hei tää on ihan kauheeta

Ei mutta tottahan se on et on kahesta enempi työtä, syö enempi ja ku ne kahestaan leikkii,ni sitä meteliä ja sotkua... tai vaikka jotain sellaista..
Mua itteä nyt harmittaa ku on vaan yks koira,ku toinen ressas niin lapsista,et annoin sen parempaan kotiin ja nyt toi toinen sessu on ihan tylsistyny. Mut kattellaan täs sopivaa aikaa toiselle pennulle tai aikuiselle joka tykkää lapsista.

Nii ja sil välil tol meidän koiralla käy kaveri tääl leikkiin sen kans pari kertaa viikos =)

ei se siitäkään ole ,että sotkisivat tai söiskään enemmän ,mutta se mitä nyt mietin on ,että millä mä saan tuo ukon innostumaan toisesta karvaturrista??? mä oon kyllä niin lovena tuohon rotuun ,että siitä haaveillen ,mutta mutta..... mä en uskalla edes miettiä ääneen... salaa käyn tuolla ranskis ja apulan sivuilla kattoo ranskista ja mopseja :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen:
ei se siitäkään ole ,että sotkisivat tai söiskään enemmän ,mutta se mitä nyt mietin on ,että millä mä saan tuo ukon innostumaan toisesta karvaturrista??? mä oon kyllä niin lovena tuohon rotuun ,että siitä haaveillen ,mutta mutta.....

Jos keksit jonku hyvän ni kerro mullekkin? Meil ei ukko kauheesti haluis pentua,ku tuo ihanuus söi ja tuhos aika paljon tavaraa.

Mä olen tehnyt vuoden töitä et olen saanut miehen suostumaan siihen yhteen sit, kun likka menee kouluun(jää päiväkoti kuskaamiset ja koulu on vieressä). Tarvii viel 1.5v odotella.
Toisaalta eskarinhan toi pieni syksyllä aloitaa joten eikös sekin ole koulu?
:whistle: :whistle:

Toiseen joutus varmaan suostuttelemaan tosi kauan.

Yhteistyössä