niin mä tiesin. hei sano sä onko ok tää mun asu; saan kaverilta lainaan puna-musta ruutuiset housut, sex pistolsin paidan ja farkku-niitti liivin ja maiharit. keesiperuukin laitan kun omista hiuksista en jaksa ruveta vääntämään keesiä. miten mä meikkaan?Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Mä olen aina!! =)Alkuperäinen kirjoittaja g:mä oon vappuna punkkari. B)Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Mä voisin pukeutua vaikka punkkariksi!
Oli osuva linkki B)Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Nyynälle :xmas:
Vaatteet kuulostaa hyvältä! Meikkaa liioitellun voimakkaasti, eikä liian siististi. Silmiin kunnon mustat rajaukset ja vaikka jotain tosi räikeää luomiväriä. Poskipuna saa näkyä selvästi. Huuliinkin voi laittaa mustat rajaukset.Alkuperäinen kirjoittaja g:niin mä tiesin. hei sano sä onko ok tää mun asu; saan kaverilta lainaan puna-musta ruutuiset housut, sex pistolsin paidan ja farkku-niitti liivin ja maiharit. keesiperuukin laitan kun omista hiuksista en jaksa ruveta vääntämään keesiä. miten mä meikkaan?
Oih... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mikäs mulle sopisi? :saint:
kiitti vinkeistä. yks kysymys vielä, miten mä laitan lahkeet, onko niissä jotain "sääntöä"? käärinkö niitä, annan olla suorana kengän päällä, laitanko kenkien sisään? ja maiharit on sellaset varrelliset, kiristänkö nauhat ylös asti vai annanko varren olla silleen "lörpöllään"? tärkeitä asioita, tahdon olla uskottavaAlkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Vaatteet kuulostaa hyvältä! Meikkaa liioitellun voimakkaasti, eikä liian siististi. Silmiin kunnon mustat rajaukset ja vaikka jotain tosi räikeää luomiväriä. Poskipuna saa näkyä selvästi. Huuliinkin voi laittaa mustat rajaukset.Alkuperäinen kirjoittaja g:niin mä tiesin. hei sano sä onko ok tää mun asu; saan kaverilta lainaan puna-musta ruutuiset housut, sex pistolsin paidan ja farkku-niitti liivin ja maiharit. keesiperuukin laitan kun omista hiuksista en jaksa ruveta vääntämään keesiä. miten mä meikkaan?
Pidähän sitte hauskaa!
Mun mielestä lahkeet näyttäis parhaalta kenkien sisällä. Toisaalta myös kengät vois jättää auki, mutta silloin ne lahkeet ei oikein pysy siellä. Vai onko ne tiukat housut? Älä kuitenkaan kääri lahkeita, se menee jo skinihommien puolelle!Alkuperäinen kirjoittaja g:kiitti vinkeistä. yks kysymys vielä, miten mä laitan lahkeet, onko niissä jotain "sääntöä"? käärinkö niitä, annan olla suorana kengän päällä, laitanko kenkien sisään? ja maiharit on sellaset varrelliset, kiristänkö nauhat ylös asti vai annanko varren olla silleen "lörpöllään"? tärkeitä asioita, tahdon olla uskottava
ja pidän hauskaa.
mä en oo saanu niitä housuja vielä, pitää katsastaa tilanne sitten kun saan ne. kiitos ja kumarrus :heart:Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Mun mielestä lahkeet näyttäis parhaalta kenkien sisällä. Toisaalta myös kengät vois jättää auki, mutta silloin ne lahkeet ei oikein pysy siellä. Vai onko ne tiukat housut? Älä kuitenkaan kääri lahkeita, se menee jo skinihommien puolelle!Alkuperäinen kirjoittaja g:kiitti vinkeistä. yks kysymys vielä, miten mä laitan lahkeet, onko niissä jotain "sääntöä"? käärinkö niitä, annan olla suorana kengän päällä, laitanko kenkien sisään? ja maiharit on sellaset varrelliset, kiristänkö nauhat ylös asti vai annanko varren olla silleen "lörpöllään"? tärkeitä asioita, tahdon olla uskottava
ja pidän hauskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mikäs mulle sopisi? :saint:
Kiitti =)Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Mä haluun kans, mä haluun kans