Hei, täällä aloitteleva huutismyyjä kaipailisi neuvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aloittelija

Vieras
Tein nyt vihdoin tunnukset Huutikseen, kun haluan päästä eroon vaatteista ym., joita ei ole tullut käytettyä. Mitä mieltä olette, meneekö siellä kaupaksi naisten vaatteet, eivät ole merkkivaatteita mutta vain kerran kokeiltuja tai pari kertaa käytössä olleita, ei mitään riepuja. Ajattelin hinnoitella ne kolmesta eurosta viiteentoista. Kannattaako laittaa paketiksi, vai myydä yksitellen? Entä ostavatko ihmiset naisten kenkiä? Tuntuu että kaikki puhuvat vain lastenvaateostoksistaan sieltä.

Kiitos vastauksestanne! Hintavarausta en tosiaan ajatellutkaan laittaa. Meneekö postikuluja tosiaan jopa yli 8 euroa? Katsoin joidenkin kohteita, ja esim. jakusta oli postikulut jotain neljä euroa.

Kiitos vastauksestanne! Hintavarausta en tosiaan ajatellutkaan laittaa. Meneekö postikuluja tosiaan jopa yli 8 euroa? Katsoin joidenkin kohteita, ja esim. jakusta oli postikulut jotain neljä euroa.

No ei mene. Itellan sivuilta löytyy hinnasto. Kirjeenä menee suurin osa vaatteista, esim. t-paita tod. näk 1,05e. Vaate minigrippiin ja ilmat pois, niin menee alle 3cm (eli ei mene maksikirjemaksua).

[QUOTE="tööt";22227653]No ei mene. Itellan sivuilta löytyy hinnasto. Kirjeenä menee suurin osa vaatteista, esim. t-paita tod. näk 1,05e. Vaate minigrippiin ja ilmat pois, niin menee alle 3cm (eli ei mene maksikirjemaksua).[/QUOTE]

Kiitos taas vinkistä :) Lisääkin saa antaa!

Paketit on menneet parhaiten. Laita hyvät kuvat, se auttaa. Paketti maksaa helposti sen 8e ja enemmänkin, kannattaa kirjautua ja ostaa huutopaketit. Yksittäiset paidat menevät 3euron postareilla, mutta yksittäin tuskin tulee huutoja, jos on ihan tavispaita.

Olen nyt vähän katsellut noita vaatteita ja kenkiä. Kannattaako sellaista villapaitaa, jossa vähän kyljessä nukkaa pistää edes myyntiin? Tai kenkiä, joissa korossa muutama naarmu. No noita kenkiä en taida kyllä laittaa, pistän sitten joskus kirppikselle.

Ajattelin kyllä laittaa mahdollisimman paljon kuvia ja luonnonvalossa että salamalla.

Jos tuote painaa enemmän kuin 500g, tulee se halvimmaksi lähettää pakettina. Eli aikuisten vaatteet järjestään painaa yli 500g, lukuunottamatta teepaitoja ja alushousuja yms. ei potentiaalisia myytäviä tällähetkellä ainakaan. Jos tuotteen saa sullottua kokoon 25x40x3 cm menee se kirjeenä ja silloin maksut on lähes kiloon saakka vähän halvempia. Ennenkuin laitat myyntiin kannattaa vähän kattoa noita postikuluja ettei mene ittelle miinukselle.

voin sanoa että naisten vaatteet eivät mene kaupaksi huutiksessa, eivät edes uudenveroiset, saatikka nukkaantuneet ja naarmuuntuneet.

Hmph, onpa harmillista :/ Mulla olisi nimittäin kiva kasa noita ylimääräisiä, ''bilevaatetta'' ja sitten ihan arkihameita ja jakkuja. Koitan nyt kuitenkin, teen paketteja ja laitan halvan hinnan, ehkä joku etsii vaatekaapin päivitystä... Suurin osa vaatteesta on ollut päällä pari kertaa tai ei ollenkaan, eli on ihan siistiä. Muutama paita on ollut kovemmalla käytöllä, mutta silti hyväkuntoisia.

Huh, tämähän on ihan rankkaa hommaa tämä ilmoitusten väsääminen ja kuvien muokkaaminen ja lisääminen ilmoituksiin! Koko ilta mennyt, enkä ole vielä edes kerennyt laittamaan kuin muutaman tuotteen, saati kerennyt silittämään sitä tarvitsevia... Ehkä pitää jättää viikonloppuun.

Kyllä huutiksessa naisten vaatteetkin kaupaksi menee, kunhan lähtöhinnat ei ole kovat. Itse en osta pakettina vaan enemmin yksittäin, kun paketissa on kuitenkin aina suurinosa sellaisia, jotka ei ole mieleisiä sitten kuitenkaan.

Kyllä huutiksessa naisten vaatteetkin kaupaksi menee, kunhan lähtöhinnat ei ole kovat. Itse en osta pakettina vaan enemmin yksittäin, kun paketissa on kuitenkin aina suurinosa sellaisia, jotka ei ole mieleisiä sitten kuitenkaan.

Tuo on totta, että usein vain se yksi miellyttää. Laitan kuitenkin muutaman paketin sellaisen, missä samaa tai samantyylistä paitaa yhdessä. Esim. kolme urheilutrikoopaitaa samassa paketissa, vaikka 2 Icepeakin samanlaista mutta eri väristä ja yksi Davidin t-paita.

Huh, nyt olen vihdoin saanut melkein kaikki sinne huutikseen. Vaikka ei mulla nyt niin paljoa tavaraa, ollut, silti meni monen monta tuntia kuvatessa, silittäessä, kuvien siirrossa ja ilmoitusten laadinnassa... Käy kyllä työstä :D