Hei te, jotka ootte saanut jo Pandermix- rokotteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sh

Vieras
Tulitko kipeäksi?
Itse sain sen eilen aamulla ja niin vain kävi, että tänään en sitten töihin mennyt; kuumetta 37.9C ja pää takaraivosta kipeä, kuin halolla olis lyöty. Oireet alkoi yöllä kolmen aikoihin. Otin buranaa, mutta en silti koennut olevani työkykyinen.
Kun soitin yökölle töihin ja ilmoitin jääväni kotiin, hän sanoi, että älä välitä, täällä on "kaikki" hoitajat tulleet yön aikana kipeiksi.
Aamulla kun soitin erikseen pomolle, hänen suhtautumisensa oli tosi nuivaa, sanoi, ettei täällä ole kukaan muu kipeä eikä kukaan muu ole jäänyt pois töistä... Tuli jotenkin syyllistynyt olo.

Pistokohta vähän aristaa, sen verran kun rokotuksesta yleensäkin, mut mulle ei kyllä noussu lämpö. En oo kyllä mitannukaan, mutta ei ainakaan tunnu siltä että on lämpöä tai mitään.

Ja ei sun mun mielestä tarvi mitään huonoa omatuntoa potea jos oot kipeenä pois töistä. Eihän se välttämättä es liity tohon rokotukseen, ja oisithan sä joka tapauksessa pois jos oot saanu flunssan jostain. Luulis että teillä on paljon muitakin pois kun nyt on flunssaa liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Ja ei sun mun mielestä tarvi mitään huonoa omatuntoa potea jos oot kipeenä pois töistä. Eihän se välttämättä es liity tohon rokotukseen, ja oisithan sä joka tapauksessa pois jos oot saanu flunssan jostain. Luulis että teillä on paljon muitakin pois kun nyt on flunssaa liikkeellä.

En usko, että on flunssaa, ei ole mitään hengitystieoireita.
Mullakin tuli pistopaikka araksi, niinkuin joku olis lyöny "puukäden".
Kuumeen toi burana laski, mutta pää on sen verran kipeä, että kirjoittelen sängyssä läppäri sylissä...