[QUOTE="vieras";23461370]mulla on nimenomaan pahojen arpien takia maha aivan karsea, iho on venynyt ja sitä voi tosiaan ottaa kiinni ja venyttää pitkän matkaa ilman että tuntuu mitään. vähän kuin löysä ilmapallo. ja se nahka ei kutistu mihinkään, arvet eivät ole enää punaisia vaan vaaleita viiruja mutta ovat kyllä selvästi olemassa.
ja vaikka palsta "tietää" että rasvaaminen ja jumppa auttaa, niin voin kertoa että EI AUTA. mulla ainakaan. mitä enenmmän olen treenannut, sitä löysemmäksi se iho muuttuu kun alta häviää täytettä... rasvaaminen taas ei poista arpia, muita kuin sellaisia jotka ovat sen verta lieviä että paranisivat ilman rasvaustakin itsekseen, mikään rasva ei imeydy ihonalaisiin sidekudoksiin saatika paranna niitä.
jos on oikeasti saanut pahat arvet tai iho on päässyt venymään paljon (mulla arvet tulivat synnytyssalissa kun poika laskeutu kalvojen puhkaisun jälkeen), kyse on ihan eri asiasta kuin normaalista lievästä ihon venymisestä ja muutamista pikkuarvista.[/QUOTE]
Sama juttu, jos nahkan alla on "täytettä" iho on sileämpi. Arvet näkyy joka tapauksessa. Jumppaamalla nahka on vain "rypistynyt" koska läski on lähtenyt alta. Joka tapauksessa entisellään se ei ole eikä tule olemaan. Tuossa olen 4&40, ekassa kuvassa on täytettä ja makkara paistaa mutta ryppyjä ei ole niin paljon, tokassa kuvassa (40) täytettä ei ole mutta arvet näkyy silti ja maha on ryppyinen kuin koiran turpa.
Vauva.fi keskustelut/alue/2/viestiketju/ 1266853/kuvia_sektioarvista_tassa_omani/sivu/1