Hei te joille on tehty sektio...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mösö

Vieras
onko tein mahat palautuneet normaaleiksi? Mulle tehtiin sektio ja tuntuu että en saa tota ylävatsaa mitenkään timmiksi, siin on sellaine ihme makkara aina. Treenaan ahkerasti ja lavatsa on ok mutta toi navan yläosa....aina pursuaa....vai johtuuko siitä että kun ne lihakset kerta on poikki niin ne ei enää palaudu?

Kyllä mulla littaantui aikanaan, kun se turvotus hävisi mahasta. Onko muuten eroa onko suunniteltu vai hätäsektio? Kun muistelen ettei hätäsektiossa leikata lihaksia poikki, voin olla väärässäkin. Mulla oli siis hätäsektio.

No ei oo palautunu. En mä siitä edes jaksa välittää. Makkara on varmaan enimmäkseen nahkaa joka "roikkuu" arven päällä eli ruma on. Mut muuten treenaan joten koen itseni riittävän hyväksi. Itse halusin sektiot eli ehkä siksikään en viitsi mahastani valittaa. Saa se vähän näkyä et on saanu upeet lapset.

ei kun vaakaviilto. Mutta olin treenannut jo ennen raskautta. Tosin oon itse aika pieni ja vauvavatsa oli jotain....uskomatonta...olisko sit vaan venynyt niin paljon ettei enää kuroudu takas?

Alkuperäinen kirjoittaja Kovajänis:
Kyllä mulla littaantui aikanaan, kun se turvotus hävisi mahasta. Onko muuten eroa onko suunniteltu vai hätäsektio? Kun muistelen ettei hätäsektiossa leikata lihaksia poikki, voin olla väärässäkin. Mulla oli siis hätäsektio.

hätäsektiossa pystyviilto nukutuksessa, halkaisee vatsalihakset.