset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
Isännälle pukkasi matkakuumetta jouluksi ja matkatoimistoilla on aikalailla hajajuttuja ja ei oota jäljellä...ajateltiin ottaa interhomen kautta majoitus, ja tosi kivoja asuntoja siellä onkin MUTTA nuo lennot! Osaako joku auttaa? vertaa.fi kautta katselin lippuja, niin yksi välilasku vielä menisi mutta suurin osa tuli kahdella laskulla, ja lähes kaikki lennot eri lentoyhtiöllä, eikös silloin pidä setviä itse matkatavart eteenpäin kun tulee kentälle? Toivottomia muutenkin osa niistä, mm yhdessä tulomatka olisi kestänyt melkein vuorokauden, ei oikein houkuttele :D
Aurinkomatkoilla on näköjään hetkittäin hajapaikkoja esim teneriffalle, täytyy kyttäillä niitä, onko siis kellään mitään vinkkiä miten päästäsiiin kätevämmin suoraan matkaan?
Vai mylläänkö vain summassa lentoyhtiöiden sivuja ja ebookersia ja muita. höh.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höh, mä oon niin laiska, että hinnasta viis, haluan päästä mahdollisimman suoraan ja helpolla.. Joten.. enpä taida osta auttaa.. :/

Joo laiskuus ja helppous! tuo oli tosi kiva kämppä mikä löytyi teneriffalta ja mieluusti lennettäisiin sinne suoraan. Toisaalta kivempi ollakkin niin että ottaa vaan auton kentälle vastaan ja saa mennä sitten ihan omaa tahtiaan edes takas joka paikkaan B)

Nostelenpa olisiko nyt ketään paikalla joka osaisi neuvoa? Kyttäänkö vain noita matkatoimistojen pelkkiä lentoja, niin olisi ainoa mahdollisuus mennä suoraan :wave:

vertaa.fi on kallis ja ei anna kaikkein halvimpia lentoja.

http://www.kuumat.com sieltä löytyy kaikki lentofirmat ym ym..ei tarvii seikkailla.
E-ticketilla löytyy aika halpoja...

On olemassa joku sivu, joka näyttää kaikki lennot ku valitset ajan minkä ootte kohteessa. Kesällä ite sieltä varasin lentoliput mut hitsi ku en yhtää muista sen paikan nimee :(

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Ootko katsellut lentoyhtiöiden sivuilta?

Olen KLM, finnair, spanair, lufthansa ym kattonut, aika hakuammuntaa on.
Katson nuo linkit mitä laitoitte, kiitos avusta, käyn samantien kurkistelemassa :wave:

En noita suoria löytänyt vieläkään, osan hinta pomppasi kolmella välilaskulla yli kymppitonniin :D
Aurinkomatkoilla olisi yksi pelkkä lento sopivana päivänä, ja paikkojakin olisi koneessa mutta lähtö on Oulusta :| Plaah, ei viitsisi ensin ajaa 336km pohjoiseen autolla ja sitten kohta vetää lentskarilla yli jkstä. Tai ensin lentää littymä lennolla jkl-hki ja sitten hki-oulu ja sitten vasta matkaan....aika hankalia on.
Mutta jospa matkatoimistoille tulisi pelkkiä lentoja hkistä tai vaikka jklstä...

Yhteistyössä