Hei tänään KAIVOPUISTOON tulijat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Mitä me tehdään jos sataa? Ennusteissa 70% todennäkösyydellä sadetta ja ukkosta olis luvattu tuohon klo 15 aikoihin. Vaikea uskoa ku nyt täällä paistaa aurinko (leppävaara) ja sää vaikuttaa oikein rauhalliselta :D Mutta näin nyt on luvattu.

Vaihtehdot:

1. Siirretään tapaamista ens sunnuntaille.
2. Unohdetaan koko miitti.
3. Keksitään joku sisätila jossa voitais nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Olisko tää hyvä vaihtoehto? http://www.leikkiluola.fi/ Siellä on ihan hyvä kahvila-alue mihin mahtuu istuilee ja juoruilemaan :p

Ymmärsinkö oikein että toi maksais Pinjaltakin 7e? Mulla ei ois kyllä nyt oikein varaa :(. Harvaan paikkaan sitä kylläkään ilmatteeks pääsee :p

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Olisko tää hyvä vaihtoehto? http://www.leikkiluola.fi/ Siellä on ihan hyvä kahvila-alue mihin mahtuu istuilee ja juoruilemaan :p

Ymmärsinkö oikein että toi maksais Pinjaltakin 7e? Mulla ei ois kyllä nyt oikein varaa :(. Harvaan paikkaan sitä kylläkään ilmatteeks pääsee :p

Joo kattelin hintoja vasta sen jälkeen ku laitoin linkin, ovat vähän nousseet :( emmäkään tonne halua mennä enää... Ei todellakaan ole tollasen summan arvoinen.

Mutmut, muita ideoita? Jos olis arkipäivä niin joku asukaspuisto mut nyt viikonloppuna ei sellasta saa...

Alkuperäinen kirjoittaja uusavuttomuus kunniassa:
Eikö teillä ole sadevarusteita?

On mutta ne ovat itseasiassa siskon luona :D

En mä tykkää sateella ja ukkosella seistä ulkona, oli sadetamineet mukana tai ei. Varsinkin nyt ku on lämmintä niin lapselle tulee aika tukala olo sadevaatteissa. En mä tunne ketään jonka mielestä olisi kiva seistä kaatosateella pihalla vaikka kuinka olisi sadevarusteet päällä.

Toisaalta tykkään kyllä tossa takapihallani möllöttää jos on lämmintä ja sataa, mutta mieluiten mahdollisimman vähissä vaatteissa :D:D:D

Kai mä ilmestyn sinne Kaivariin ja toivon, että joku muukin tulee B) Harmi vaa nyt ku molempien sadetakit ovat jossakin ihan muualla ku täällä mutta aina ei voi voittaa.

Tiimarinvihko, mä oon just lähössä siskon kaa kirppikselle ja sieltä olisin suoraan menossa kaivariin. Jos täällä tehdään jotain mullistavia päätöksiä, niin pistätkö viestiä mulle? :)

Yhteistyössä